Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 AAD 2,0 PB/LPG] nie chce odpalać i dziwnie "chodzi&

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ant

[b3 AAD 2,0 PB/LPG] nie chce odpalać i dziwnie "chodzi&

Post autor: ant » 10 gru 2008, 09:03

Witam.
wiem że temat był już wielokrotnie przewracany na forum, ale takiego przypadku jak mój nie znalazłem jeszcze. Staram się zawsze odpalać na Pb ale jest to coraz trudniejsze, a mianowicie gdy jest zimny to odpala i przekręcam stacyjkę silnik "załapuje" prawie natychmiast, ale po 0,5 sek. gaśnie (mam wrażenie jak by mieszanka była zbyt uboga) , kiedy próbuje odpalać z pomocą pedała gazu jest jeszcze gorzej, z jednym wyjątkiem: kiedy pedał gazu jest bardzo lekko przytrzymany podczas kręcenia to auto zapala, ale chodzi bardzo nie równo i po puszczeniu nogi z gazu gaśnie, w ogóle ostatnio nie działa dobrze na Pb, reaguje bardzo ospale na pedał gazu, i ogólnie jest słabszy niż na LPG. na LPG trzeba go długo "piłować" żeby odpalił ale obroty są bardzo nie równe, falują, 99% razy gdy odpalam na LPG po spuszczeniu nogi z gazu gaśnie. nawet kiedy jest nagrzany obroty falują od 200 do 900 obr/min, natomiast na Pb obroty trzymają "twardo" 1000 (na rozgrzanym silniku). Dodam że wymieniłem ostatnio czujnik temperatury chłodziwa, uszczelkę pod pokrywą zaworów, chłodnice. Co może być przyczyną tych wszystkich usterek ? chciał bym wiedzieć co zlecić mechanikowi (sam nie mam czasu robić) żeby mnie nie naciągał na niepotrzebne koszta, bo wiadomo jacy oni są.

z góry dzięki za odpowiedzi, Pozdro.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 gru 2008, 09:43

Poczytaj bo było wiele razy na temat trudnego odpalania zimnego silnika na mechanicznym wtrysku, oraz co trzeba sprawdzic.

ant

Post autor: ant » 11 gru 2008, 08:02

przeczytałem wiele postów ale dziś zauważyłem coś czego na 100% nie znalazłem w żadnym z nich, a mianowicie: jest tak jak pisałem, odpalam na Pb lekko trzymając gaz i wtedy strasznie go dławi dusi, ale stopniowo powoli dodawałem gazu i dławi go nadal do poziomu pomiędzy 3000 a 4000 obr/min, wtedy jak by się odtykał albo coś, po przekroczeniu w/w przedziału obrotów obroty wchodzą żwawo, po prostu normalnie, puszczam nogę z gazu i obroty trzymają 1000, dzieje się tak za każdym razem. Nie mam pojęcia o co chodzi, pomocy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl