[80 b4 2.0 ABT +LPG] drgania silnika
[80 b4 2.0 ABT +LPG] drgania silnika
Witam wszystkich mam mały problem otóż na wolnych obrotach silnik niby ma równą pracę ale co chwilkę czuć takie drgnięcie. Wymieniłem przewody ( jakieś niemieckie za ok 100 zł) palec kopułkę oprócz śiec i dalej to samo...dodam że jeszcze mam walnięty chyba termostat...bo jak stoję na postoju temperatura rośnie ładnie do 90 a jak jadę praktycznie się nie podnosi proszę o poradę co mam szukać co wymienić pozdrawiam serdecznie
No raczej napewno termostat do wymiany.Prawdopodobnie jest cały czas otwarty.Co do tych drgań to dzieje sie na PB czy LPG czy bez różnicy?Jak już wymieniałeś kopułke,palec i kable WN to trzeba było też zainwestować w świece.Tomekas pisze:mam walnięty chyba termostat...bo jak stoję na postoju temperatura rośnie ładnie do 90 a jak jadę praktycznie się nie podnosi proszę o poradę co mam szukać
Mam to samo. Wie ktos co to moze byc ? Acha i raczej dzieje sie tak jak silnik sie zagrzeje na zimnym z reguly tak nie jest. Czasem obroty spadaja tak jak by mial zgasnac ale drgnie przez sec i wroci do normy. Ogolnie nie za stabilnie pracuje. A jak obruce kierownica w lewo i przytrzymam chwile to obroty spadaja i zachwile wrzuca 1000 dodam gazu puszcze i wraca na 800.
- el_scorpion
- Forum Audi 80
- Posty: 117
- Rejestracja: 09 lis 2007, 18:58
- Lokalizacja: Elbląg / Gdańsk
Ja mam podobne problemy z którymi zmagam się od pewnego czasu. Wszystko opisane tutaj:
viewtopic.php?t=10767
Tomekas, wykręć świece i sprawdź je czy jako tako wyglądają. Jak będzie coś nie tak to wymień cały komplet. Ale równie dobrze może być to problem z czujnikiem temperatury (niebieski) lub innymi mającymi wpływ na pracę ECU. Falują ci obroty?
viewtopic.php?t=10767
Tomekas, wykręć świece i sprawdź je czy jako tako wyglądają. Jak będzie coś nie tak to wymień cały komplet. Ale równie dobrze może być to problem z czujnikiem temperatury (niebieski) lub innymi mającymi wpływ na pracę ECU. Falują ci obroty?