[2.0L 90km ABT 1992] Jaka jest granica obrotów?
Nowsze silniki grzeją się szybciej - tak są zaprojektowane i dość mocno zabudowane co temu sprzyja. Układy chłodzenia są wydajniejsze itd. Wszystko dla uzyskania jak najszybciej prawidłowych/optymalnych parametrów pracy.
U mnie również po 1,5km leci już dość ciepłe powietrze, po 4km gorące a pomiary temp czujnikiem laserowym i porównanie do odczytu pokazuje iż czujnik na desce zaniża ~4-5C i reaguje wolniej niż rosnąca temp. Może za wcześnie nawiew włączam i zbytnio wychładza ?
Termostat będę sprawdzał - może się nie domyka. Nie jest to jednak logiczne - gdyby był niedomknięty to dolny wąż grzał by się prawie równo z górnym - działał by ciągle duży obieg.
Kumpel jeździ seatem ibizą 1.4 1997 - ma 180 tyś i pełen syntetyk u niego temp zachowuje się dokładnie jak u mnie - po 5km 3/4 rozgrzania silnika.
Jakie jest oznaczenie najdłuższej skrzyni montowanej z ABT ?
U mnie również po 1,5km leci już dość ciepłe powietrze, po 4km gorące a pomiary temp czujnikiem laserowym i porównanie do odczytu pokazuje iż czujnik na desce zaniża ~4-5C i reaguje wolniej niż rosnąca temp. Może za wcześnie nawiew włączam i zbytnio wychładza ?
Termostat będę sprawdzał - może się nie domyka. Nie jest to jednak logiczne - gdyby był niedomknięty to dolny wąż grzał by się prawie równo z górnym - działał by ciągle duży obieg.
Kumpel jeździ seatem ibizą 1.4 1997 - ma 180 tyś i pełen syntetyk u niego temp zachowuje się dokładnie jak u mnie - po 5km 3/4 rozgrzania silnika.
Jakie jest oznaczenie najdłuższej skrzyni montowanej z ABT ?