Witam,chcial bym prosic was o rade. <ok>
Mam mozliwosc kupna trzech zegarow za 130 zl.Jak myslicie dobra cena?
Tylko jest
maly problem:
Po pierwsze: liczniki sa bez kostki - latwo je dostać?
Po drugie: czy jesli kupie same liczniki to beda pasowly do mojego tunelu czy bedzie koniecznosc kupna licznikow wraz z tunelem
Po trzecie:czytalem u kolegi Solskier o montazu licznikow i wcale to nie jest taka prosta sprawa z założeniem,wymienniki ciepla itd. :cry: Wie ktos moze ile kosztuje taka przerobka wrazz gratami.
Dziex i pozdro
[Cabrio 1,9 TDI 1Z] Liczniki dodatkowe VDO
[Cabrio 1,9 TDI 1Z] Liczniki dodatkowe VDO
Ostatnio zmieniony 19 lis 2008, 22:59 przez anton, łącznie zmieniany 1 raz.
1. Nie "z1" a "1Z"
2. Te zegarki na allegro za 130zł to stanowczo za drogo jak na same zegarki, tunel musi być specjalny pod nie
3. Czasami zdarzają się okazję że ktoś za 200-250zł chce pchnąć zegarki z tunelem i pełną instalacją (wiązka, przekaźniki, wtyczki, czujniki <same czujniki warte ponad 100zł>)
4. Jeśli dobrze pamiętam to będziesz też w 1zeciorze wymieniać podstawkę filtra oleju, coby czujniki gdzieś pochować
2. Te zegarki na allegro za 130zł to stanowczo za drogo jak na same zegarki, tunel musi być specjalny pod nie
3. Czasami zdarzają się okazję że ktoś za 200-250zł chce pchnąć zegarki z tunelem i pełną instalacją (wiązka, przekaźniki, wtyczki, czujniki <same czujniki warte ponad 100zł>)
4. Jeśli dobrze pamiętam to będziesz też w 1zeciorze wymieniać podstawkę filtra oleju, coby czujniki gdzieś pochować
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Nie koniecznie bo ori tunel jest przystosowany do przerobienia na ten pod zegarki (są na wszystko w nim miejsca) ale trzeba mieć popielniczkę - sam tak przerabiałem bo tunel pod zegarki połamała mi poczta polska :mrgreen:cobra pisze:tunel musi być specjalny pod nie
W wymienniku ciepła jest jeden wolny kanał olejowy tam wiercisz dziurę, gwintujesz i zasadzasz czujnik ciśnienia oleju (bańkę) natomiast na czujnik temperatury to w 1Zecie masz z tłu w głowicy gotowe zaślepione miejsce.cobra pisze:Jeśli dobrze pamiętam to będziesz też w 1zeciorze wymieniać podstawkę filtra oleju, coby czujniki gdzieś pochować
Bez problemu byłbym w stanie Ci to zamontować ale jak by to powiedzieć mieszkasz "troszkę" daleko ode mnie <ok>
Solskier:
shellah:
Wielkiedzieki,nie ukrywam,ze jak by byloblizej to bym sie zglosil.Ale bede dzialal z tym jak wroce do kraju,lecz najpierw musze oczywiscie znaleźć zegarkiBez problemu byłbym w stanie Ci to zamontować ale jak by to powiedzieć mieszkasz "troszkę" daleko ode mnie
shellah:
Wlasnie mnie tez to dziwi dlaczego nie mam tych zegarkow, a szkoda bo bardzo by si eprzydaly <ok>A jak to się stało że w cabrio nie masz zegarków??
Myślałem że we wszystkich były ori montowane