[Coupe 2,6 V6] amerykańskie pomarańcze str 17
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
amerykańskie pomarańcze
Witam <ok> Nareszcie po nieudanych próbach zmiany mrygajacych na czerwono tylnych kierunków na dozwolone pomarańczowe w końcu jest pożądany/zadawalający efekt <yes> Podobnie jak przy wcześniejeszych podejściach użyta została dioda mocy "lumileds" 5W, lecz nie koloru zielonego a jednak żółto/pomarańczowego, diody kosztowały mnie 24zł/szt +przesyłka i fatyga. Dioda została wlutowana w oprawkę zwykłej żarówki po wcześniejszym zbiciu bańki, do tego doszły dwa oporniki 5W10Ω i 5W12Ω ładnie upchane w środek wkładu lampy także wszystko się ładnie zamyka i nic nie wystaje :mrgreen: Diody te są podobno cholernie żywotne, i ładnie biją po oczach :mrgreen: a co najważniejsze przebijają czerwony klosz zmieniając barwę na ładny mocno widoczny żółto pomarańczowy kolor, ufff Pozdrawiam pomarańczowych
Teraz to ja rozumiem :mrgreen:
Teraz to ja rozumiem :mrgreen:
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
No no ładnie :mrgreen: . Ja jakoś nie mogę się do tego zebrać i dalej jeżdżę na przypale. Trochę mi szkoda tych postojówek w migaczach, a zmieniając żarówkę na pomarańczową będę musiał zmienić holdery na zwykłe.
Ahja i jak to jest z tymi opornikami - tu nie znam się wogóle. Wlutowałeś te dwa lutowniki w blaszkę doprowadzającą V12 do żarówki dobrze rozumiem? Nie dało się tego zastąpić jednym opornikiem?
Ahja i jak to jest z tymi opornikami - tu nie znam się wogóle. Wlutowałeś te dwa lutowniki w blaszkę doprowadzającą V12 do żarówki dobrze rozumiem? Nie dało się tego zastąpić jednym opornikiem?
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
AUDI_ A6 no szkoda szkoda twoich postojówek :-| ale może da się to jakoś obejść żeby zastała cała kompletna ameryka :mrgreen: poszukaj jakiejś złotej rączki/ magika nie wierze że nie da się tego jakoś załatwić Ja o tych opornikach tak jak ty niewiele wiem i przy zabiegu pomagał mi chłop którego poznałem szukając speca od radia, a raczej to ja mu pomagałem :-> nie chcąc nic spierdzielić wolałem zaczerpnąć rady/pomocy fachury ten sam koleszka pomógł w znaleźieniu odpowiednich diod. Ileż ja się do niego najeździłem na różne testy itd ale warto było napadać go przez ten cały czas, efekt osiagniety Z tego co pamietam chyba nie da rady pojechać na jednym oporniku, jeden raczej odpowiada za światło właściwe żarówki (chyba żeby się nie zjarała) a drugi pewnie za poprawne mryganie :roll: ale możliwe coś pochrzaniłem.
wujo1 dzięki
hehe też racjablacksjz pisze:Bez przypału nie ma jazdy )
heh troche spokoju się przyda bo kark bolał od tych zwrotównoorbi pisze:Będziesz mógł jeździć bez oglądania się za siebie czy niebiescy nie nadjadą.
Święty spokój - bezcenne
wujo1 dzięki
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
- GTszymonGT
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 22 gru 2008, 20:00
- Lokalizacja: Ciechowice