Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 avant B4 1.9tdi] porady

mietek81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 25 mar 2007, 10:00

[80 avant B4 1.9tdi] porady

Post autor: mietek81 » 25 mar 2007, 10:07

witam wszystkich prawdopodobnie po 1 kwietnia bede sie rozgladał za b4 1.9tdi avant mysle ze to dobry wybor.. moje pytanie brzmi ile rodzajow silnikow 1.9tdi było w b4 i czy ktos z forum ma b4 po chip tuningu jak ten silnik znosi wieksza moc ip....pozdrawiam i czekam na wszystkie rady
Ostatnio zmieniony 25 mar 2007, 17:43 przez mietek81, łącznie zmieniany 1 raz.

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 25 mar 2007, 10:17

Z tego co wiem to 1,9 TDI był jeden 90KM a jeszcze w 1995 roku był ten co jest w A4 czyli 1,9 TDI<----"I" jest czerwone i było w nich 110KM ale to jest ich bardzo mało i zadko sie spotyka chociaz mozzesz znalesc :-) Aha jeszcze jest 1,9 TD ale nie wiem jakiej mocy.

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 25 mar 2007, 10:56

Misiek_Stce pisze: ...Aha jeszcze jest 1,9 TD ale nie wiem jakiej mocy.
tam było 75 kucy :-)

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 25 mar 2007, 12:08

Z tego zo słyszałem to pierwsze AFN-y, czyli tdi 110KM były bardziej awaryjne niż 1Z. Moim zdaniem lepiej kupic zadbanego 1Z i zapodac mu wirusa, niż szukać AFN-a o ile w ogole uda Ci sie cos ciekawego znalezc ;-)

mietek81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 25 mar 2007, 10:00

Post autor: mietek81 » 25 mar 2007, 14:24

czyli wszystkie silniki 1.9tdi majce moc 90km maja oznaczenie 1Z tak...a i takie pytanko to jest taki silnik jak w golfie 3 czy nie...

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 25 mar 2007, 15:35

mietek81 pisze:czyli wszystkie silniki 1.9tdi majce moc 90km maja oznaczenie 1Z tak...a i takie pytanko to jest taki silnik jak w golfie 3 czy nie...
Tak motor 90KM to 1Z. A co do golfa to taki sam motor, ale golf do audi sie nie umywa 8-)

macius
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 22 mar 2007, 17:55
Lokalizacja: olkusz

Post autor: macius » 25 mar 2007, 16:29

Uwazaj na pompe wtryskowa, Auto nie powinno szarpac a wolne obroty nie powinny falowac. W wiekszosci aut z przebiegiem ok 250tys siada nastawnik w pompie wtryskowej, koszt regeneracji tego nastawnika to ok 400-500zl.

mietek81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 25 mar 2007, 10:00

Post autor: mietek81 » 25 mar 2007, 17:37

a powiedzcie mi jedna rzecz jeszcze czy da sie smiało jechac taka b4 jak obroty spadna poniezej 2tys wiem głupie pytanie ale jezdze czesto fordem mondeo 1.8td i tam jak obroty spadna ponizej 2 tys to takszarpie zenie dasie jechac trzeba odrazu gaz w podłoge albo bieg zredukowac bardzo wkurzajace to jest...

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 25 mar 2007, 18:20

mietek81 pisze:a powiedzcie mi jedna rzecz jeszcze czy da sie smiało jechac taka b4 jak obroty spadna poniezej 2tys wiem głupie pytanie ale jezdze czesto fordem mondeo 1.8td i tam jak obroty spadna ponizej 2 tys to takszarpie zenie dasie jechac trzeba odrazu gaz w podłoge albo bieg zredukowac bardzo wkurzajace to jest...
Moze masz cos nie tak bo ja nigdy nie mialem w B4 takiej sytuacji :mrgreen: a co do kupna to podstawa to przejechac sie autem, najlepiej zastac sprzedawce z rana i zobaczyc jak odpala no i nie ukrywam ze jakbym teraz kupowal auto to nabylbym najpierw kabel do kompa - kosztuje grosze i samemu sobie sprawdzil fure.
Na tej stronie: http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html
sa wartości jakie w poszczególnych blokach powinny być wiec da sie sprawdzic czy cos jest nie tak a na forum w razie czego sa ludzie którzy odchyłki Ci zinterpretuja i powiedza o czym świadcza :-D

Polecam:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

mietek81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 25 mar 2007, 10:00

Post autor: mietek81 » 25 mar 2007, 20:52

to fajnie ze w b4 tak nie szarpie niewiem co jest temu mundkowi niby mowia ze ten typ tak ma...a to sprawdzanie to chyba odpada za jakis tydzin juz bede poszukiwał chyba b4 wiec bede informował na bierzaco co i jak....ma ktos z forum b4 po chip tuningu?

