[B4 2.0E + LPG] Wymiana krućca
[B4 2.0E + LPG] Wymiana krućca
Prośba dotyczy porad które mogą mi sie przydać przy wymianie tego elementu. Chciałbym to zrobić sam, tak wiec słucham wszystkiego. Chciałbym sie zabrać za to, jutro rano wiec jezeli nikt nic nie doradzi to temat zostanie usuniety.
Ok kapuję.
Przerabiałem temat u siebie. Ogólnie sprawa prosta. Zwróć uwagę jak wygląda przylgnia na bloku. U mnie były dość pokaźne wżery. Dałem tam warstwę silikonu do +300 st C i jest OK. Tak jak pisze kolega grze, dokręcaj z wyczuciem i równomiernie. Jak będzie ciekło, to zawsze możesz dokręcić. No i dobrze jest cała zabawę połączyć z wymiana płynu chłodzącego, bo sporo go utracisz.
Przerabiałem temat u siebie. Ogólnie sprawa prosta. Zwróć uwagę jak wygląda przylgnia na bloku. U mnie były dość pokaźne wżery. Dałem tam warstwę silikonu do +300 st C i jest OK. Tak jak pisze kolega grze, dokręcaj z wyczuciem i równomiernie. Jak będzie ciekło, to zawsze możesz dokręcić. No i dobrze jest cała zabawę połączyć z wymiana płynu chłodzącego, bo sporo go utracisz.
jak już bierzesz się za wymianę króćca z nr9, to sprawdź sobie od razu czy króciec nr13 czy nie ma na nim śladów po wyciekach płynu i czy nie wymaga wymiany (ten z tyłu za blokiem).
jakiej firmy króciec kupiłeś?
jak już się będziesz w to bawić, to przy okazji możesz się pokusić o wymianę płynu - warto to zrobić co 3-5 lat.
no i po wszystkim dobrze odpowietrz układ.
jakiej firmy króciec kupiłeś?
jak już się będziesz w to bawić, to przy okazji możesz się pokusić o wymianę płynu - warto to zrobić co 3-5 lat.
no i po wszystkim dobrze odpowietrz układ.
Po pierwsze musisz odpiąć czujniki od przewodów. Ale z tym uważaj, bo łatwo połamać wtyczki jeśli robi się to nieumiejętnie.
Następnie aby wyciągnąć czujniku musisz wysunąć takie plastikowe zapinki, które trzymają czujniki w króćcu. Gdybyś je połamał, to się nie martw, bo są do kupienia w motoryzacyjnym
Pod czujnikami są takie gumowe oringi, które możesz przy okazji wymienić jeśli nie są miękkie.
Ps. sprawdź sobie ten drugi króciec, o którym pisałem wcześniej żebyś dwa razy nie musiał robić tej samej roboty.
Następnie aby wyciągnąć czujniku musisz wysunąć takie plastikowe zapinki, które trzymają czujniki w króćcu. Gdybyś je połamał, to się nie martw, bo są do kupienia w motoryzacyjnym
Pod czujnikami są takie gumowe oringi, które możesz przy okazji wymienić jeśli nie są miękkie.
Tego lepiej nie rób, bo uszkodzisz czujniki - ich się nie czyści.Trooky pisze:Jak juz wyciągne to można je jakoś przeczyscić
Sprawdź wtyczkę od szarego czujnika ale wina może być po stronie zegarów (zimne luty itp.).Trooky pisze:bo nie zawsze mi pokazuje temperature na desce.
Ps. sprawdź sobie ten drugi króciec, o którym pisałem wcześniej żebyś dwa razy nie musiał robić tej samej roboty.