Marka/typ Audi 80 B4
Rok produkcji 1993
Silnik 4-cylindrowy z elektroniczym wtryskiem (DIGIFANT 1.6)
Pojemność silnika/typ 2.0E
Moc silnika 115KM
Oznaczenie silnika ABK
Skrzynia biegów manualna, 5-biegowa
Oznaczenie skrzyni biegów CCF
Kod lakieru LZ6P
Kod wykończenia wnętrza N2G/SX
Data pierwszej rejestracji 8.02.1993
Data pierwszej rejestracji w Polsce 21.03.2007
Data zakupu maj/czerwiec 2007
Kraj przeznaczenia Niemcy
Przebieg wg. licznika lekko ponad 203500 km. U właściciela w Polsce od marca do czerwca praktycznie nie używany.
Wyposażenie: ori alufelgi 15'' światła przeciwmgłowe przód i tył opony 205/60/R15 system ABS wspomaganie kierownicy elektryczne lusterka zewnętrzne elektryczny szyberdach elektryczna regulacja wysokości świateł przednich pakiet większego doświetlenia wnętrza (m.in oświetlenie stóp kierowcy i pasażera) spojler na tylnej klapie (type 2) fabryczne montowany centralny zamek, sterowany przez pilota tarcze hamulcowe na przód i tył zestaw radio Audi Beta + 4 głośniki (2x deska; 2x boczki tylnych drzwi) zegary fabrycznie z obrotomierzem + wyświetlacz temperatury zewnętrznej dzielona tylna kanapa podłokietnik tył osłona silnika opony letnie Dunlop SP Sport 200 E
WYKONANE MODYFIKACJE:
żarówki przód Philips Blue Vision (pozycja, mijania, przeciwmgłowe) grill ze znaczkiem Audi oraz montaż ori rączki do otwierania maski nowy filtr kabinowy komplet nowych wycieraczek Bosch Twin komplet amortyzatorów Sachs na tylną oś nowe tarcze hamulcowe klocki hamulcowe nowy rozrząd ContiTech tuleje ławy przedniej 4x tuleje belki tylnej 2x tuleje wahacza 4x sworzeń przód 1x łącznik stabilizatora uszczelniacze zaworowe simering wałka pełna diagnostyka komputerowa nowy mieszek lewarka zmiany biegów nowe podświetlenie konsoli sterowania nawiewami wymiana pływaka w zbiorniku paliwa nowe podświetlenie sterowania elektrycznymi lusterkami nowy komplet świec + kopułka aparatu zapłonowego naprawa sygnału dźwiękowego zdjęte emblematy z tylnej klapy wymiana płynu chłodzącego wymiana płynu hamulcowego wymiana filtra powietrza wymiana filtra oleju wymiana filtra paliwa komplet używanych opon zimowych 195/65 komplet opon używanych Dunlop (stan bdb) 205/60 wymiana płynu wspomagania naprawiony wskaźnik poziomu paliwa naprawiony szyberdach nowe podświetlenie kokpitu podłokietnik przód kierownica Audi Sport car audio: Magnat Edition 102 i 213 + Pioneer DEH-600BT wycieraczki Bosch AeroTwin alarm wymieniony krucieć łączący wąż chłodzący z blokiem silnika wymiana osłony przegubu wewnętrznego
Może nie jest to najbardziej wypasiony wóz, ale za to chyba najbardziej wypieszczony technicznie ze wszystkich B4 w moim mieście. Ma zdanie bardzo zadbanego samochodu, w świetnym stanie technicznym.
FOCISZE:
4.11.2008 - montaż ori grilla. Jeszcze posiadał emblematy jak widać. Na ostatnim zdjęciu z najlepszym kolegą pod słońcem - młodsza o 2 lata A4. Świetnie się dogadują i uzupełniają.
22.11.2008 - pierwszy atak zimy i jazda po mieście na zjechanych letnich oponach (i tak potem całą zimę)
23.11.2008 - jak widać przeżyłem pierwszy dzień zimy, drugiego autko miało małą sesje
23.12.2008 - słupska grupa "ZRYW" przy Polskim Klubie Audi A4....i jedna mała B4, niczym mentor w stadzie. Wspaniała paczka, dużo się dzięki nim dowiedziałem, wiele razy pomogli. A zaczęło się... ...weź Ty ze mną pojedź na spota Audi A4, bo mi tak samemu głupio...a że masz B4...hmm, to klasyk jest i tyle. I w końcu też Audi. Jedziesz!
1.03.2009 - widać już zdjęte emblematy. Świeżo po myciu, ale bez wosku.
1.05.2009 - można rzec: stan obecny. Tyle, że świeżo po woskowaniu.
20.09.2009 - Audi miało pójść pod młotek, aby ustąpić miejsce młodszej A4. Jednak tak się nie stało - młodsza siostra pojawi się pewno za rok, a B4 zostaje na na pewno dłużej niż rok Zaczęły się mody, co widać na zdjęciach. Na początek kompletne car audio, kierownica Audi Sport, gałka zmiany biegów od A4, podłokietnik (nie ori, ale jest i tak bardzo zadowolony) i wycieraczki. W planach na ten tydzien: kierunki w przedni zderzak, wizyta u tapicera (przedni fotel), dodatkowe zegary w miejsce popielniczki i nowy zawias. Do końca października przewiduje lusterka w kolor nadwozia.
18.10.2009 - 4.10.09 auto zaliczyło dzwona w Gdańsku (w drodze na studia...). W skutek gwałtownego hamowania wjechałem w Audi A4, a mnie 'puknął' jakiś ford. Obrażeń z tyłu na pierwszy rzut oka brak - widać tylko wgniecenie klapy i kilka rys na zderzaku. Za to przód to połamany zderzak, pogięta maska, pobite wszystkie lampy, zniszczona chłodnica, wzmocnienie czołowe. Jednym słowem płakać się chce.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2010, 01:56 przez pproniuk, łącznie zmieniany 22 razy.