[80 avant B4 1.9tdi] porady
[80 avant B4 1.9tdi] porady
witam wszystkich prawdopodobnie po 1 kwietnia bede sie rozgladał za b4 1.9tdi avant mysle ze to dobry wybor.. moje pytanie brzmi ile rodzajow silnikow 1.9tdi było w b4 i czy ktos z forum ma b4 po chip tuningu jak ten silnik znosi wieksza moc ip....pozdrawiam i czekam na wszystkie rady
Ostatnio zmieniony 25 mar 2007, 17:43 przez mietek81, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
a powiedzcie mi jedna rzecz jeszcze czy da sie smiało jechac taka b4 jak obroty spadna poniezej 2tys wiem głupie pytanie ale jezdze czesto fordem mondeo 1.8td i tam jak obroty spadna ponizej 2 tys to takszarpie zenie dasie jechac trzeba odrazu gaz w podłoge albo bieg zredukowac bardzo wkurzajace to jest...
Moze masz cos nie tak bo ja nigdy nie mialem w B4 takiej sytuacji :mrgreen: a co do kupna to podstawa to przejechac sie autem, najlepiej zastac sprzedawce z rana i zobaczyc jak odpala no i nie ukrywam ze jakbym teraz kupowal auto to nabylbym najpierw kabel do kompa - kosztuje grosze i samemu sobie sprawdzil fure.mietek81 pisze:a powiedzcie mi jedna rzecz jeszcze czy da sie smiało jechac taka b4 jak obroty spadna poniezej 2tys wiem głupie pytanie ale jezdze czesto fordem mondeo 1.8td i tam jak obroty spadna ponizej 2 tys to takszarpie zenie dasie jechac trzeba odrazu gaz w podłoge albo bieg zredukowac bardzo wkurzajace to jest...
Na tej stronie: http://www.dieselschrauber.de/Solldaten ... er_VE.html
sa wartości jakie w poszczególnych blokach powinny być wiec da sie sprawdzic czy cos jest nie tak a na forum w razie czego sa ludzie którzy odchyłki Ci zinterpretuja i powiedza o czym świadcza
Polecam:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
czesc ja mialem chipa w swojej niuni ale zrezygnowalem z niego powiem tak jak zmienisz softa w swojej niuni to bedziesz czul ogromna roznice napewno . ja zrezygnowalem z chipa dletego ze mam juz 240 tys przebiegu a chip na zywotnosc silnika jeszcze przy takim przebiegu ma zly wplyw i nie sluchaj nikogo ze nie ma bo to nie prawda koles mial i silnik mu sie rozpadl pozdro:)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Jelly, jezeli chodzi Ci o to ze jezeli pojedzie ogladac samochod i wyjmie kompa i kabel zeby sprawdzac to nie nikogo otakiego kto by mu chyba na to pozwolił ciekawe czy Ty jakbys sprzedawał swoje Audi pozwolił jakiemus gościowi podlączac kompa
Zalezy jaki bedzie ten przebieg bo jak mowisz około 200tys. to chyba nie masz na myśli 199tys
Taki chip pewnie by sie przyczynil do wytrzymałosci silnika.
Zalezy jaki bedzie ten przebieg bo jak mowisz około 200tys. to chyba nie masz na myśli 199tys
Taki chip pewnie by sie przyczynil do wytrzymałosci silnika.
Skoro i tak chce kupic Audi to kabel miec nie zawadzi, wrecz przeciwnie uważam ze sie przyda. A co do kupna to spróbować można, bo jeśli ktoś sie opiera znaczy ewidentnie że ma cos do ukrycia, szczególnie cofany licznik...Misiek_Stce pisze:Jelly, jezeli chodzi Ci o to ze jezeli pojedzie ogladac samochod i wyjmie kompa i kabel zeby sprawdzac to nie nikogo otakiego kto by mu chyba na to pozwolił ciekawe czy Ty jakbys sprzedawał swoje Audi pozwolił jakiemus gościowi podlączac kompa
Zalezy jaki bedzie ten przebieg bo jak mowisz około 200tys. to chyba nie masz na myśli 199tys
Taki chip pewnie by sie przyczynil do wytrzymałosci silnika.
Takze nadal pozostaje przy swoim, bo to jet tak jakbyś sprzedając dom pozwolił go obejrzeć, ale nie pozwolił sprawdzić hipoteki...
Potwierdzam - pierwsze AFN-y nie są udane. A co do Golfa III to mialem kiedys 96r. w TDI 1Z no to jakos tam chodzil ale zawieszenie ogolnie słabe.. Pozniej mialem Avanta 94r. i o niebo lepiej sie jezdzilo. Co do chipow to zagadaj z uzytkownikiem PawelG on Ci opowie o tym bardzo szczegółowo. Jedno wiem na 100% - mozesz zalozyc dobrego ORYGINALNEGO chipa do 1Z ale najmniej musisz miec 1300-1400zl i roznica podobno jest sporaa. Sam moment wzrasta Ci o 40N/m czyli masz 222N/m :mrgreen: i moc tez o ile tam sobie zazyczysz. Podkreslam oryginalny niemiecki nie jakis szmelc z allegro za 500zl co jest smiercionosny dla silnika. Pozdro :mrgreen: