[1.9TD AAZ] Wymiana oleju - chłodnica oleju.
[1.9TD AAZ] Wymiana oleju - chłodnica oleju.
jak spuścić olej z chłodnicy oleju przy wymianie , bo korkiem spustowym z miski olejowej jest niemożliwe
Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 16:49 przez jaro13, łącznie zmieniany 2 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Moim zdaniem lepiej sobie problemów nie szukać tam gdzie ich nie ma, ilość oleju pozostająca w chłodnicy nie ma znaczenia nawet jeżeli chcesz zmienić jego gatunek, a może zdarzyć się że z uszczelnieniem (wąż-chłodnica) będzie problem. Jak chcesz zadbać o swój motor to wymienaj olej wcześniej o 500-1000 km niż mówi instrukcja i nie przejmuj się jego kolorem bo praktycznie zaraz po wymianie robi się czarny.jaro13 pisze:jak spuścić olej z chłodnicy oleju przy wymianie , bo korkiem spustowym z miski olejowej jest niemożliwe
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Jak najbardziej się z tym zgadzam, szukanie dziury w całym nigdy nie wychodzi na dobre :!: Ale o tym trzeba się przekonać samemu wtedy przestanie się wymyślać i cudować z czymś z czym nie trzeba.Mobilek pisze:Moim zdaniem lepiej sobie problemów nie szukać tam gdzie ich nie ma, ilość oleju pozostająca w chłodnicy nie ma znaczenia nawet jeżeli chcesz zmienić jego gatunek, a może zdarzyć się że z uszczelnieniem (wąż-chłodnica) będzie problem. Jak chcesz zadbać o swój motor to wymienaj olej wcześniej o 500-1000 km niż mówi instrukcja i nie przejmuj się jego kolorem bo praktycznie zaraz po wymianie robi się czarny.