[80 B3] wachacze przod
[80 B3] wachacze przod
Witam mam pytanko co myslicie o tych wachaczach :
http://moto.allegro.pl/item476097726_wa ... gania.html
mam zamiar wymienic wachacze ale wydaje mi sie ze ta cena jest troche dziwna bo w sklepach to musze zaplacic przynajmniej 90 zeta za sztuke a tu tylko 35 zeta moze ktos z was kupowal od tego allegrowicza prosze o odpowiedzi
http://moto.allegro.pl/item476097726_wa ... gania.html
mam zamiar wymienic wachacze ale wydaje mi sie ze ta cena jest troche dziwna bo w sklepach to musze zaplacic przynajmniej 90 zeta za sztuke a tu tylko 35 zeta moze ktos z was kupowal od tego allegrowicza prosze o odpowiedzi
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
Tuleje da się kupić ale ich wymiana jest dosyć trudna bez odpowiedniego przyrządu. Pozytyw jest taki że są trwalsze niż te z jednym kołnierzem (nowsze b3 i b4).
Jeżeli sprawa jest pilna lub nie masz możliwości technicznych to kup wahacze pod nowsze tulejki.
Możesz spróbować wymienić je sam (najlepiej posmarować np. bremspastą lub kremem nivea, wciskać imadłem i pomagać tępym śrubokrętem)
Możesz też wysłać wahacze do mnie, wymienię za pomocą przyrządu
Jeżeli sprawa jest pilna lub nie masz możliwości technicznych to kup wahacze pod nowsze tulejki.
Możesz spróbować wymienić je sam (najlepiej posmarować np. bremspastą lub kremem nivea, wciskać imadłem i pomagać tępym śrubokrętem)
Możesz też wysłać wahacze do mnie, wymienię za pomocą przyrządu
oczywiscie - jezeli wahacz nie zostal uszkodzony , o co ciezko , nie ma sensu go wymieniac ja zainwestowalem ok 50 zł w zestaw czterech tulei Febi i ... smiga niczym nowka a sama wymiana nie nastrecza wiekszych trudnosci ... podstawowe przyrzady warsztatowe wystarczaja .
Jedna uwaga - warto zaopatrzyc sie w dwie poduszki 'san' pod silnikiem - przy jednej operacji warto wymienic i ten element
Jedna uwaga - warto zaopatrzyc sie w dwie poduszki 'san' pod silnikiem - przy jednej operacji warto wymienic i ten element
Witam . Posiadam Audi 80 b4 2.0 E z 1992 roku. Ostatnio wymienilem obydwa wachacze stabilizatorki drązki . Wszystko jest super. Poza jednym przy gwaltownym hamowaniu ostatnio uslyszałem dziwny przsztyk . jakby cos pękalo . sprawdzalem wachacze jest ok . dzis przy cofaniu znow uslyszalem jakby cos pękło . co to moze byc ?:(?
- mechatomek
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 30 gru 2010, 14:10
- Lokalizacja: Ostrężnica
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
mechatomek, dobrze prawi. Spróbuj dokręcić te śruby najlepiej kluczem dynamometrycznym. U mnie tak stuka od czasu do czasu przy szybszym ruszaniu z miejsca (bez pisku oczywiście) oraz przy gwałtowniejszym hamowaniu. Jednak mnie się wydaje, że to mogą też stukać już przeguby. No ale co nie ma siać paniki, trzeba najpierw sprawdzić te śruby. W sumie możesz też podjechać na stację diagnostyczną i sprawdzą Ci skąd wydobywa się ten dźwięk.