Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TD AAZ] Wymiana oleju - chłodnica oleju.

ODPOWIEDZ
jaro13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 23 lis 2008, 12:18
Lokalizacja: Gliwice

[1.9TD AAZ] Wymiana oleju - chłodnica oleju.

Post autor: jaro13 » 23 lis 2008, 13:26

jak spuścić olej z chłodnicy oleju przy wymianie , bo korkiem spustowym z miski olejowej jest niemożliwe
Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 16:49 przez jaro13, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 24 lis 2008, 00:06

Najlepiej to by było wyjąć całą chłodnicę, spuścić z niej olej i od razu zalać nowy. Jak nie chcesz się bawić to odkręć jeden wąż, ten na samym dole chłodnicy. Zawsze coś tam oleju ci zleci, nie cały, ale dobre i to.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 lis 2008, 11:21

Ale po co robić takie sztuki? Ile tego oleju tam jest prę gram.

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 24 lis 2008, 18:43

jaro13 pisze:jak spuścić olej z chłodnicy oleju przy wymianie , bo korkiem spustowym z miski olejowej jest niemożliwe
Moim zdaniem lepiej sobie problemów nie szukać tam gdzie ich nie ma, ilość oleju pozostająca w chłodnicy nie ma znaczenia nawet jeżeli chcesz zmienić jego gatunek, a może zdarzyć się że z uszczelnieniem (wąż-chłodnica) będzie problem. Jak chcesz zadbać o swój motor to wymienaj olej wcześniej o 500-1000 km niż mówi instrukcja i nie przejmuj się jego kolorem bo praktycznie zaraz po wymianie robi się czarny.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 24 lis 2008, 19:23

wystarczy odkręcić 1 przewód odchodzący od chłodnicy i wszystko pięknie zleci...
nie wiele tego będzie, ale zawsze coś

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 25 lis 2008, 08:19

Mobilek pisze:Moim zdaniem lepiej sobie problemów nie szukać tam gdzie ich nie ma, ilość oleju pozostająca w chłodnicy nie ma znaczenia nawet jeżeli chcesz zmienić jego gatunek, a może zdarzyć się że z uszczelnieniem (wąż-chłodnica) będzie problem. Jak chcesz zadbać o swój motor to wymienaj olej wcześniej o 500-1000 km niż mówi instrukcja i nie przejmuj się jego kolorem bo praktycznie zaraz po wymianie robi się czarny.
Jak najbardziej się z tym zgadzam, szukanie dziury w całym nigdy nie wychodzi na dobre :!: Ale o tym trzeba się przekonać samemu wtedy przestanie się wymyślać i cudować z czymś z czym nie trzeba.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl