[90 B4 2.3 NG COUPE] pompa wtryskowa i silniczek krokowy
[90 B4 2.3 NG COUPE] pompa wtryskowa i silniczek krokowy
niemoge zapalic auta na benzynie gdy niewypne wtyczki przy pompie prawdopodobnie reguluje to ciśnienie paliwa,gdy ja wypne auto zapale normalnie gdy ja próbuje wpnąc auto gasnie.A z silniczkiem krokowym jest taki problem ze silniczek jest sprawny ale brakuje przy kostce która wpina sie do niego masy,bo plusowy jest.Sprawdzał to elektronik gdzies zanika masa ale on powiedział ze niebedzie patrzył przy takim aucie bo to jest skomplikowane nikt niechce sie podjac tej naprawy.Jak kupiłem to auto po przekreceniu zapłonu po chwili było słychac takie przerywanie jakby chodził jakis przerywacz.Słyszałem ze to prawdopodobnie auto pobiera sobie jakis dwutlenek do rozruchu.Gdy przestało mi to stukotac zaczely sie moje problemy.Dziwi mnie bo gdy odłącze kazda kostke przy wtryskach auto auto chodzi nadal i nic sie niedzieje tak samo jest z czujnikami.Prosił bym o jakies dane dobrego mechanika z okolic krakowa albo o rade.Z góry dzieki <mikolaj>
Ostatnio zmieniony 16 gru 2008, 00:19 przez jasiu290, łącznie zmieniany 1 raz.
Silniczkiem krokowym staruje komp.
Po odpaleniu silnika powinno być na kostce napięcie. Miernik uśredni tą wartość i poda kilka volt nie pamiętam ile. Dokładnie to krokowiec sterowany jest impulsami im są częstsze tym bardziej się otwiera.
Skoro elektronik mówi, że w tym samochodzie jest skomplikowana instalacja, to żaden z niego fachowiec
Po odpaleniu silnika powinno być na kostce napięcie. Miernik uśredni tą wartość i poda kilka volt nie pamiętam ile. Dokładnie to krokowiec sterowany jest impulsami im są częstsze tym bardziej się otwiera.
Skoro elektronik mówi, że w tym samochodzie jest skomplikowana instalacja, to żaden z niego fachowiec