Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4+LPG] Chyba problem z automatem

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

[B4+LPG] Chyba problem z automatem

Post autor: radziobiker » 19 lip 2008, 19:39

Witam. Problem polega na tym, że przy prędkości około 100 km\h i powyżej jak zdejmuję nogę z gazu, bądź nacisnę go lekko słuchać taki odgłos jakby metal tarł o metal. I jeszcze jedno pytanko. Co myślicie o tych wszystkich super środkach do wyciszenia automatu. Czy jest jakiś środek godny polecenia. A jakie są objawy gdy pada układ różnicowy? Pozdrawiam

poke
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 wrz 2007, 19:39
Lokalizacja: Wola

Post autor: poke » 24 lip 2008, 23:23

witam :)

jak Ci będzie padał układ różnicowy to będziesz słyszał podczas jazdy takie huczenie, ono na początku pojawi się na chwilke i zniknie, ale później będzie coraz gorzej aż w końcu staniesz gdzieś i już autem nieruszysz, na szczęście stanąłem blisko swojego warsztatu :) tyle że ja mam B3, tam trochę inaczej się leje oleje, bo tam są dwa różne, nieteguje jak to jest w B4

3maj sie :)
milego dnia :)

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 04 sie 2008, 23:04

Da się to naprawić? Jaki jest ewentualny koszt naprawy?

poke
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 wrz 2007, 19:39
Lokalizacja: Wola

Post autor: poke » 24 lis 2008, 17:04

siemka :)

sądzę iż naprawa będzie kosztowniejsza od założenia innego dyfra, najpierw sprawdź olej w dyfrze, tam jest śruba po lewej stronie (strona kierowcy), oleju powinno być do poziomu śruby, leje się tam olej przekładniowy

dyfer we Wrocławiu kosztował mnie 1500 PLN, sądzę iż co do robocizny to się z nimi dogadasz, ja to robiłem w warsztacie domowym,zajęło to ojcu i mnie trochę czasu, jeśli byśchciał to zrobic własnym kosztem, to znajdź sobie kogoś do pomocy, bo trzeba tam wszystko wyjąć, a w szczególności uważąć na sprzęgło, jeśli na nim będzie rysa i później się niedopasuje, to olej ze skrzyni będzie Ci leciał przez szczelinkę i będziesz musiał toczyć zimmering na sprzęgle, w Krakowie to kosztuje 500 PLN :)

na dyfrze są dwie tulejki prowadzące, niezgub ich :)

ale Ty masz B4, tam jest skrzynia w całości z dyfrem, kilka razy widziałem takie na Allegro, warto poszukać, bo można taniej wyciągnąć, a później założyć, ale nikt Ci gwarancji na to raczej nie da

troche kłopotów sprawia wyjęcie całości a później złożenie, na szczęście ojciec dośćdobrze zna się na mechanice :)

ale siły w to też trzeba było włożyć :)

zastanów się nad włożeniem manuala, chyba że specjalnie masz automat :)

niestety w Polsce mało kto się tym zajmuje

tutaj masz numer do Wrocławia: 609 099 099 / 601-518-007 / (0-71) 325-44-16

tam Ci dobrze doradzą
im szybciej coś z tym zrobisz, tym lepiej :)
bo jak gdzieś staniesz to już tylko holowanie na włączonym silniku, albo laweta
ja przejechałem jakieś 3000 od pierwszego huczenia :)

i tak dobrze ze niezatrzymałem się gdzieśw szczerym polu :)
udanych przeżyć :)

3maj sie :)
milego dnia :)

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 27 lis 2008, 22:43

poke dzieki za zainteresoawnie. Skrzynia cały czas działa. Ale pojawił mi sie nowy problem. Po wymianie oleju w dyferze i skrzyni zauważyłem wyciek. Leci mi chyba z odpowietrznika. Nie wiem od czego on jest. Czy od dyfera, czy od skrzyni. Jakbyś coś wiedział w tym temacię to proszę o pomoc. Pozdrawiam

poke
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 wrz 2007, 19:39
Lokalizacja: Wola

Post autor: poke » 28 lis 2008, 17:31

siemka :)

w B3 odpowietrznik jest przy dyfrze, i mogą być dwa powody, albo coś jest nie tak z odpowietrznikiem, albo po prostu wlałeś za dużo oleju i teraz jakiś czas będzie pluł,
po konsystencji oleju powinieneś dojśc do tego jaki to olej, wtedy będzie wiadomo skąd jest wyciek

pojeździj jakiś czas i popatrz na stan oleju w dyfrze, w skrzyni też co jakiś czas sprawdzaj

milego dnia :)

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 03 gru 2008, 18:02

poke Już wiem,że to na 100% odpowietrznik od dyfra. Czy można go jakoś naprawić? A jak go rozmontować, żebysprawdzić co z nim się dzieje?
Pozdrawiam

poke
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 wrz 2007, 19:39
Lokalizacja: Wola

Post autor: poke » 07 gru 2008, 20:29

siemka :)

w B3 to byl taki kapselek na tulejce na gorze od dyfra, ale nierozmontowywalem go, pewnie jest jakis sposob na rozmontowanie go

3maj sie :)
milego dnia :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl