[B4 TDI 1Z] szkodliwość chipow..
[B4 TDI 1Z] szkodliwość chipow..
Witam. Czy sadzicie ze wszelkiego rodzaju chipy i zmiany sterownikow silnika sa szkodliwe dla TDI 90PS? Czy najmniejszy przyrost mocy po wlozeniu chipa to 20PS? Mozna np. zrobic z 90 100PS i zeby turbina wczesniej ssała? O ile mniej wiecej zwieksza sie spalanie? Z gory dzieki za opinie.. :->
ASZ+ niedługo z gtb2260vk
sprawa jest złożona:
chip renomowanej firmy, za ok 2000zl nie szkodzi silnikowi, natomiast taki z allegro jest śmiercionośny :mrgreen: . każdy chip ma wiele programów pracy - możesz zwiększyć moc o określoną przez ciebie wartość, firma podaje ci tylko optimum, którego nie należy przekroczyć. różnica jest naprawde niebiańska. ja jeździłem mnóstwem chipowanych aut, bo wujek ma serwis audi/vw i takowe zakłada. sam też ma w swoim samochodzie, co dowodzi nieszkodliwości. (przeciwnicy oczywiście się nie zgodzą).
ale jeśli wystarczy ci 15ps więce i ok 40nm więcej (bo to przecież o to chodzi), to można założyć power boxa, taką skrzyneczke, która przetwarza sygnał już po wyjściu z komputera. wpinasz ją tylko w obwód (oczywiście profesjonalne wtyczki nie jakieś lutowanie). wg mnie wystarcza.
ale tak jak mówie, jeśli chcesz czuć zmianę pod gazem i nie martwić się, to 1500zl to dolna granica.
jak chcesz coś więcej wiedzieć to wal na pw
pozdrawiam
chip renomowanej firmy, za ok 2000zl nie szkodzi silnikowi, natomiast taki z allegro jest śmiercionośny :mrgreen: . każdy chip ma wiele programów pracy - możesz zwiększyć moc o określoną przez ciebie wartość, firma podaje ci tylko optimum, którego nie należy przekroczyć. różnica jest naprawde niebiańska. ja jeździłem mnóstwem chipowanych aut, bo wujek ma serwis audi/vw i takowe zakłada. sam też ma w swoim samochodzie, co dowodzi nieszkodliwości. (przeciwnicy oczywiście się nie zgodzą).
ale jeśli wystarczy ci 15ps więce i ok 40nm więcej (bo to przecież o to chodzi), to można założyć power boxa, taką skrzyneczke, która przetwarza sygnał już po wyjściu z komputera. wpinasz ją tylko w obwód (oczywiście profesjonalne wtyczki nie jakieś lutowanie). wg mnie wystarcza.
ale tak jak mówie, jeśli chcesz czuć zmianę pod gazem i nie martwić się, to 1500zl to dolna granica.
jak chcesz coś więcej wiedzieć to wal na pw
pozdrawiam
nowości, nowości... Zaglądać- zapraszam
>>B4 1z powered by V-Tech<<
>>B4 1z powered by V-Tech<<
Dzieki za rozjasnienie Co ze spalaniem? Np. takie 105PS ile by palilo srednio? Moment wzrasta i chyba jest dostepny w nizszym zakresie obrotow to nie trzeba auta tak przeciagac na wysokie obroty zeby go bujnąć to i spalanie nie powinno byc duzo wyzsze mimo wiekszej mocy..??
ASZ+ niedługo z gtb2260vk
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
hurt to co innego, mówie o detalu, a to co w hurcie kosztuje 300 to w detalu potrafi 1500 kosztowaćczarekj pisze:Każda para w cenie 300 PLN. Zakupione hurtowo w Niemczech.
przy boxie większe o ok. 0,5 - 1l/100km, przy chipie nie zmieni się lub nawet spadnie o ok. 0,7l.dejf pisze:Co ze spalaniem
nowości, nowości... Zaglądać- zapraszam
>>B4 1z powered by V-Tech<<
>>B4 1z powered by V-Tech<<
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga