[80 B3]wymiana amortyzatorów
[80 B3]wymiana amortyzatorów
Mam problem czy po wymianie amortyzatorów jest możliwe inne ustawienie kierownicy.Chodzi mi o to czy jak odkręcałem drążki z kolumny mac. to możliwe jest inne ustawienie kierownicy..
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2007, 08:56 przez Sławek1, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyznam, że po wymianie amortyzatorów, łożysk, przegubów - co wymagało odkręcenia i wybicia przegubu i końcówki drążka kierowniczego z gniazda, zawsze po montażu kierownica była we właściwym położeniu a kontrola zbiezności i katów nie wykazywała zadnych zmian. Tak sie zastanawiam, czy kolega Sławek1 nie przekręcił nieopatrznie końcówki drążka :?: Przegub zwrotnicy i końcówka drążka kierowniczego jest ustalana stozkiem co powinno wykluczyć zmiany ustawień zbiezności ( minimalne zmiany moga sie pojawić). Chyba że majdrowano przy tych elementach :?:
Oofol - tu sie zgodzę, po wymianie przegubu kulowego całą geometrię koła bierze ..... i trzeba ustawiać kąty i zbiezność.
Pozdrawiam - Adam.
Oofol - tu sie zgodzę, po wymianie przegubu kulowego całą geometrię koła bierze ..... i trzeba ustawiać kąty i zbiezność.
Pozdrawiam - Adam.
Niedawno kupiłem moją b3 .I .trzeba było wymienić amorki. Ale drgania są nadal .Zauwazyłem luzy na wachaczach trzeba wymienić tuleje. Czy ktoś wymieniał je .Pozdrawiam Sławek1
[ Dodano: 2007-03-31, 21:42 ]
Sory ale nie jestem u siebie w domu iniemam dostępu do kompa.Alejutro będę to wrócę do tematu Dięki za pomoc
[ Dodano: 2007-03-31, 21:42 ]
Sory ale nie jestem u siebie w domu iniemam dostępu do kompa.Alejutro będę to wrócę do tematu Dięki za pomoc
Poczytaj tutaj: viewtopic.php?t=1960Sławek1 pisze:....Zauwazyłem luzy na wachaczach trzeba wymienić tuleje. Czy ktoś wymieniał je .Pozdrawiam Sławek1
Ja po wymontowaniu wahaczy, skoczyłem do szpeców co mają praskę hydrauliczną i wymienili tulejki w try miga, za symboliczna opłatę.
Pozdrawiam - Adam.