[1.9TDI 1Z] Problem z silnikiem.
W końcu doczekałem się naprawy swojej b4 trochę to trwało i kosztowało nie mało bo 1200. Z napraw musiałem wymienić uszczelkę pod głowicą, plantowanie i frezowanie gniazd, szklanki i do tego nowy rozrząd ale to moja zachcianka bo stary był w porządku, olej, filtr i plyn chłodzący to normalnę. I o , i tyle roboty. Jeżeli ktoś to przeczyta to poradzcie przy okazji dlaczego mi silnik szarpie podczas jazdy jakby tracił przyczepnoś i nagle znowu jechał, a nie było ślisko.
Jeśli rozrusznik obraca kołem zamachowym, to jedyne co przychodzi na myśl to zerwany klin na wale, albo (co raczej nie mozliwe) odkrecone śruby przytrzymujące koło zamachowe do wału.rudolf199 pisze:Rozrusznik kręci ale silnik stoi i nie odpala. Silnik nie reaguje na rozrusznik
[ Dodano: 2009-01-13, 17:26 ]
Rozrusznk obraca kołem, ale nic po z tym nie ma przeniesienia napedu dalej, nawet pasek rozrzadu nie obraca się
no nie można tego wykluczyc, pozostaje jeszcze inne wyjscie, poluzowana śruba na tym dolnym kole od rozrządu której nie powinno sie ruszac ale poprzedni właściciel to jakiś wioskowy mechanizator rolnictwa był i wszystko możliwe. Na razie czekam na wieści od mechanika.
[ Dodano: 2009-01-16, 15:38 ]
No i stało się. Panowie muszę wymienic silnik w swoim audi. Ciekaw jestem czy można zamienic silnik z 90 km na ten z 110 km?
[ Dodano: 2009-01-16, 15:38 ]
No i stało się. Panowie muszę wymienic silnik w swoim audi. Ciekaw jestem czy można zamienic silnik z 90 km na ten z 110 km?
Kolego rczopik2, co do tego taniej to się nie zgodzę bo silnik 1Z też cenowo nie odbiega tak bardzo od tego 110 konnego. A taki silnik właśnie mam dostępny od ręki u mnie w mieście no i za 1400 co prawie wyrówna cenę naprawy poprzedniego do którego już nie będę miał zaufania. I naprawdę to jest jedyne wyjście z tej sytuacji bo jak znowu wylezie coś co ktoś kiedyś zepsuł to się pochlastam i oo. A co do naprawy to mam walnięty wał i zawory poszły w las niestety a wszystko dlatego, że ktoś wcześniej schrzanił sprawę. Szkoda słów. <mur>