Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 NG] Problem z przyciskami od szyb

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

[B4 NG] Problem z przyciskami od szyb

Post autor: Krycha » 11 gru 2008, 21:46

Witam mam problem z przyciskami od podnoszenia szyb, a mianowicie chodzi mi o ich podświetlanie. Otóż po wymianie żaróweczek było wszystko okej, natomiast teraz te żarówki zaczęły przygasać i migać. Najpierw jedna, teraz już kolejne dwie, jedynie jedna świeci dobrze. Dodam iż inne przyciski ( przy rączce pasażera i tylne ) świecą okej. Co to może być Panowie?

Aha i po wymianie żarówek podłączyłem szyby pod napięcie pod stacyjce, czyli wziąłem główny kabel od szyb tzw zasilający i podłączyłem go pod czarny odchodzący od stacyjki, wydaje mi się że dobrze, bo wcześniej miałem wpięte pod stałe V12.

Pozdr.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 gru 2008, 08:49

AUDI_A6 pisze:Otóż po wymianie żaróweczek było wszystko okej, natomiast teraz te żarówki zaczęły przygasać i migać.
Chyba nie masz tam żarówek a diody ( chyba ze są przełączniki z żarówkami ale wydaje mi się że nawet w b3 były już diody) tak więc sprawdź oporniki i same diody, najprawdopodobniej są zimne luty....

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 12 gru 2008, 10:30

Wydawało mi się że tam są takie małe żaróweczki, coś ala te w licznika tylko znacznie mniejsze. Ale nieważne, sprawdzę te oporniki i zimne luty. Swoją drogą te przyciski w B4 to porażka zupełna.

pawelgiczak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 17 lis 2008, 12:07
Lokalizacja: Augustów

Post autor: pawelgiczak » 12 gru 2008, 11:15

Kolego ja obstawiam na rezystor miałem ten sam problem z pół roku temu wymieniłem diody poświeciły troszke i tez zaczeły migać wymieniłem na nowy komplecik i śiweci do dziś <ok>

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 gru 2008, 16:01

AUDI_A6 pisze:Swoją drogą te przyciski w B4 to porażka zupełna.
Z tym się nie zgodzę... Przyciski są wykonane bardzo prostą metodą przez co są nie zawodne.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 12 gru 2008, 17:05

No, ale jak widać właśnie zawodzą, przyciski może nie ale ich podświetlanie.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 gru 2008, 20:48

Dobrze zlutowane diody z opornikami przetwają pare-naście dobrych lat a żarówka ile rok dwa ?

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 12 gru 2008, 22:34

no mnie nie swiecily w nowym autku i wszystkie wymienilem tam sa takie malutkie diody, polutowalem wszystko i ladnie na mocny czerwony kolor teraz swieca do termometru idzie taka mala zaroweczka jak wymianialem to kupilem odrazu 2 i jedna wogule nie dzaialala :-P teraz jak mi cos gasnie to wsadzam zwykle diody z oporniczkiem i final ladnie swieca i raczej sie nie przepala

Awatar użytkownika
basu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 06 sty 2008, 13:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: basu » 13 gru 2008, 09:58

AUDI_A6 pisze:Aha i po wymianie żarówek podłączyłem szyby pod napięcie pod stacyjce, czyli wziąłem główny kabel od szyb tzw zasilający i podłączyłem go pod czarny odchodzący od stacyjki, wydaje mi się że dobrze, bo wcześniej miałem wpięte pod stałe V12.
Jeśli podłączyłeś główny przewód zasilający to raczej nie za dobrze. Od włączania i wyłączania zasilania elektrycznych szyb jest przekaźnik. Jest on podpięty pod stacyjkę za pomocą niebiesko-czarnego przewodu pod zasilanie spod stacyjki na przewodzie żółto-czarnym (przynajmniej oryginalnie w taka żółtą kostkę) i korzysta z zasilania ze stacyjki tylko jako sygnału sterującego. Silniki szyb pobierają bardzo dużo prądu, co bardzo obciąża instalacje elektryczna stacyjki. Wydaje mi się, że lepiej byłoby przywrócić to do stanu fabrycznego, czyli pod stałe 12V spod skrzynki bezpieczników.

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 13 gru 2008, 14:56

basu, Miałem ten kabel pod stałe V12 ale wtedy działały mi szyby bez wzglęgu na zapłon czyli cały czas. Czyli pod stacyjkę powinienem podpiąć niebiesko-czarny.. hmm no sprawdzę to, bo nie pamiętam gdzie się wpinałem właśnie tym kablem.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 13 gru 2008, 17:22

Tu jest wszystko na temat, czarno na białym....

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lusterka, szyby, szyberdach.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl