Witam
Mam pytanie. Jak wymontowac stacyjke z deski? Pojawil sie taki problem ze jak przekrecam kluczyk na rozruch to nic sie nie dzieje. Najpierw tylko czasami teraz juz wogole. Pozatym teraz po wyjeciu kluczyka ze stacyjki jest wlaczony zaplon( kontrolki nie gasna). Myslicie ze jest to wina stacyjki czy kostki? Czy ktos juz demontowal stacyjke? bo nie wiem jak mam sie do tego zabrac.
Dzieki za info
[80 coupe 2.3 NG] stacyjka
pecet nie porównuj fiata do audi.pecet pisze:Miałem niedawno dokładnie to samo w fiacie, uszkodzona była stacyjka,
Na 100% jest to kostka.Ten temat co jakiś czas jest wałowany.Poszukaj na forum.
Znalazłem viewtopic.php?t=9765&highlight=kostka+stacyjki
Daruj sobie takie uwagi, nie porównuje tych aut, tylko mówie że miałem identyczną sytuacje. W podanym przez Ciebie linku jest opisany inny problem, bo tam nie swiecą kontrolki ale rozrusznik kręci, tu jest problem z tym że po wyjęciu kluczyka kontrolki się swiecą, a gdy przekręcimy na rozruch nic się nie dzieje.
a wiec tak: kostka popekana, i ten tylny bolec z tylu wkladki stacyjki prawdopodobnie tez ulamany bo jak krece kluczykiem to nic tam z tylu sie nie rusza. Musze wyjac cala obudowe, ale dopiero jak znajde tego slynnego torksa z dziura.
[ Dodano: 2008-11-27, 15:57 ]
i jeszcze jedno czy jak juz odkrece ta srube na torxa, to obudowa stacyjki juz wyjdzie??
[ Dodano: 2008-11-27, 15:57 ]
i jeszcze jedno czy jak juz odkrece ta srube na torxa, to obudowa stacyjki juz wyjdzie??
wszystko dziala dzieki za pomoc. Tylko male sprostowanie, maniek78_78 napisal : "Tapicerki nie będziesz musiał ściągać.Ale musisz jeszcze odkręcić kierownice i kolumnę.Na dole tam gdzie są pedały dwie śruby odkręć i wtedy wychodzi cala kolumna.Jak nie będziesz mógł se poradzić to daj znać." ja odkrecilem kolumne na tych dwoch srubach co sa z tylu za zegarami, a szukalem srub na dole przy pedalach. Moze to chodzilo o te same ale one raczej na dole nie sa.
Ale tak czy tak to obudowa stacyjki nie wyjdzie, trzeba odkrecac kolumne. Ja u siebie wymienilem caly wklad, bo same te blaszki to sa ciezkie do zdobycia. Nowy wklad z dwoma kluczykami i kostka za 56 zl. <ok>
Ale tak czy tak to obudowa stacyjki nie wyjdzie, trzeba odkrecac kolumne. Ja u siebie wymienilem caly wklad, bo same te blaszki to sa ciezkie do zdobycia. Nowy wklad z dwoma kluczykami i kostka za 56 zl. <ok>