a4 1.8Turbo Quattro
Frano nie 0.1 tylko jakies 0.15 0.20 a to spora różnica :mrgreen:
Duo co do odpychania sie to jakby była to seria to odpychałaby się podobnie jak 2.8. W 2.8 moment 250/3500obr, 1.8T 210/1750obr tyle że mój jest lżejszy o około 100kg.
Do końca projektu brakuje:
Kolektora, wtrysków, przepływomierza 3'', regulatora 4barowego, świec, sztywnego dolotu z airboxa do turbo, wskaznika EGT.
Część już znaleziona i zaraz po nowym roku mam nadzieje, że będzie wszystko skompletowane <ok>
A6C4 to kolegi 2.5tdi 140koni, a scirocco z tyłu drugiego kolegi ma silnik 2.0 150 koni z seata ( oznaczenie ABF ) <ok>
Duo co do odpychania sie to jakby była to seria to odpychałaby się podobnie jak 2.8. W 2.8 moment 250/3500obr, 1.8T 210/1750obr tyle że mój jest lżejszy o około 100kg.
Do końca projektu brakuje:
Kolektora, wtrysków, przepływomierza 3'', regulatora 4barowego, świec, sztywnego dolotu z airboxa do turbo, wskaznika EGT.
Część już znaleziona i zaraz po nowym roku mam nadzieje, że będzie wszystko skompletowane <ok>
A6C4 to kolegi 2.5tdi 140koni, a scirocco z tyłu drugiego kolegi ma silnik 2.0 150 koni z seata ( oznaczenie ABF ) <ok>