BYKU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 26 mar 2007, 19:04
Lokalizacja: lubin

Post autor: BYKU » 29 mar 2007, 14:01

czesc ja mialem chipa w swojej niuni ale zrezygnowalem z niego powiem tak jak zmienisz softa w swojej niuni to bedziesz czul ogromna roznice napewno . ja zrezygnowalem z chipa dletego ze mam juz 240 tys przebiegu a chip na zywotnosc silnika jeszcze przy takim przebiegu ma zly wplyw i nie sluchaj nikogo ze nie ma bo to nie prawda koles mial i silnik mu sie rozpadl pozdro:)

mietek81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 25 mar 2007, 10:00

Post autor: mietek81 » 30 mar 2007, 09:00

byku a jak bym kupił b4 z przebiegiem ponizej 200tys to jak myslisz opłaca sie zmieniac softa czy lepiej dac sobie spokoj i sie nie martwic o silnik ze sie rozleci...

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 30 mar 2007, 09:25

Jelly, jezeli chodzi Ci o to ze jezeli pojedzie ogladac samochod i wyjmie kompa i kabel zeby sprawdzac to nie nikogo otakiego kto by mu chyba na to pozwolił :-P ciekawe czy Ty jakbys sprzedawał swoje Audi pozwolił jakiemus gościowi podlączac kompa :-D

Zalezy jaki bedzie ten przebieg bo jak mowisz około 200tys. to chyba nie masz na myśli 199tys :-D
Taki chip pewnie by sie przyczynil do wytrzymałosci silnika.

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 30 mar 2007, 10:49

Misiek_Stce pisze:Jelly, jezeli chodzi Ci o to ze jezeli pojedzie ogladac samochod i wyjmie kompa i kabel zeby sprawdzac to nie nikogo otakiego kto by mu chyba na to pozwolił :-P ciekawe czy Ty jakbys sprzedawał swoje Audi pozwolił jakiemus gościowi podlączac kompa :-D

Zalezy jaki bedzie ten przebieg bo jak mowisz około 200tys. to chyba nie masz na myśli 199tys :-D
Taki chip pewnie by sie przyczynil do wytrzymałosci silnika.
Skoro i tak chce kupic Audi to kabel miec nie zawadzi, wrecz przeciwnie uważam ze sie przyda. A co do kupna to spróbować można, bo jeśli ktoś sie opiera znaczy ewidentnie że ma cos do ukrycia, szczególnie cofany licznik...
Takze nadal pozostaje przy swoim, bo to jet tak jakbyś sprzedając dom pozwolił go obejrzeć, ale nie pozwolił sprawdzić hipoteki...

Awatar użytkownika
dejf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 12 sty 2007, 18:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: dejf » 30 mar 2007, 12:34

Potwierdzam - pierwsze AFN-y nie są udane. A co do Golfa III to mialem kiedys 96r. w TDI 1Z no to jakos tam chodzil ale zawieszenie ogolnie słabe.. Pozniej mialem Avanta 94r. i o niebo lepiej sie jezdzilo. Co do chipow to zagadaj z uzytkownikiem PawelG on Ci opowie o tym bardzo szczegółowo. Jedno wiem na 100% - mozesz zalozyc dobrego ORYGINALNEGO chipa do 1Z ale najmniej musisz miec 1300-1400zl i roznica podobno jest sporaa. Sam moment wzrasta Ci o 40N/m czyli masz 222N/m :mrgreen: i moc tez o ile tam sobie zazyczysz. Podkreslam oryginalny niemiecki nie jakis szmelc z allegro za 500zl co jest smiercionosny dla silnika. Pozdro :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl