Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 1.8] Za dużo pali

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
pawel-h
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 03 kwie 2007, 11:35
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

[80 b3 1.8] Za dużo pali

Post autor: pawel-h » 03 kwie 2007, 11:39

Witam, moja audica za duzo mi pali,
przy totalnie spokojnej jezdzie 12,5 l
przy bardziej dynamicznej 15 l
troche to duzo szczegolnie ze benzyna podrozala :)

ktos mi mowil ze tam jest automatyczne ssanie i moze sie wlacza i nie wylacza.
wymienialem filtr powietrza, czyscilem gaznik i nic to nie pomaga
nie wiem co moze byc

prosze o pomoc. :)

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 03 kwie 2007, 11:53

A napewno masz ssanie automatyczne bo moze masz ręczne. Jeżeli tak to sprawdx ustawienie przesłony od ssania jeżeli nie otwiera sie do końca to będzie Ci więcej palił i pojedź na regulacje składu mieszanki na analiztorze

pawel-h
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 03 kwie 2007, 11:35
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: pawel-h » 03 kwie 2007, 12:08

mam automatyczne na bank

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 03 kwie 2007, 13:00

To sprawdź czy sie max otwiera po nagrzaniu silnika Jeżeli nie to poluzuj trzy śrubki od podgrzewacza( z jednej strony jest przymocowane cięgło od ssania a z drugiej dochodzą przewody z cieczą) i przekręć cały podgrezwacz aby przesona góra otworzyła sie całkowicie i dodatkowo pojedź na reg składu

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 03 kwie 2007, 19:25

a moze sonde szlak trafił?

[ Dodano: 2007-04-03, 19:26 ]
sorki pomyliło mi sie to przeciez gaznik :oops:

pajak16k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:08
Lokalizacja: Mława

Post autor: pajak16k » 12 kwie 2007, 18:29

jezeli masz automatyczne ssanie to sprawdz czujnik. Jeden jest od temperatury a drugi od ssania . moze ten od ssania sie popsul

rafi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 560
Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
Imię: Jacek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: rafi » 12 kwie 2007, 19:21

sprawdz wszystko o czym mowili poprzednicy :arrow:
czujniki, sonde lamda i ustawienie przeslony od ssania
bedziesz wtedy pewny!
jesli ci nagle zaczela wiecej brac paliwa to moze to byc najprawdopodobniej czujnik temp. silnika albo sonda lambda!!!

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 13 kwie 2007, 09:29

Przy ssaniu autpmatycznym nie ma czujnika od ssania jest podgrzewane elektrycznie i ciecza

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 13 kwie 2007, 18:19

Jak mnie pamiec nie myli to w automatycznych ssaniach zawodzily silowniczki podcisnieniowe PULL-DOWN, moze on ci teraz nie wylacza woogole ssania. Moze byc nieszczelny i dawac lewe powietrze dodatkowo.

Revelation
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 158
Rejestracja: 28 sty 2007, 16:20
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Revelation » 14 kwie 2007, 09:20

krychu pisze:Jak mnie pamiec nie myli to w automatycznych ssaniach zawodzily silowniczki podcisnieniowe PULL-DOWN, moze on ci teraz nie wylacza woogole ssania. Moze byc nieszczelny i dawac lewe powietrze dodatkowo.
Ostatnio miałem to samo u siebie. Na początku paliła jak smok a po tyg gaźnik całkowicie zaczoł sie zalewać i byłem zmuszony go regenerować:] żadne regulacje nie pomagały i tylko traciłem na nie pieniądze.

dziku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 22 gru 2006, 16:32

Post autor: dziku » 15 kwie 2007, 01:54

sprawdz tez przewod przyspieszenia zaplonu, czesto pekaja i bierze lewe powietrze.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 16 kwie 2007, 21:48

sprawdź przyspieszacz podsiśnieniowy i odśrodkowy , oraz poziom paliwa w gaźniku , jeżeli pływak się rozszczelnił , to może zalewać gaźnik , jakiego koloru masz świece , czarne , zasyfiałe świadczą o zbyt bogatej mieszance , kakałko jest optymalne , to samo rura wydechowa , jeżeli jest czarna to masz zbyt bogatą mieszanke , kakao - jest ok .

Awatar użytkownika
roman26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 23 lip 2010, 20:30

Post autor: roman26 » 20 mar 2012, 20:02

U mnie chyba sonda szwankuje, (pokaże jak to wyglądało u mnie na multimetr)
od 0 2.1 do 0 7.0 i tak skacze na przemian. Wyglądało to tak jak by zwariował (Multimetr ustawiłem na zakres DCV 20 ) mam nadzieję że teraz pomiar wykonałem prawidłowo?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 20 mar 2012, 20:14

roman26 pisze:U mnie chyba sonda szwankuje, (pokaże jak to wyglądało u mnie na multimetr)
od 0 2.1 do 0 7.0 i tak skacze na przemian. Wyglądało to tak jak by zwariował (Multimetr ustawiłem na zakres DCV 20 ) mam nadzieję że teraz pomiar wykonałem prawidłowo?
dobrze że napięcie Ci oscyluje bo tak powinno być

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl