Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8]drązki układu kierwoniczego

ODPOWIEDZ
renia0601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 gru 2008, 17:21

[80 B3 1.8]drązki układu kierwoniczego

Post autor: renia0601 » 04 gru 2008, 17:26

wiem że niedawno był taki temat ale mój mężu chce wymienić właśnie sam te de końcówki drążków i nie wiemy czy sam sobie poradzi (nie jest raczej mechanikiem samochodowym ale jak mu się wszystko ładnie wytłumaczy to myślę że da radę) czy macie może jakąś dobrą metodę, fotki czy jakiekolwiek materiały. Byłabym bardzo wdzięczna
Ostatnio zmieniony 04 gru 2008, 17:33 przez renia0601, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 04 gru 2008, 18:00

jeżeli tego nie robił to nie wiem czy jest sens koszt wymiany u mechanika mały musi wzrokowo wiedzieć ile razy wkręcić nowe że by puzniej się nie okazało na ustawianiu zbieżności że nie mogą skontrować śrubami pochylenia tak więc nie warto dla paru groszy się męczyć samemu
Pozdrawiam

renia0601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 gru 2008, 17:21

Post autor: renia0601 » 04 gru 2008, 18:38

no grosze groszami ale mechanik w mojej okolicy dobry któremu można by powierzyć auto jeden i jak się można domyślić kolejki duże a chodzi też o czas, samochód często używany i baardzo potrzebny, dziękuję jednak za radę, musi napewno zobaczyć ile są wkręcone i te nowe tyle samo wkręcić, mam nadzieję :roll:

Awatar użytkownika
Grzegorzbielsko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 647
Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
Lokalizacja: bielsko-biała

Post autor: Grzegorzbielsko » 04 gru 2008, 18:45

renia0601 po takiej wymianie i tak musi udać się do mechanika na ustawienie geometrii zawieszenia.
Sam kiedyś chciałem to tez robić ale jakoś nie miałem czasu i oddałem do mechanika. Termin odbioru przesunął się gdyż w warsztacie mieli problem z odkręceniem śrub, były zapieczone/zardzewiałe, pewno w domu rzucałbym już "mięsem" i się wściekał.
Oddajcie do mechanika który od razu zrobi geometrie kół!

adam61
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 17 lip 2008, 16:23
Lokalizacja: swidnica

Post autor: adam61 » 04 gru 2008, 19:13

nie jest to trudne trzeba policzyc ile obrotów wykręciła się koncówka i tyle samo wkręcic nową . wrazie zapieczenia dobrze spryskac wd 40 potem ustawic geometriie

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 04 gru 2008, 20:42

adam61 dobrze pisze Renia tak ja kkolega nizej ilosc obrotow przed i po wd 40 ze by na zbieznosci nie płakali że sie nie da srubą krecic bo czesto tak sie zdarza

renia0601
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 gru 2008, 17:21

Post autor: renia0601 » 05 gru 2008, 09:01

Dzięki Wam chłopaki, przekazałam i teraz sam zdecyduje czy dać do mechanika, bo zbieżność samą to ma możliwość u znajomego sprawdzić, dlatego tak od tego mechanika stroni <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga