[80 B4 2.0 ABT] Nowy przegub pyka!
Będziesz potrzebował drugiej osoby niech nasłuchuje z którego koła słychać lub jedź z otwartą szyba na skręconych kołach i nasłuchujguzio pisze:Przyłącze sie do tematu,
W jaki sposób poznać który przegub jest uszkodzony? U mnie pyka tylko przy skręcaniu w lewo, czy muszę wymienić dwa przeguby (lewy+prawy) i czy to jest uszkodzony przegub zewnętrzny?
ewentualnie autko na podnośnik np z lewej strony zapalasz auto wrzucasz trójke i puszczasz sprzęgło otwierasz okno i kręcisz kołami lewo prawo i nasłuchujesz. ewentualnie to samo robisz z prawą stroną
który przegub ?
jeśli przy pyka przy skreconych kołach to na 99% przegub zewnetrzny (od koła)
przeguby wewnętrzne nie padają tak często i nie pyakają przy skręconych kołach one pracują tylko na "wybojach) czyli góra dół
a co do jakości przegubów to ciężko powiedzieć która firma robi dobre przeguby...
bardzo dużo zalezy od smaru (niby do każde dają smar z Mo2S (siarczek molibdenu) ale jak wiadomo są smary i smarowidła ...
pozatym nie spodziewajcie sie rewelacji od przegubu za 70zł (i to z osłoną)
Nazwa przegubu np AD mówi sama za siebie
a co do osłon przegubów polecam osłony firmy QH (Quinton Hazell) wykonane w technologii Durabot do wymiany samej osłony przegubu nie trzeba demontować przegubu :mrgreen:
Jak fachowo zdiagnozować półoś.
http://www.motomax.pl/www/index.html
http://www.motomax.pl/www/index.html
dokładnie to samo napisałem we wczesniejszym poscie co napisali na tejże stronie. tylko ja sprawdzam bez hamulca.czarekj pisze:Jak fachowo zdiagnozować półoś.
http://www.motomax.pl/www/index.html
a swoją drogą ciekawa strona. <ok>