Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Słaby silnik po remoncie.

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 28 lis 2008, 08:53

przemik pisze:
Solskier pisze:Przemek proszę bez wulgaryzmów.
Heh OK poprawie sie.. ;-)

Kyjo... wlasciwie masz racje ale...

1. Kupilby sobie interface i "pozyskal" program.... mialby zestaw, ktory zwrocilby mu sie po dwoch podlaczeniach - przy nastepnym problemie znow go wyslesz do Klodzka ?? ;-)
2. Nauczylby sie podstawowej diagnostyki i wiedzialby o swoim aucie wiecej - a przeciez o to chodzi.
3. Zamiescilby kpl logow, nad ktorymi moglibysmy sie wspolnie zastanowic i czegos sie nauczyc.... a przeciez o to chodzi...


Pozdrawiam
Witam ponownie
Kupiłem interface, podl;aczylem, wszytsko smiga, ale mam problem z diagnostyka bo kazda wersja Vag-Com'a ktora probowalem nie pozwala na odczytanie bloku 000 bo jest niezarejestrowana. Nie wiem juz gdzie szukac takiej ktora bedzie w pelni funkcjonalna. Możecie podrzucic skad "pozyskaliscie" Wasze wersje :?:
Bylbym wdzieczny
Piozdrawiam <ok>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 28 lis 2008, 12:09

Jelly, A Ty jeszcze z tym porządek nie zrobiłeś :shock: ?

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 28 lis 2008, 12:58

Zalezy co masz na mysli mowiac zrobic porzadek? Z kazdym przejechanym km auto chodzilo coraz lepiej i coraz bardziej bylo czuc (i czuc nadal) moment włączania sie turbiny. Wiec poczatkowy problem zniknal. Ale ze i tak planowalem juz dluzszy czas kupic VAG'a i nauczyc si esamodzielnie diagnozowac auto i poczynilem juz pewne kroki to niestety zatrzymalem sie na kwestii programu, bo wszystko co gdzies znalazlem okazuje sie niepełna wersja. Możesz mnie jakoś wspomóc i podsunac gdzie znalezc pełną?

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 28 lis 2008, 21:57

podaj meila to ci wysle vag 311.2 z keygenem

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 29 lis 2008, 01:17

moj mail to: jelly2@gazeta.pl
Dzieki!

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 29 lis 2008, 10:53

jak mozesz to powiedz jaka jest cena szlifu, tlokow i panewek :?: :?:

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 30 lis 2008, 01:25

Szlif cylindrów 150zl, tłoki 922zl, panweki 78zl.
Wszystkie ceny netto.
Jak bedziesz mogl kolego karol 121 wyslij mi prosze tego VAG'a.
Pozdrawiam

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 30 lis 2008, 10:37

jakiej firmy użyłeś tłoków i panewek ???

Jelly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 538
Rejestracja: 15 sty 2007, 10:09

Post autor: Jelly » 30 lis 2008, 11:20

Niestety nie wiem jakiej firmy są

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 01 gru 2008, 18:33

tłok kpl nominal kosztuje 140zł robiony w Gorzycach a 180zł po szlifie a org pewnie drugie tyle

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl