Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 RU] Autocheck

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

[B3 1.8 RU] Autocheck

Post autor: KLAKSON » 10 gru 2008, 15:38

Witajcie ekipa ;-)
Jakieś półtora miesiąca temu zamontowałem sobie AC. Wszystko śmiga fajnie, lecz nie mogę się doczekać kiedy ikonka dystrybutora mi się zaświeci i przypomni mi abym zatankował :-/ . Jeździłem już na ostatniej kresce rezerwy i żadna kontrolka nie dała znaku życia. Czy to trzeba jakoś ustawiać, aby się zaświeciła? Jak tak to w jaki sposób?...

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 10 gru 2008, 16:14

KLAKSON pisze:Czy to trzeba jakoś ustawiać, aby się zaświeciła? Jak tak to w jaki sposób?
viewtopic.php?t=22220&start=0 i nic więcej

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 10 gru 2008, 16:47

Mobilek pisze:
KLAKSON pisze:Czy to trzeba jakoś ustawiać, aby się zaświeciła? Jak tak to w jaki sposób?
viewtopic.php?t=22220&start=0 i nic więcej
Wiem Mobilek, dzięki za linka. Lecz ja mam problem bo posiadam sam moduł AC tylko. I tam tego dodatkowego potencjo metra nie ma.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 10 gru 2008, 16:50

Moduł AC bierze sygnał z płyty głownej skoro ci sie nie zapala to mozesz miec uszkodzony moduł, u mnie natomiast zapala sie juz przy 1/2 zbiornika nic tego nie zmieni nawet przełaczanie przełacznika.

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 10 gru 2008, 17:16

Najpierw ustaw poprawnie rezerwę, (żadne inne potencjometry nas nie interesują) nie ma znaczenia jaki posiadasz moduł AC czy AC/BC to jest podstawa.
Ostatnio zmieniony 10 gru 2008, 17:18 przez Mobilek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 10 gru 2008, 17:16

Hmm raczej uszkodzony nie jest, ponieważ wszystkie inne kontrolki działają prawidłowo... :roll:

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 10 gru 2008, 17:42

zrób zdjęcie wskaznika paliwa na wyłączonym zapłonie. Być może masz wskazówkę za bardzo obniżoną i jeszcze nie wyjeździłeś tyle, żeby się włączyła rezerwa.

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 11 gru 2008, 08:06

cobra pisze:zrób zdjęcie wskaznika paliwa na wyłączonym zapłonie. Być może masz wskazówkę za bardzo obniżoną i jeszcze nie wyjeździłeś tyle, żeby się włączyła rezerwa.
Ok Cobra, zaraz zrobię foto i wrzucę na forum ;-)

Fotki przedstawiające pozycję wskazówki bez uruchomienia silnika :

Obrazek

Obrazek

I Waszym okiem dobrze jest wskazówka umieszczona czy trzeba by ja ustawić na tą pierwszą cienką kreseczkę :?:

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 11 gru 2008, 20:28

KLAKSON pisze:I Waszym okiem dobrze jest wskazówka umieszczona czy trzeba by ja ustawić na tą pierwszą cienką kreseczkę
AC przetwarza sygnał podawany z czujnika poziomu paliwa a nie z pozycji omawianej wskazówki, więc istotne jest ile masz paliwa w zbiorniku a nie ile pokazuje wskaźnik, podany sposób na ustawienie wskazówki jest tylko synchronizacją pływaka ze wskaźnikiem, aby wskazania były w miarę zbliżone do rzeczywistości. Więc jeżeli chcesz rozwiać wszelkie wątpliwości to wypuść resztę paliwa ze zbiornika (np przelewem) wtedy AC powinien sygnalizować niski poziom paliwa (jeżeli nie będzie to widocznie jest uszkodzony) następnie nalej cztery litry paliwa, odczekaj dwie minuty, wyreguluj wskazówkę na pierwszej grubej kresce od lewej i temat masz załatwiony <ok>

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 11 gru 2008, 21:43

Mobilek pisze:
KLAKSON pisze:I Waszym okiem dobrze jest wskazówka umieszczona czy trzeba by ja ustawić na tą pierwszą cienką kreseczkę
AC przetwarza sygnał podawany z czujnika poziomu paliwa a nie z pozycji omawianej wskazówki, więc istotne jest ile masz paliwa w zbiorniku a nie ile pokazuje wskaźnik
No właśnie, wskaźnik jest względny i mimo że wskazówka schodzi u kolegi do pomarańczowej kreski to nie oznacza, że rezerwa powinna się już zapalać... czasem warto pomyśleć w drugą stronę zamiast zastanawiać się czy AC jest sprawny. <ok>

Na moje oko, jeżeli wskazówka spada poniżej 2 kreski (od prawej) to kontrolka od AC powinna się włączyć. Basta

Awatar użytkownika
KLAKSON
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1767
Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
Kontakt:

Post autor: KLAKSON » 12 gru 2008, 07:56

cobra pisze:Na moje oko, jeżeli wskazówka spada poniżej 2 kreski (od prawej) to kontrolka od AC powinna się włączyć. Basta
Zobaczymy, wyjeżdżę całe paliwko (mam LPG więc nie muszę spuszczać) i zobaczymy co AC odpowie na to ;-) . A jak wyjeżdżę paliwo to nic mu się nie stanie (silnikowi, pompce paliwa) :?:

doktur_mastach
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 07 mar 2008, 13:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: doktur_mastach » 12 gru 2008, 09:00

Ja tez przestawialem wskaznik bo jezdzac zauwazylem ze jak mam malo soku to tankuje do pelna ale do pelna to wychodzilo 40 kilka litrow. Mysle przeciez bak jest o wiele pojemniejszy.

Wiec postanowilem jezdzic az padnie i patrzec co pokazuje wskaznik paliwa. Wiec wskazoweczka zjechala ponizej skali o ok dwie kreski ze skali tej rezerwowej. Wiec przestawilem wskaznik tak ze jak wskazowka jest na pierwszej tej malej kreseczce to juz zaczyna plewic z braku soczku.

Ciekawe jak to bedzie wygladac jak AC podepne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl