Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1Z] Prośba o analizę logów.

Zablokowany
Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

[1.9 TDI 1Z] Prośba o analizę logów.

Post autor: radi88 » 06 gru 2008, 14:03

Witam zrobilem dzisiaj logi dynamiczne i statyczne grupy 000 (stare ECU). Proszę was o ewentualną ocenę jeśli są zrobione prawidłowo.

Statyczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd2 ... 35295.html

Dynamiczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c4 ... 09c5c.html

Czekam na waszą ocenę. Z tego co ja się dopatrzyłem do poprawy delikatnie jest kąt wtrysku reszty niewiem jak interpretować.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 20:02 przez radi88, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 gru 2008, 17:58

Jest ok. Kąt statyczny do lekkiej poprawy... dodatkowo pamiętaj że logi robi się na rozgrzanym silniku (temperatura oleju 80stopni C).

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 06 gru 2008, 18:10

Podziękował kolego. W poniedziałek kąt przestawie. Powiedzmi tylko jesli mozesz czy coś złego sie stanie jak kopne troche nastawnik zwiększając dawke ? wczesniej mialem za wysoką dawkę paliwa przez co czasem dojezdzajac na luzie do swiatel falowaly obroty +-50 rpm, ale lepiej się zbierał chcialbym trochę tą dawkę zwiększyć.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 06 gru 2008, 18:30

Czy logi statyczne byly wykonane w trybie Basic Settings ?
Temperature masz wzorową.
Dawka w normie ale troche niska - mozna podniesc.
W dynamicznych jest OK...

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 06 gru 2008, 18:34

Statyczne prawdopodobnie robiłem przy wylaczonych BS. Do jakich wartosci w moim przypadku dobrze byloby podnieść dawkę?.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 gru 2008, 18:36

radi88 pisze:Powiedzmi tylko jesli mozesz czy coś złego sie stanie jak kopne troche nastawnik zwiększając dawke ? wczesniej mialem za wysoką dawkę paliwa przez co czasem dojezdzajac na luzie do swiatel falowaly obroty +-50 rpm, ale lepiej się zbierał chcialbym trochę tą dawkę zwiększyć.
Teraz dawkę masz na 28 możesz z nią jeszcze zejść (zakres to 15-30) to trzepanie i falowanie obrotami to zależny dużo od pompy i silnika mi udało się u kolegi zejsc do 11 i wszystko jest ok.

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 06 gru 2008, 18:39

Rozumiem ze z dawką jest na odwrót ? tzn im mniejsza wartość tym większa dawka ? Postaram się ustawic w okilicach 18-20 powinno byc ciut lepiej, doreguluję jeszcze kąt izdam pozniej relacje jak wrażenia. Dziękuję serdecznie za pomoc. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 gru 2008, 18:40

radi88 pisze:Rozumiem ze z dawką jest na odwrót ? tzn im mniejsza wartość tym większa dawka ?
No może nie na odwrót ale powiedzmy że można tak powiedzieć. <ok>

pawelgosk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 09 kwie 2008, 20:50

Post autor: pawelgosk » 06 gru 2008, 18:58

dzis pierwszy raz podlaczylem vaga pod swoj nowy napytek (80 1.9tdi 1993 r) bo strasznie wolno mi sie nagrzewala i do max 80 st wg wskaznika na desce wiec stawialem na termostat ale na wszelki wypadek podlaczylem sie do kompa i wyrzucilo mi takie cos na wolnych obrotach przy wskazaniach z deski ok 60 st

0.01 40 53 0 9 115 117 143 72 116 80
2.48 40 55 0 8 115 117 143 72 116 82

jak przeliczyc oczyt temp przez kompa na st z wartosci powyzej ?
czy inne wartosci sa w normie bo czasami pojawia mi sie delikatne falowanie wolnych obr i prawie zawsze faluja +- 50rpm kiedy jade na luzie powyzej 50km\h?

silnik jest na przeplywomierzu boscha i kompie 8A0 907 401 B i podobno poprzedni wlasciciel zrobil virusa na 115 km u Rogala

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 06 gru 2008, 19:11

radi88 pisze:Statyczne prawdopodobnie robiłem przy wylaczonych BS
W takim razie zanim ruszysz kąt wtrysku - zalogu statycznie 000 w trybie Basic Settings..
pawelgosk pisze:jak przeliczyc oczyt temp przez kompa na st z wartosci powyzej
Temp masz tam gdzie teraz u Ciebie jest 143.... przy aucie rozgrzanym do 90* powinno byc ok. 65...

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 06 gru 2008, 19:26

radi88 pisze:Statyczne prawdopodobnie robiłem przy wylaczonych BS
przemik pisze:W takim razie zanim ruszysz kąt wtrysku - zalogu statycznie 000 w trybie Basic Settings..
W sumie to musialem miec wlaczone BS bo w przeciwnym razie nie uruchomiłbym TDI Timing prawda ?

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 07 gru 2008, 09:40

radi88 pisze:W sumie to musialem miec wlaczone BS bo w przeciwnym razie nie uruchomiłbym TDI Timing prawda ?
Jeśli uruchomiłeś TDI Timing to musiałeś być w trybie Basic Seting. <ok> Rozgrzej silnik i sprawdź w Basic seting przy użyciu TDI Timing kąt, ewentualne poprawki wykonaj tak aby ustawić kąt "na niebieskiej kresce" <ok>

Zablokowany

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl