Witam serdecznie.Posiadam Audi B3 1,8 NE ,gaźnik keihin 1,problem dotyczy odpalania na zimnym silniku.wyciągając dźwignię ssania na ful odpala na chwilę i zaraz gaśnie próba druga nie mogę już odpalić ,żeby go nie zalać zmniejszam ssanie o 1 pozycję jest ciężko coś próbuje zaskoczyć ale to nie jest to,w takim wypadku zamykam ssanie do końca noga lekko na gaz i przy odpalaniu lekka przygazówka i jak załapie zaraz wyciągam ssanie do końca i jest prawie ok.Po odpaleniu na ful ssaniu chodzi przez parę sekund i gaśnie odpalam znowu wchodzi w obroty czyli te 2400 nagle za chwilę spadają do 800 i po chwili znowu wracają na 2400 i jest już ok.Ostatnio wymieniany miałem pływak ustawiony książkowo pod kątem 60 stopni, gumki, przeponki i inne są ok wymieniane świece, kable ,kopułka ,palec,olej i rozrząd.Jak już odpali to po chwili nawet jakby zgasł to odpala bez problemu jak by nic się wcześniej nie działo .Jak jest ciepły to na benzynie czy gazie pali z pół obrotu i bardzo równo trzyma obroty nie falują na benzynie nie dławi się.Wyżej opisany problem pojawił się kiedy moja żona przy małej prędkości wjechała klientowi w hak . Do wymiany był tylko dolny + chłodnica wody od klimy wytrzymała cios.Kolizja spowodowała wyrwanie dolnej podkładki gumowej na kolektorze wraz z gaźnikiem i resztą wyżej od przodu auta,podkładka założona nowa .Przed tym wszystkim auto paliło super z pierwszego ręczne ssanie ustawione jest ok.przewody ciśnieniowe wymieniane, borykam się z tym od 2 miesięcy i nie daję rady.Może ktoś z kolegów miał podobny problem ,czekam na opinie .Pozdrawiam.
_________________
[B3 1,8 NE ]Benzyna ,problem z odpalaniem na zimno
Na poczatek sprawdź czy napewno jest dobrze ustawiony pływak. W dalszej kolejności posprawdzaj wszystkie przewody podcisnieniowe i czy dobrze jest założona i szczelna guma pod gaxnikiem. Z działu centrum sciagnij ksiązke Sam Naprawiam i i bedziesz mial tam dokładnie opisana procedure regulacji gaźnika, szczególnie przesłone zimnego rozruchu, szczeliny po uruchomieniu i przyspieszony bieg jałowy na zimnym. NA ciepłym silniku podjedx na kontrole emisji spalin.
Ok. Książkę mam wiele razy ją studiowałem ale sprawdzę najpierw pływak .Po stłuczce byłem na analizie mówiłem jaki mam problem analiza spalin ok i inne oni nie wiedzą co jest także nie ma z kim gadać.Już nie raz wyjmowałem gaźnik także sam dam radę.A ta przysłona zimnego rozruchu to górna przepustnica i szczelina między obudową a przepustnicą przy pełnym otwarciu ssania nie pamiętam ale coś około 4mm.W sobotę wymontuję gaźnik przejrzę wszystko i dam znać.