[ALL] Głowica z TDI do TD, da radę?.
acha ok sorki, a co do tych tlokow to dupa z tego bedzie nawet nie probujcie na tlokach od td zapalic moze i zapali ale moze :mrgreen: poprostu w td spalanie jest w komorze wirowej(tzn wiekszosc paliwa jest w niej spalana) ktora jest w glowicy, zas w bezposrednim wtrysku komora spalania jest w denku tloka, a jakby nawet wtrysk byl krotszy od tdi to i tak kupa z tego no bo gdzie nieby byla by ta komora spalania :?: stopien sprezania byl by za duzy bo w tdi przy tej samej pojemnosci jest 19,5:1mrozoo pisze:kolego toz to golym okiem widac, ja napisalem tylko dlaczego te w tdi sa dluzsze
[ Dodano: 2008-11-27, 20:29 ]
wiec jak kotsc chce zakladac glowice z tdi do bloku td to musi tloki wymienic wiec moim zdaniem kup chlopie silnik tdi i dupy se nie zawracaj a ciekawe to moze byc np czy z silnika benz da rade zrobic diesla????jakie jest wasze zdanie????
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
przecież tłok jest ten sam rożni się tylko denkiem wiec jaki to problem a tuleje można dać do honowania a tłoki kupić nowie i złozyć dobry pewny silnik a nie kupić nie wiadomo co w jaki sposób eksploatowany silnik z nie wiadomo jakich rąk i nie po to jest ten temat żeby w nim pisać ze się nie opłaca
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
http://moto.allegro.pl/item490608067_si ... tanio.html tylko nie kompletny kot w worku
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
nurtujące mnie pytanie co do różnicy tłoków miedzy td a tdi co znalazłem w necie
td
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 2.0
sworzeń o śr. [mm]: 26.000
Wielkość kompresji [mm]: 45.680
długość trzpienia [mm]: 66.000
Długość [mm]: 71.650
otwór o żr [mm]: 79.500
tdi
średnica wyżłobienia [mm]: 37.750
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 1.100
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 17.650
sworzeń o śr. [mm]: 26.000
Wielkość kompresji [mm]: 45.800
długość trzpienia [mm]: 66.000
Długość [mm]: 68.800
otwór o żr [mm]: 79.500
hmm o co może chodzić z tym 1 m różnicy ???
td
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 2.0
sworzeń o śr. [mm]: 26.000
Wielkość kompresji [mm]: 45.680
długość trzpienia [mm]: 66.000
Długość [mm]: 71.650
otwór o żr [mm]: 79.500
tdi
średnica wyżłobienia [mm]: 37.750
Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 1.100
Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 17.650
sworzeń o śr. [mm]: 26.000
Wielkość kompresji [mm]: 45.800
długość trzpienia [mm]: 66.000
Długość [mm]: 68.800
otwór o żr [mm]: 79.500
hmm o co może chodzić z tym 1 m różnicy ???