Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.8 AAH]komputer pokladowy

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 17 sty 2007, 13:22

Tak powinno być, niestety u mnie jest to uszkodzone, prze poprzedniego właściciela :(

Ale ja nigdy nie patrze na wskaznik paliwa, w sumie mogłoby go niebyć, zawsze korzystam z kompa :)

yankes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 28 lis 2006, 17:17
Lokalizacja: Gorlice; Nowy Sącz

Post autor: yankes » 17 sty 2007, 14:11

ok wiec ide zaraz to wyregulowac :) dzieki pozdro

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 08 lip 2007, 21:43

a czy zegary sa razem z kompem czy komp jest oddzielnie?? bo mam do kupienia takie cudo z audi 90 która stoi na złomie jeszcze nie naruszona.

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 09 lip 2007, 01:55

Komp jest oddzielnie w zegarach, tzn mona go przełożyc do zegarów ale z tego co wiem musi być od konkretnej wersji silnikowej tzn z 6cyl do 6cyl itd ;-)

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 09 lip 2007, 11:45

Fantomas_29, nie dość ze potrzebny Ci komp to jeszcze manetka... one są strasznie drogie w komplecie i oddzielnie.... kazdy sie juz wycfanił i wie co sprzedaje

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 09 lip 2007, 18:09

acha ale dlaczego tam w tej 90 nie ma zadnych przycisków w manetce?

Awatar użytkownika
netes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 13 maja 2007, 18:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: netes » 16 lip 2007, 13:58

hołard pisze:Komp jest oddzielnie w zegarach, tzn mona go przełożyc do zegarów ale z tego co wiem musi być od konkretnej wersji silnikowej tzn z 6cyl do 6cyl itd ;-)
Z tego co kiedyś czytałem to można to zmienić VAGiem. Np. jeśli masz 5 cylindrów, a BC jest na 6 to VAGiem można go przekonfigurować tak żeby działał poprawnie przy V5.

Awatar użytkownika
sylwiasty
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 23 lis 2006, 01:28
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: sylwiasty » 16 lip 2007, 22:46

Fantomas_29 pisze:acha ale dlaczego tam w tej 90 nie ma zadnych przycisków w manetce?
Może mieć przycisk na konsoli środkowej obok przycisków ogrzewania szyby/halogenów itp. W starszych wersjach tak czasem bywało.
Kolego "netes" - w licznikach B3/B4 niczego VAG'iem nie zmienisz. Moduł BC jest taki sam do każdej wersji silnikowej ale potrzebna jest odpowiednia karta kodująca. Od wersji B4 występowały tylko dwie (chyba, nie mam pod ręką Etki więc mogę się mylić)wersje karty kodującej - jedna na Anglię i jedna na Europę (MPH/GAL I KMH/LTR). Moduł AC występuje w dwóch odmianach silnikowych 4/5 cyl. lub V6. W przypadku wersji 4/5 cylindrów kodowanie wykonuje się za pomocą masy podawanej na 3 pin AC (w 4 cylindrówce pin pozostaje wolny). Tak samo jest z obrotomierzem - kodowany jest w taki sam sposób dlatego licznik wyjęty z R5 pracuje poprawnie w R4 i odwrotnie. Różnica między V6 a R4/5 polega na innym ciśnieniu dynamicznym ale i to można zawsze w jakiś sposób rozwiązać.
Ja zrezałem kilka dni temu AC/BC do swojego ABT i wszystko fajnie bangla. Muszę tylko jeszcze dokupić manetkę bo na razie zmian dokonuję za pomocą przycisku od szyb elektrycznych. 8-)

Awatar użytkownika
netes
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 13 maja 2007, 18:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: netes » 16 lip 2007, 23:20

sylwiasty, wielkie dzięki za wyjaśnienie i doedukowanie mnie :)

Awatar użytkownika
myszon90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 08 maja 2008, 19:20
Lokalizacja: WGM

Post autor: myszon90 » 14 gru 2008, 11:56

Witam..
Odświeżę trochę temat.....
Macie Panowie jakiś sposób aby zlikwidować komunikat na AC BremsLicht??
Wiem, że pokazuje on spaloną żarówkę świateł STOP-u, ale ja mam zrezany AC i kontroli swiateł nie podpinałem, poszedłem na łatwiznę...
Kontrolę przednich świateł dałem na masę (-), tylnich pozycji też i to działa, znaczy nie pokazuje błędu, ale mimo to nadal zapala mi się BremsLicht :-/ :-/
Może ktoś wie, który pin w AC jest odpowiedzialny za ten komunikat i czy zmasowanie go usunie ten komunikat??

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 14 gru 2008, 12:42

myszon90 pisze:Może ktoś wie, który pin w AC jest odpowiedzialny za ten komunikat i czy zmasowanie go usunie ten komunikat??
Pin nr 25 do masy i sprawa załatwiona.

Awatar użytkownika
myszon90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 08 maja 2008, 19:20
Lokalizacja: WGM

Post autor: myszon90 » 14 gru 2008, 14:30

Mobilek pisze:
myszon90 pisze:Może ktoś wie, który pin w AC jest odpowiedzialny za ten komunikat i czy zmasowanie go usunie ten komunikat??
Pin nr 25 do masy i sprawa załatwiona.
Kurcze, jestem pewny, że ten pin 25 (czerwony) dałem na masę, ale chyba musze to sprawdzić jeszcze raz....
Czyli mam rozumieć, że ten pin 25 jest odpowiedzialny zarówno, za światła STOP jak i pozycyjne??

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 14 gru 2008, 15:01

myszon90 pisze:Czyli mam rozumieć, że ten pin 25 jest odpowiedzialny zarówno, za światła STOP jak i pozycyjne??
Pin nr 25 odpowiedzialny jest za kontrolę świateł stopu, a żarówki tylnej jak i przedniej kontroli podłącza się do pinu nr 18.

Awatar użytkownika
myszon90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 08 maja 2008, 19:20
Lokalizacja: WGM

Post autor: myszon90 » 14 gru 2008, 15:20

Mobilek pisze:
myszon90 pisze:Czyli mam rozumieć, że ten pin 25 jest odpowiedzialny zarówno, za światła STOP jak i pozycyjne??
Pin nr 25 odpowiedzialny jest za kontrolę świateł stopu, a żarówki tylnej jak i przedniej kontroli podłącza się do pinu nr 18.
Czyli pin 18 szary jest odpowiedzialny za kontrolę świateł przednich (mijania) i tylnich pozycyjnych, a pin 25 (czerw) za tylnie światła stop-u....
I nie ma siły, podanie masy na pin 25 musi wyłączyć BremsLicht??
A może być coś takiego, że ten komunikat BremsLicht powiadamia o przekroczeniu zaprogramowanej prędkości??
Bo coś takiego w którymś "opracowaniu" przeczytałem, jeśli tak, to jak zmienić tą zaprogramowaną prędkość??

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 14 gru 2008, 15:23

Przecież jak jest spalona żarówka to chyba wyświetla się inny komunikat. BremsLicht informuje o przekroczonej prędkości.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl