[90 B3 all] Autocheck - podzespoly
-
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 07 mar 2008, 13:51
- Lokalizacja: Krosno
[90 B3 all] Autocheck - podzespoly
Witam, ludziska potrzebuje konkretnej wiedzy. Chce zamontowac sobie kompletnego AC bo mam mozliwosc przekladki.
Jednak potrzebuje informacji CO DOKLADNIE wchodzi w jego sklad ... od zbiorniczkow po przekazniki. Bylo by wspaniale jak by ktos mial jeszcze nr czesci.
Mysle ze nie tylko mi sie to przyda
Jednak potrzebuje informacji CO DOKLADNIE wchodzi w jego sklad ... od zbiorniczkow po przekazniki. Bylo by wspaniale jak by ktos mial jeszcze nr czesci.
Mysle ze nie tylko mi sie to przyda
- KLAKSON
- Forum Audi 80
- Posty: 1767
- Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
- Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
- Kontakt:
Kolego poszukaj na forum, tego jest tyle, że przedszkolak by znalazł....
np.
viewtopic.php?t=12677&start=0
A najbardziej to przyda Ci się z tej stronki :
http://www.mediafire.com/?ejcgegzdmii
tam jest wszystko co szukasz
np.
viewtopic.php?t=12677&start=0
A najbardziej to przyda Ci się z tej stronki :
http://www.mediafire.com/?ejcgegzdmii
tam jest wszystko co szukasz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 07 mar 2008, 13:51
- Lokalizacja: Krosno
Kolego najwyrazniej nie przeczytales tego co pisalem. nie potrzebuje zalozyc BC ... potrzebuje wiedziec do czego podlaczony jest AC, zapomnijcie o BC ... Ale dzieki za dobre checi !
[ Dodano: 2008-12-06, 17:14 ]
rozpiske wiazki AC mi trzeba, gdzie sa jakie czujniki itp
[ Dodano: 2008-12-06, 17:14 ]
rozpiske wiazki AC mi trzeba, gdzie sa jakie czujniki itp
Ostatnio zmieniony 06 gru 2008, 20:24 przez doktur_mastach, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 07 mar 2008, 13:51
- Lokalizacja: Krosno
- KLAKSON
- Forum Audi 80
- Posty: 1767
- Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
- Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
- Kontakt:
doktur_mastach pisze:rozpiske wiazki AC mi trzeba, gdzie sa jakie czujniki itp
Ehh no to właśnie w tym linku co Ci dałem do ściągnięcia jest wszystko. I schemat podłączenia AC i ACBC oraz nazwy wszystkich pinów wraz z kolorami. WSZYSTKO co jest potrzebne na temat autochecka jest w tym pdf'ie do ściągnięcia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 07 mar 2008, 13:51
- Lokalizacja: Krosno
Ciekawy materiał odnośnie AC/BC
wsumie mi to dość dużo wytłumaczyło <ok>
ale ... dalej nie wiem jak rozwiązać kwestię z niskim poziomem płynu spryskiwaczy.
(mam dołożone spryski lamp i idą potworne ilości płynu) a skoro jest moduł AC z taką funkcją to chętnie bym to wykorzystał.
Nie orientuje sie ktoś jak zrobic poziom płynu w zbiorniku sprysków ?
np w pasku B5 jest czujnik ale za nic on sie nie zmiesci w otworze w zbiorniku płynu w B4
a w etce nie moge znaleźć czy jest taki czujnik <osohozi>
pomoże ktoś w tej kwestii ??
wsumie mi to dość dużo wytłumaczyło <ok>
ale ... dalej nie wiem jak rozwiązać kwestię z niskim poziomem płynu spryskiwaczy.
(mam dołożone spryski lamp i idą potworne ilości płynu) a skoro jest moduł AC z taką funkcją to chętnie bym to wykorzystał.
Nie orientuje sie ktoś jak zrobic poziom płynu w zbiorniku sprysków ?
np w pasku B5 jest czujnik ale za nic on sie nie zmiesci w otworze w zbiorniku płynu w B4
a w etce nie moge znaleźć czy jest taki czujnik <osohozi>
pomoże ktoś w tej kwestii ??
Jeżeli masz zbiorniczek schowany za nadkolem, to pozostaje kupno pompki z czujnikiem nr 4A0 955 651B gdybyś nie miał spryskiwaczy reflektorów to wystarczy kupić zbiorniczek z widocznym czujnikiem http://moto.allegro.pl/item503651038_zb ... tanio.htmlwidmo pisze:Nie orientuje sie ktoś jak zrobic poziom płynu w zbiorniku sprysków ?
Pomijając fakt, że cena tego zbiorniczka wzięta chyba z kosmosu :mrgreen:
skoro pompka ma czujnik to po co w zbiorniczku na 2 pompki jest otwór tuż (około 10cm) nad pompkami ?
ori zbiornik do b4 na 2 pompki to 186 zł w ASO
właśnie patrzyłem na tą pompke na googlach tzn 4A0 955 651B
wsumie ona ma własnie taką budowę która pasuje w ten zbiornik co ja mam.
pompka jest 3 pinowa
czyli
+12
Masa
sygnał o niskim poziomie płynu
Dobrze myślę ?
czy to jest pompka podwójna tzn i na lampy i na szybe ?
Proszę o ewentualne wyprowadzenie mnie z błędu.
ori zbiornik do b4 na 2 pompki to 186 zł w ASO
właśnie patrzyłem na tą pompke na googlach tzn 4A0 955 651B
wsumie ona ma własnie taką budowę która pasuje w ten zbiornik co ja mam.
pompka jest 3 pinowa
czyli
+12
Masa
sygnał o niskim poziomie płynu
Dobrze myślę ?
czy to jest pompka podwójna tzn i na lampy i na szybe ?
Proszę o ewentualne wyprowadzenie mnie z błędu.
Jeżeli masz 2 pompki to jedna jest od spryskiwaczy na szyby ( ewentualnie z czujnikiem poziomu płynu) a druga jest od spryskiwaczy na reflektory. Jeżeli masz jedna pompke to masz mniejszy zbiorniczek kończy sie mniej więcej w połowie nadkola, jeżeli masz na 2 pompki to masz duzy i siega prawie do samego dołu. Tutaj masz pokazane jak wygladaja te zbiorniczki viewtopic.php?t=12758
Ze zbiorniczkiem wiem jak jest bo mam ten na 2 pompki nowke musiałem kupić w ASO za 186zł
wsumie juz doczytałem w tym pdf o kontrolke płynu sprysków i wydedukowałem ze ta pompka z czujnikiem płynu
np z tego sklepu za śmieszne pieniądze w porównaniu do ori
http://www.krzysztoffly.pl/product_info ... cts_id/276
Czyli na 2 pinach jest zasilanie a na 1 sygnał o niskim poziomie płynu
Teraz pytanie do znawców:
Czy ta pompka (lub ORI) jest tak skonstruowana, że w przypadku niskiego poziomu płynu zostaje odcieta (ale pompka od szyby bedzie dalej działać) i czy gdy podepne ten sygnał z pompki pod AC to będzie wskazywał o koniecznosci uzupełnienia płynu ?
Czy też moze sygnałem o niskim poziomie płynu trzeba tak kombinować (przekaźniki i inne ustrojstwo) tak aby w przypadku niskiego poziomu płynu odcinało pompkę sprysków lamp (zeby nie wypiła resztek płynu lub nie spaliła sie pracujac na sucho)
U siebie mam ori pompkę (tzn VW AG) ale bez czujnika i idą naprawdę potworne ilości płynu a dodatkowa kontrolka i sygnalizacja zawsze sie przyda
wsumie juz doczytałem w tym pdf o kontrolke płynu sprysków i wydedukowałem ze ta pompka z czujnikiem płynu
np z tego sklepu za śmieszne pieniądze w porównaniu do ori
http://www.krzysztoffly.pl/product_info ... cts_id/276
Czyli na 2 pinach jest zasilanie a na 1 sygnał o niskim poziomie płynu
Teraz pytanie do znawców:
Czy ta pompka (lub ORI) jest tak skonstruowana, że w przypadku niskiego poziomu płynu zostaje odcieta (ale pompka od szyby bedzie dalej działać) i czy gdy podepne ten sygnał z pompki pod AC to będzie wskazywał o koniecznosci uzupełnienia płynu ?
Czy też moze sygnałem o niskim poziomie płynu trzeba tak kombinować (przekaźniki i inne ustrojstwo) tak aby w przypadku niskiego poziomu płynu odcinało pompkę sprysków lamp (zeby nie wypiła resztek płynu lub nie spaliła sie pracujac na sucho)
U siebie mam ori pompkę (tzn VW AG) ale bez czujnika i idą naprawdę potworne ilości płynu a dodatkowa kontrolka i sygnalizacja zawsze sie przyda
U ojca w pasku b5 fl jest tak że jak jest niski poziom płynu to nie psika na światła tylko na szybe. dopiero jak sie uzupełni płyn to psikają obie pompki.WOJTEK26 pisze:żadnego odciecia pompki nie ma jak sie skonczy to poprostu nie bedzie psikac
No ale jest to pompka wysokociśnieniowa i ona naprawdę szybko pracuje czy ewentualny brak płynu nie uszkodzi jej ?