Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Skąd roznica mocy bosch/pierburg.

Zablokowany
Awatar użytkownika
MichałK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 09 lis 2007, 01:42
Lokalizacja: Wrocław

[1.9TDI 1Z] Skąd roznica mocy bosch/pierburg.

Post autor: MichałK » 14 gru 2008, 01:37

Analizował ktos dlaczego silniki z przepływomierzem pierburga maja wiekszy moment obrotowy ? Wtryski po 93 takie same , turbo daje chyba takie same cisnienie , pompa raczej nie ma wpływu rożni sie tylko sterowanie, inne jest Ecu i najwieksza roznica jest przepływomierz. Myśle ze przepływomierz ma tu najwieksze znaczenie chociaż moge sie mylić... Moze wolnej reaguje na zmiany pomiarów i przez te opóźnienia ecu ma niedokładne informacje o przepływie powietrza.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 19:32 przez MichałK, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 14 gru 2008, 09:48

Przyczyn może być wiele. Począwszy od materiału użytego na panewki a skończywszy na ustawieniach sterownika w fabryce. Sam przepływomierz to nie wszystko. Owszem jego typ jest istotny w przypadku silników wolnosących. Czy aż taką różnicę stanowi w przypadku doładowanego silnika tego nie wiem.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 16 gru 2008, 18:33

czarekj pisze:Czy aż taką różnicę stanowi w przypadku doładowanego silnika tego nie wiem.
...w doładowanych także, bierze się większą obudowę przepływomierza oraz wydajniejszą przepłwywke ;-)

Zablokowany

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl