
BTW wg etki środkowy tłumik w 7A jest taki sam jak w NM, a NG taki jak w KV.
Końcowy natomiast Z 7A taki jak w ABC i AAH
20V to nie zwykłe Coupe, zwykłe to 10V. 20V była topowym modelem do czasu Ski i Ska powstała przy wykorzystaniu części komponentów z 20tki jak widaćjanek1coupe pisze:Nie miałem pojęcia że tłumik może być tak drogi :!: :!: Do Eski to rozumiem ale do zwykłej coupe :?: :?: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :shock: :shock: :shock:
Masakra :evil:
Nio nic trzeba się pogodzić z faktem że mam Coupe 2.3 20V a koszt utrzymania prawie jak Eski.
To, że coś możesz kupić za grosze nie znaczy, że utrzymanie tego będzie też kosztowało grosze. Wartość auta spada, ale serwisu i części nie. Zmień trochę podejściejanek1coupe pisze:auto jest super i utrzymanie też super drogie.
jmm, masz rację że eska to taka ulepszona i uturbiona 20V.Autko jest super tylko szkoda że jest warte 4000-6000zł. a za tłumik trzeba wydać ok2000zł bo na ori tylko dobrze jeżdzi :evil:
Ci co mają eski to na pewno nie narzekaliby na taką cenę bo samo auto jest bardzo drogie ale posiedacze 7A na pewno załamują ręce :cry:
Ja na swoim jeszcze muszę pojeździć i może trafi się jakiś w promocji