Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 coupe NG 2.3] Problem z odpaleniem po założeniu głowicy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

[b3 coupe NG 2.3] Problem z odpaleniem po założeniu głowicy

Post autor: Leszek » 12 gru 2008, 12:56

Witam.
Mam pewien problem z autem(z nie moim). Jest to Audi Coupe z silnikiem NG+(niestety)LPG.
Autko miało robioną głowicę. Po założeniu głowicy kilka razy odpaliła(długo trzeba było kręcić), miała równe obroty ale nie można było dodać gazu powyżej 2000 obr/min ponieważ strzelało w przepływkę (jest ok, nie pogięta i chodzi prawidłowo) i się dusiła.
Na następny dzień auto przestało odpalać. Jak postoi ok.5min. próbuje odpalić oraz strzela i po kilku podejściach nie odzywa się wogóle.
Wymienione zostały świece, przewody WN, kopułka, palec, czujnik Halla, czujnik temp. (ten większy od spodu), filtr pow. Dodatkowo zest. naprawczy do parownika LPG. Rozrząd jest na 100% dobrze ustawiony. Sprawdzany kilka razy. Jest identycznie jak przy mojej 90-ce. Wszystko jest uszczelnione żeby nie łapał lewego powietrza.
Co może być przyczyną?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 gru 2008, 13:21

Sprawdź ustawienie zapłonu, szczelnosc układu ssącego.

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 12 gru 2008, 14:11

Zapłon ustawiany, a cały układ ssący uszczelniony bardzo starannie. Ktoś ma jeszcze jakieś podpowiedzi? Już sam nie wiem co jest :-/
Czy silniki NG mają jakiś czujnik położenia wału?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 gru 2008, 15:52

Pzrejrzyj dokładnie cały silnik moze przeoczyłes jaka wtyczke i jest nie podpieta

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 12 gru 2008, 18:23

czujnika położenia wału nie ma. Ale jeżeli mówisz o strzałach w przepływkę, i że mimo to dobrze ta przepływka chodzi, to ja jednak tego nie byłbym taki pewien... a czy wybłyskanie kodów testerem dało jakieś rezultaty? i jakie napięcia podaje potencjometr klapy spiętrzającej przepływomierza?

I z tego co rozumiem to wymieniono czujnik temperatury od wskaźnika na desce rozdzielczej a nie od układu sterowania silnikiem (to ten mały 2-pinowy przy głowicy)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl