Post
autor: Paul Bozzo » 18 lis 2008, 15:31
Dokładnie jak koledzy Ci tłumaczą,posprawdzaj wszystkie węże,a także czy nie ma wycieku na chłodnicy,ile ubywa płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym i czy wogole ubywa,warto sprawdzic czy płyn chłodniczy nie ma zapachu benzyny co wskazywało by na zużytą uszczelke pod głowica. Bardzo ważne przypatrz sie czy nie cieknie z pompy...ja mialem podobny problem i wlasnie na koncu sie okazało iż wszystkiemu była winna pompa wody, po jej wymianie zero wyciekajacego płynu i nic nie ubywało go również w zbiorniczku wyrównawczym.
Kwestia sporna w takich przypadkach są wszelkiego rodzaju uszczelniacze do chłodnic, czy to w proszku czy wpłynie, jedni uważaja że cos takiego pomaga inni wręcz przeciwnie. Ja osobiście stosowałem taki uszczelniacz w proszku, ale nic nie pomogło, aha i jeszcze jedno jak już ktos sie decyduje na wsypanie takowej "mikstury" radze dokładnie przeczytać na opakowaniu sposob użycia.
pozdrawiam...