Witam
mam pytanie. niedawno bylem u mechanika w sprawie zbadania problemu nierownej pracy na wolnych obrotach przy wlaczonym gazie. zdarzalo sie tak ze silnik przy 'wrzuceniu' luzu schodzil z obrotami do 200/min albo gasl. mechanik stwierdzil ze prawdopodobnie jest to wina rozdzielacza paliwa znajdujacego sie w monowtrysku (cos w rodzaju membrany). jak silnik chodzi na benzynie to jest w miare ok, tak samo jak mam pusty bak paliwa. a jak mam paliwo w baku i jezdze na LPG to rozdzielacz przepuszcza niewielkie ilosci paliwa i to powoduje nierowna prace. dodam iz siece, przewody wysokiego napiecia, filtr pow, sonde lambda, czujniki temp mam nowe.
jesli ktos juz mial taki problem to czy mozna wymienic sam rodzielacz czy musze szukac calego wtrysku??
[80 B4 2.0 ABT] problem z monowtryskiem - nierowna praca
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 10:38
- Lokalizacja: Przyszowice
[80 B4 2.0 ABT] problem z monowtryskiem - nierowna praca
Ostatnio zmieniony 17 lis 2008, 11:55 przez slonik1983, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolego po pierwsze to nazywaj poprawnie temty.
Co do Twojej sprawy to w pirwszej kolejności zmień tego mechanika bo nie rozdzielacz tylko regulator ciśnienia paliwa.
Możesz sam latwo sprawdzić czy on jest sprawny. Zdejm pokrywę filtra powietrza odpal samochód na paliwie i zobacz czy z regulatora nie sączy sie paliwo. Jeśli nie to jest sprawny jeśli paliwo sie z niego sączy lub leje do wymiany.
Objawem niedomagań może być zbyt wysokie ciśnienie paliwa lub słabo trzymający wtryskiwacz albo jedno i drugie. Zmierz ciśnienie paliwa jakie masz przy małej ilości paliwa i przy większej powinno być takie same.
Pozdrawiam.
Co do Twojej sprawy to w pirwszej kolejności zmień tego mechanika bo nie rozdzielacz tylko regulator ciśnienia paliwa.
Możesz sam latwo sprawdzić czy on jest sprawny. Zdejm pokrywę filtra powietrza odpal samochód na paliwie i zobacz czy z regulatora nie sączy sie paliwo. Jeśli nie to jest sprawny jeśli paliwo sie z niego sączy lub leje do wymiany.
Objawem niedomagań może być zbyt wysokie ciśnienie paliwa lub słabo trzymający wtryskiwacz albo jedno i drugie. Zmierz ciśnienie paliwa jakie masz przy małej ilości paliwa i przy większej powinno być takie same.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 21 kwie 2008, 10:38
- Lokalizacja: Przyszowice
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Samego regulatora jako części zamiennej nie dostaniesz. Jest to element zintegrowany razem z pokrywą zespołu wtryskowego. Być może jest gdzieś możliwość dostania jakiegoś zetawu naprawczego czy cos w tym rodzaju ale ja o tym nie słyszałem. Posprawdzaj najpierw to o czym Ci pisałem a dopiero później kupuj to co potrzeba chyba nie chcesz ładować się w niepotrzebne koszta.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.