Audi 80 B4 2.0E [ABK] - SPRZEDAM! OPIS/FOTO str.1
Audi 80 B4 2.0E [ABK] - SPRZEDAM! OPIS/FOTO str.1
Witam i przedstawiam swój mały skarb.
Marka/typ Audi 80 B4
Rok produkcji 1993
Silnik 4-cylindrowy z elektroniczym wtryskiem (DIGIFANT 1.6)
Pojemność silnika/typ 2.0E
Moc silnika 115KM
Oznaczenie silnika ABK
Skrzynia biegów manualna, 5-biegowa
Oznaczenie skrzyni biegów CCF
Kod lakieru LZ6P
Kod wykończenia wnętrza N2G/SX
Data pierwszej rejestracji 8.02.1993
Data pierwszej rejestracji w Polsce 21.03.2007
Data zakupu maj/czerwiec 2007
Kraj przeznaczenia Niemcy
Przebieg wg. licznika lekko ponad 203500 km. U właściciela w Polsce od marca do czerwca praktycznie nie używany.
Wyposażenie:
ori alufelgi 15''
światła przeciwmgłowe przód i tył
opony 205/60/R15
system ABS
wspomaganie kierownicy
elektryczne lusterka zewnętrzne
elektryczny szyberdach
elektryczna regulacja wysokości świateł przednich
pakiet większego doświetlenia wnętrza (m.in oświetlenie stóp kierowcy i pasażera)
spojler na tylnej klapie (type 2)
fabryczne montowany centralny zamek, sterowany przez pilota
tarcze hamulcowe na przód i tył
zestaw radio Audi Beta + 4 głośniki (2x deska; 2x boczki tylnych drzwi)
zegary fabrycznie z obrotomierzem + wyświetlacz temperatury zewnętrznej
dzielona tylna kanapa
podłokietnik tył
osłona silnika
opony letnie Dunlop SP Sport 200 E
WYKONANE MODYFIKACJE:
żarówki przód Philips Blue Vision (pozycja, mijania, przeciwmgłowe)
grill ze znaczkiem Audi oraz montaż ori rączki do otwierania maski
nowy filtr kabinowy
komplet nowych wycieraczek Bosch Twin
komplet amortyzatorów Sachs na tylną oś
nowe tarcze hamulcowe
klocki hamulcowe
nowy rozrząd ContiTech
tuleje ławy przedniej 4x
tuleje belki tylnej 2x
tuleje wahacza 4x
sworzeń przód 1x
łącznik stabilizatora
uszczelniacze zaworowe
simering wałka
pełna diagnostyka komputerowa
nowy mieszek lewarka zmiany biegów
nowe podświetlenie konsoli sterowania nawiewami
wymiana pływaka w zbiorniku paliwa
nowe podświetlenie sterowania elektrycznymi lusterkami
nowy komplet świec + kopułka aparatu zapłonowego
naprawa sygnału dźwiękowego
zdjęte emblematy z tylnej klapy
wymiana płynu chłodzącego
wymiana płynu hamulcowego
wymiana filtra powietrza
wymiana filtra oleju
wymiana filtra paliwa
komplet używanych opon zimowych 195/65
komplet opon używanych Dunlop (stan bdb) 205/60
wymiana płynu wspomagania
naprawiony wskaźnik poziomu paliwa
naprawiony szyberdach
nowe podświetlenie kokpitu
podłokietnik przód
kierownica Audi Sport
car audio: Magnat Edition 102 i 213 + Pioneer DEH-600BT
wycieraczki Bosch AeroTwin
alarm
wymieniony krucieć łączący wąż chłodzący z blokiem silnika
wymiana osłony przegubu wewnętrznego
Może nie jest to najbardziej wypasiony wóz, ale za to chyba najbardziej wypieszczony technicznie ze wszystkich B4 w moim mieście. Ma zdanie bardzo zadbanego samochodu, w świetnym stanie technicznym.
FOCISZE:
4.11.2008 - montaż ori grilla. Jeszcze posiadał emblematy jak widać. Na ostatnim zdjęciu z najlepszym kolegą pod słońcem - młodsza o 2 lata A4. Świetnie się dogadują i uzupełniają.
