Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT LPG] Nie wkręca wyżej niż 160km/h

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
przemekdemolka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 27 sie 2008, 12:47

[80 B4 2.0 ABT LPG] Nie wkręca wyżej niż 160km/h

Post autor: przemekdemolka » 16 lis 2008, 04:32

Witam.
Mam taki problem, że do prędkości 160km auto buja się normalnie. Między 140, a 160 elegancko się wkręca.
Problem w tym że przy 160 jakby następowało odcięcie. Licznik zatrzymuje się i ani km/h wyżej. Sprawdzałem to w różnych warunkach.
Czy można coś z tym zrobić??

[ Dodano: 2008-11-16, 04:38 ]


_uwaga
Ostatnio zmieniony 19 lis 2008, 17:49 przez przemekdemolka, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
dexx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 567
Rejestracja: 28 lut 2008, 15:59
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: dexx » 16 lis 2008, 07:55

Siemanko
Kolego tak się dzieje na PB i LPG? Zobacz do jakich obrotów kręci podczas jazdy te 160 i sprawdż na biegu jałowym czy możesz kręcić wyżej. Jechałeś na 5 biegu nie? A na 4 sprawdzałeś?

Dobry_K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 31 lip 2007, 23:57
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Dobry_K » 16 lis 2008, 12:21

zobacz to tak jak napisal kolega wyzej jak idzie na PB i jak idzie n LPG
Ja u siebie zauwazylem ze na LPG mi nie wyrabia parownik powyzej 4.5 tys obr.
wiec na piegach 1,2,3 kreci sie super nawet do 5 tys a potem na 4 juz nie chetnie a na 5 tak samo.

Gazownik u ktorego zakladalem gaz powiedzial ze sa typy parownikow ktore sa w stanie podawac lepiej gaz w zakresie niskich obrotow i w zakresie wysokich,
poza tym daruj sobie takie krecenie na gazie :) a 160 to juz jest tak naprawde duza predkosc :)

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 16 lis 2008, 12:56

... Kolego popraw temat, przeczytaj Regulamin i stosuj odpowiednie TAGI :mrgreen:

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 16 lis 2008, 13:35

_uwaga

marianb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 245
Rejestracja: 22 cze 2007, 20:49
Lokalizacja: Warmia

Post autor: marianb » 16 lis 2008, 14:08

Przemek w temacie masz 2.0E czyli silnik ABK, a w opisie ABT czyli 2.0, więc popraw któryś z błędów ;-)
Jeżeli masz ABK, to faktycznie kiepsko jeżeli nie chce jechać więcej niż 160km/h - ja na czwórce więcej wyciągnę :-P. Natomiast jak masz ABT, to chyba nie ma czego wymagać od takiego silnika, na dodatek z LPG. Ale to niech posiadacze ABT się wypowiedzą ile to da radę polecieć.

Darek_32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 09 lut 2007, 14:42
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Darek_32 » 16 lis 2008, 15:21

marianb pisze:Natomiast jak masz ABT, to chyba nie ma czego wymagać od takiego silnika, na dodatek z LPG. Ale to niech posiadacze ABT się wypowiedzą ile to da radę polecieć.
Nawet jak na ABT to trochę za mało.

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 16 lis 2008, 17:16

Jeżeli taką prędkość osiągasz na LPG może to być wina słabego reduktora, ale także padniętej sondy lambda, ile spala średnio gazu?? Jak u mnie w ABK padła sonda (czego jeszcze nie wiedziałem) auto nie chciało się rozkręcić na gazie więcej jak do 5200 rpm, bo zwyczajnie silnik miał zapotrzebowanie na gaz zdecydowanie większe niż reduktor był w stanie odparować, efektem czego był koniec jazdy na 3 biegu przy ok 100km/h, a przy okazji łykał 20 ltr. gazu na 100km.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl