witam
szukalem na forum no ale nie znalazlem nic co by mi pomoglo poza 2zdjeciami tyylnych drzwi.... no ale z 2rozwiazaniami... i nie wiem ktore jest lepsze czy zeby podpiac silownik przy zamku czy raczej jak w tym drugim rozwiazniu pod pret ktory idzie do guzika? mysle ze raczej lepsze jest pod sama linke przy zamku no ale nei jestem pewny....
1 raz montuje central zamek i niestety jak rozkrecilem oslony na drzwiach okazalo sie ze chyab mnei to troche przerasta
wiec prosilbym o jakies zdjecia schematow gdzie najlepiej podlaczyc silowniki w dwrzwiach przednich i tylnych bo jezeli chodzi o centralki to jzu chyab wiekszosc potrzebnej mi wiedzy wyczytalem z instrukcji podlaczenia no i z forum.... ale rozmieszzczenie tych silownikow w drzwiach troche ejst dla meni trudne wiec prosze o pomoc
z gory dziekuje i pozdrawiam:)
Łukasz
[B3] central zamek
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
Musisz siłowniki umiejscowic w takich miejscach żeby nie pezeszkadzały w otwieraniu i zamykaniu szyby. Ogólnie ten temat już był.
viewtopic.php?t=13890&highlight=monta%B ... h+drzwiach
co do przednich drzwi to coś takiego znalazłem tu masz zdjecie ale to pewnie od pneumatyka ale miejsce montażu takie samo.
viewtopic.php?t=5557
Mam nadzieję, że to ci pomoże
viewtopic.php?t=13890&highlight=monta%B ... h+drzwiach
co do przednich drzwi to coś takiego znalazłem tu masz zdjecie ale to pewnie od pneumatyka ale miejsce montażu takie samo.
viewtopic.php?t=5557
Mam nadzieję, że to ci pomoże
Witam
przyłącze się do tematu.
U mnie nie działa centralny zamek od strony kierowcy, ale od pasażera działa.
Co uległo uszkodzeniu i ile to kosztuje?
EDIT:
Mam też problemy z dużym poborem prądu 0.06A czy to może być wina centralnego czy też tej pompki?
przyłącze się do tematu.
U mnie nie działa centralny zamek od strony kierowcy, ale od pasażera działa.
Co uległo uszkodzeniu i ile to kosztuje?
EDIT:
Mam też problemy z dużym poborem prądu 0.06A czy to może być wina centralnego czy też tej pompki?
Ostatnio zmieniony 11 gru 2008, 16:16 przez eM-dzeJ, łącznie zmieniany 2 razy.
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
Chodzi ci o to, że wogóle się drzwi nie otwierają, czy poprsotu nie owteiera ci jako master ale od pasaże jak otworzysz to wszystkie drzwi się otwierają. Myśle, że najpierw trzeba sprawdzić szczelność całego układu. Czasem nie syczy ci przy tych drzwiach ?? Najlepiej wyciagnij cały siłownik i sprawdz może on gdzies sie razszczelnił. ?? Cieżko powiemdzieć dlaczego masz duży pobór pradu
[ Dodano: 2008-12-11, 13:42 ]
rycek87, spróbuj tak i tak zobacz, które rozwiązanie bedzie lepsze.
[ Dodano: 2008-12-11, 13:42 ]
rycek87, spróbuj tak i tak zobacz, które rozwiązanie bedzie lepsze.
Od kierowcy mogę otworzyć ale pozostałe się nie otwierają, a jak to samo uczynię od pasażera to wszystkie zamki się otwierają łącznie z tym od kierowcy. Gdzie ten siłownik jest?
Jakieś foto jak można.
LPG mi bierze 0.03A i gdyby nie to, to raczej problemów z zapalaniem i rozładowywanie akumulatora bym nie miał.
Czy LPG 2 generacji można podłączyć pod stacyjkę poprzez np: przekaźnik, czy musi być na stałe pod akkumulator bo ja tak mam(czy np: LPG zgubi ustawienia jak nie będzie miało zasilania stałego z akumulatora??)
Jakieś foto jak można.
LPG mi bierze 0.03A i gdyby nie to, to raczej problemów z zapalaniem i rozładowywanie akumulatora bym nie miał.
Czy LPG 2 generacji można podłączyć pod stacyjkę poprzez np: przekaźnik, czy musi być na stałe pod akkumulator bo ja tak mam(czy np: LPG zgubi ustawienia jak nie będzie miało zasilania stałego z akumulatora??)
Kolego albo postawiłeś przecinek w złym miejscu albo nie masz bladego pojęcia o elektryce. 0,06A to prąd rzędu 60mA - więcej to chyba radio w stanie czuwania pobiera.eM-dzeJ pisze: EDIT:
Mam też problemy z dużym poborem prądu 0.06A czy to może być wina centralnego czy też tej pompki?
Co do centralnego zamka to sprawdź ciągłość przewodów zwłaszcza w miejscu przechodzenia przez drzwi, ewentualnie samą krańcówkę przy zamku (oczywiście mowa o drzwiach, w których nie działa centralny).