22.11.2008 - pierwszy atak zimy i jazda po mieście na zjechanych letnich oponach (i tak potem całą zimę)
23.11.2008 - jak widać przeżyłem pierwszy dzień zimy, drugiego autko miało małą sesje
23.12.2008 - słupska grupa "ZRYW" przy Polskim Klubie Audi A4....i jedna mała B4, niczym mentor w stadzie. Wspaniała paczka, dużo się dzięki nim dowiedziałem, wiele razy pomogli. A zaczęło się... ...weź Ty ze mną pojedź na spota Audi A4, bo mi tak samemu głupio...a że masz B4...hmm, to klasyk jest i tyle. I w końcu też Audi. Jedziesz!
1.03.2009 - widać już zdjęte emblematy. Świeżo po myciu, ale bez wosku.
1.05.2009 - można rzec: stan obecny. Tyle, że świeżo po woskowaniu.
20.09.2009 - Audi miało pójść pod młotek, aby ustąpić miejsce młodszej A4. Jednak tak się nie stało - młodsza siostra pojawi się pewno za rok, a B4 zostaje na na pewno dłużej niż rok Zaczęły się mody, co widać na zdjęciach. Na początek kompletne car audio, kierownica Audi Sport, gałka zmiany biegów od A4, podłokietnik (nie ori, ale jest i tak bardzo zadowolony) i wycieraczki. W planach na ten tydzien: kierunki w przedni zderzak, wizyta u tapicera (przedni fotel), dodatkowe zegary w miejsce popielniczki i nowy zawias. Do końca października przewiduje lusterka w kolor nadwozia.
18.10.2009 - 4.10.09 auto zaliczyło dzwona w Gdańsku (w drodze na studia...). W skutek gwałtownego hamowania wjechałem w Audi A4, a mnie 'puknął' jakiś ford. Obrażeń z tyłu na pierwszy rzut oka brak - widać tylko wgniecenie klapy i kilka rys na zderzaku. Za to przód to połamany zderzak, pogięta maska, pobite wszystkie lampy, zniszczona chłodnica, wzmocnienie czołowe. Jednym słowem płakać się chce.
Marka/typ Audi 80 B4
Rok produkcji 1993
Silnik 4-cylindrowy z elektroniczym wtryskiem (DIGIFANT 1.6)
Pojemność silnika/typ 2.0E
Moc silnika 115KM
Oznaczenie silnika ABK
Skrzynia biegów manualna, 5-biegowa
Oznaczenie skrzyni biegów CCF
Kod lakieru LZ6P
Kod wykończenia wnętrza N2G/SX
Data pierwszej rejestracji 8.02.1993
Data pierwszej rejestracji w Polsce 21.03.2007
Data zakupu maj/czerwiec 2007
Kraj przeznaczenia Niemcy
Przebieg wg. licznika lekko ponad 203500 km. U właściciela w Polsce od marca do czerwca praktycznie nie używany.
Wyposażenie:
ori alufelgi 15''
światła przeciwmgłowe przód i tył
opony 205/60/R15
system ABS
wspomaganie kierownicy
elektryczne lusterka zewnętrzne
elektryczny szyberdach
elektryczna regulacja wysokości świateł przednich
pakiet większego doświetlenia wnętrza (m.in oświetlenie stóp kierowcy i pasażera)
spojler na tylnej klapie (type 2)
fabryczne montowany centralny zamek, sterowany przez pilota
tarcze hamulcowe na przód i tył
zestaw radio Audi Beta + 4 głośniki (2x deska; 2x boczki tylnych drzwi)
zegary fabrycznie z obrotomierzem + wyświetlacz temperatury zewnętrznej
dzielona tylna kanapa
podłokietnik tył
osłona silnika
opony letnie Dunlop SP Sport 200 E
WYKONANE MODYFIKACJE:
żarówki przód Philips Blue Vision (pozycja, mijania, przeciwmgłowe)
grill ze znaczkiem Audi oraz montaż ori rączki do otwierania maski
nowy filtr kabinowy
komplet nowych wycieraczek Bosch Twin
komplet amortyzatorów Sachs na tylną oś
nowe tarcze hamulcowe
klocki hamulcowe
nowy rozrząd ContiTech
tuleje ławy przedniej 4x
tuleje belki tylnej 2x
tuleje wahacza 4x
sworzeń przód 1x
łącznik stabilizatora
uszczelniacze zaworowe
simering wałka
pełna diagnostyka komputerowa
nowy mieszek lewarka zmiany biegów
nowe podświetlenie konsoli sterowania nawiewami
wymiana pływaka w zbiorniku paliwa
nowe podświetlenie sterowania elektrycznymi lusterkami
nowy komplet świec + kopułka aparatu zapłonowego
naprawa sygnału dźwiękowego
zdjęte emblematy z tylnej klapy
wymiana płynu chłodzącego
wymiana płynu hamulcowego
wymiana filtra powietrza
wymiana filtra oleju
wymiana filtra paliwa
komplet używanych opon zimowych 195/65
komplet opon używanych Dunlop (stan bdb) 205/60
wymiana płynu wspomagania
naprawiony wskaźnik poziomu paliwa
naprawiony szyberdach
nowe podświetlenie kokpitu
podłokietnik przód
kierownica Audi Sport
car audio: Magnat Edition 102 i 213 + Pioneer DEH-600BT
wycieraczki Bosch AeroTwin
alarm
wymieniony krucieć łączący wąż chłodzący z blokiem silnika
wymiana osłony przegubu wewnętrznego
Może nie jest to najbardziej wypasiony wóz, ale za to chyba najbardziej wypieszczony technicznie ze wszystkich B4 w moim mieście. Ma zdanie bardzo zadbanego samochodu, w świetnym stanie technicznym.
FOCISZE:
4.11.2008 - montaż ori grilla. Jeszcze posiadał emblematy jak widać. Na ostatnim zdjęciu z najlepszym kolegą pod słońcem - młodsza o 2 lata A4. Świetnie się dogadują i uzupełniają.
22.11.2008 - pierwszy atak zimy i jazda po mieście na zjechanych letnich oponach (i tak potem całą zimę)
23.11.2008 - jak widać przeżyłem pierwszy dzień zimy, drugiego autko miało małą sesje
23.12.2008 - słupska grupa "ZRYW" przy Polskim Klubie Audi A4....i jedna mała B4, niczym mentor w stadzie. Wspaniała paczka, dużo się dzięki nim dowiedziałem, wiele razy pomogli. A zaczęło się... ...weź Ty ze mną pojedź na spota Audi A4, bo mi tak samemu głupio...a że masz B4...hmm, to klasyk jest i tyle. I w końcu też Audi. Jedziesz!
1.03.2009 - widać już zdjęte emblematy. Świeżo po myciu, ale bez wosku.
1.05.2009 - można rzec: stan obecny. Tyle, że świeżo po woskowaniu.
20.09.2009 - Audi miało pójść pod młotek, aby ustąpić miejsce młodszej A4. Jednak tak się nie stało - młodsza siostra pojawi się pewno za rok, a B4 zostaje na na pewno dłużej niż rok Zaczęły się mody, co widać na zdjęciach. Na początek kompletne car audio, kierownica Audi Sport, gałka zmiany biegów od A4, podłokietnik (nie ori, ale jest i tak bardzo zadowolony) i wycieraczki. W planach na ten tydzien: kierunki w przedni zderzak, wizyta u tapicera (przedni fotel), dodatkowe zegary w miejsce popielniczki i nowy zawias. Do końca października przewiduje lusterka w kolor nadwozia.
18.10.2009 - 4.10.09 auto zaliczyło dzwona w Gdańsku (w drodze na studia...). W skutek gwałtownego hamowania wjechałem w Audi A4, a mnie 'puknął' jakiś ford. Obrażeń z tyłu na pierwszy rzut oka brak - widać tylko wgniecenie klapy i kilka rys na zderzaku. Za to przód to połamany zderzak, pogięta maska, pobite wszystkie lampy, zniszczona chłodnica, wzmocnienie czołowe. Jednym słowem płakać się chce.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2010, 01:56 przez pproniuk, łącznie zmieniany 22 razy.
- Daniello85
- Audi 80 Klub
- Posty: 793
- Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
- Lokalizacja: Zgorzelec
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 758
- Rejestracja: 02 lut 2008, 16:20
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt: