Witam
Mam juz od pewnego czasu problem z wolnymi obrotami na benzynie. Jakis czas jest dobrze a tu nagle obroty spadaja do zera. Gume skleilem juz pare razy i raczej jest szczelna lec z czy taka klejona guma przetrwa probe czasu ? \Czy moze lepiej wyrzucic te 600 zeta na nowa ?
PS MA ktos z was moze cos takiego zalatwic ?
[90 b3 2.0 PS] Guma przepywomierza
Witam
Nie rób lipy. Gumy nie da się skleić. Pierwsza sprawa - podczas gwałtownego wciskania pedału gazu w gumie powstaje duże podciśnienie - skutkuje to tym, że guma zmienia się geometrycznie. Wszelakie klejenia nie wytrzymują czegoś takiego.
Jeśli nie możesz jej nigdzie dostać, nie klej, a zwulkanizuj.
Druga sprawa - silnik podczas pracy drga, a podczas przyspieszania czy zwalniania - zmienia pozycję pod maską względem samochodu na elastycznych poduchach. Nie jest to jakaś wielka zmiana, są to milimetry, ale to dzieje się ciągle. Klejenie nie wytrzymuje.
Nie rób lipy. Gumy nie da się skleić. Pierwsza sprawa - podczas gwałtownego wciskania pedału gazu w gumie powstaje duże podciśnienie - skutkuje to tym, że guma zmienia się geometrycznie. Wszelakie klejenia nie wytrzymują czegoś takiego.
Jeśli nie możesz jej nigdzie dostać, nie klej, a zwulkanizuj.
Druga sprawa - silnik podczas pracy drga, a podczas przyspieszania czy zwalniania - zmienia pozycję pod maską względem samochodu na elastycznych poduchach. Nie jest to jakaś wielka zmiana, są to milimetry, ale to dzieje się ciągle. Klejenie nie wytrzymuje.