AUDI AVANT-FULL CARBON
- mazakback
- Forum Audi 80
- Posty: 186
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 13:53
- Lokalizacja: UK Yorkshire
- Kontakt:
Ja to ciekaw jestem jak by cala calutka wygladala w karbonie :lol: i ile by wazyla, jak by wazyla 900kg to bym sie skusil :lol: wtedy to bylby przecinak ale obklejanie auta folia jakos mi sie niewidzi :lol: ogolnie samochod oceniam (moze jak te dzieci neo ale tak jest najbardziej tresciwie i kazdy wie o co chodzi ) "LOL" :lol: :lol: :lol:
- Jarek-LT
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Po Waszych postach ogólnie widać, że nie jesteście jeszcze przygotowani na ''trawienie ''carbonu w AUDI . Granice wyobraźni zaczynają się i kończą wyłącznie na liftingu hondy , bmw i calibry........
Ogólnie, wogóle nie jest widać liftingu carbonowego w tych modelach audi i tylko mała garstka potrafi cokolwiek NIC powiedzieć ....
Ale nie przejmujcie się, mimo Waszej krytyki mnie moje autko się podoba i niedługo stanie jeszcze na ala'carbonowych alufelgach przynajmniej 17-18cali, ale najpierw muszę takie gdzieś wychaczyć , które nadawały będą się do tuningu carbonowego .
Co niektórzy tu wspomnieli , że cena jest zaporowa ---ale tak miało być ponieważ nie mam jeszcze ochoty pozbyć się mojej żylety!!!!!!!!
Ta aukcja ma co innego na celu , ale to nie ta półka....
Jest jeszcze możliwość , że komuś cholernie się spodoba za te pieniądze ,,,ale to inna bajka .
Jak wspomniałem starczy zajrzeć , dla niedowiarków carbonowych, głębiej w LUXTECHA na mój profil a być może wątpliwości carbonu zostaną rozwiane.....
Pozdrawiam Wszystkich , w szczególności tych zawiedzionych wyglądem Audi-Full Carbon....
Jarek-LT. :lol: :mrgreen:
Ogólnie, wogóle nie jest widać liftingu carbonowego w tych modelach audi i tylko mała garstka potrafi cokolwiek NIC powiedzieć ....
Ale nie przejmujcie się, mimo Waszej krytyki mnie moje autko się podoba i niedługo stanie jeszcze na ala'carbonowych alufelgach przynajmniej 17-18cali, ale najpierw muszę takie gdzieś wychaczyć , które nadawały będą się do tuningu carbonowego .
Co niektórzy tu wspomnieli , że cena jest zaporowa ---ale tak miało być ponieważ nie mam jeszcze ochoty pozbyć się mojej żylety!!!!!!!!
Ta aukcja ma co innego na celu , ale to nie ta półka....
Jest jeszcze możliwość , że komuś cholernie się spodoba za te pieniądze ,,,ale to inna bajka .
Jak wspomniałem starczy zajrzeć , dla niedowiarków carbonowych, głębiej w LUXTECHA na mój profil a być może wątpliwości carbonu zostaną rozwiane.....
Pozdrawiam Wszystkich , w szczególności tych zawiedzionych wyglądem Audi-Full Carbon....
Jarek-LT. :lol: :mrgreen:
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Generalnie tekst "mocno reklamowy".Elementy z karbonu(nie mylić z pokryte karbonem czy okleiną karbonopodobną...) są po to aby obniżyć mase pojazdu i podnieść sztywność konstrukcji-oklejanie,niebieskie żarówki,"skrzydła" na klapie,fikcyjne listy płac na drzwiach itp.ściemy poprostu mnie rozbrajają.Autko mi nie podchodzi w tym wydaniu ale zgadzam się że ma się przedewszyskim podobać właścicielowi.Byłem jakiś czas temu u Lecha Koraszewskiego,buduje chłopina B-grupowe Sport Quattro i miałem w rękach karbonowe poszycie karoserii ze Sporta,z TT-ki też karbonowej(nadwozie) zbudowanej na tor.Ten "karbon" z fotek......no jak by to delikatnie ująć....jakiś taki mniej karbonowy... .Ale spoko,nie czepiam się tylko napisz dla przyzwoitości "karbon look"
A propo elementów wykonywanych z karbonu,to jest z tym problem.Około półtora roku w stecz przywoziłem dla znajomka A6 4.2 Q 2005r.Kupiony od gościa(polskiego pochodzenia)z niemcowni.Facet miał na podwórku 2szt.Murcielago w tym LP640,starą Tesstarosse,i pare innych grubych autek.Od słowa do słowa i spytał czy nie mógł bym załatwić kogoś w Polsce kto wykonał by elementy z karbonu bo ma matryce zderzaków i spojlerów do Lambo...(Podobno te części idą jak woda) I się
zaczeło,goście z Mielca któży wykonują poszycia do samolotów i budują szybowce podjeli temat i spiepszyli robote...faktóra karbonu wyłaziła,klar właził w warstwy...straciłem tylko czas i dobry kontakt handlowy.
Poza tym o ile kupno gotowych np.pokryw jeszcze mieści się w granicach rozsądku,to wykonanie na zamówienie kosztuje fortune.
A propo elementów wykonywanych z karbonu,to jest z tym problem.Około półtora roku w stecz przywoziłem dla znajomka A6 4.2 Q 2005r.Kupiony od gościa(polskiego pochodzenia)z niemcowni.Facet miał na podwórku 2szt.Murcielago w tym LP640,starą Tesstarosse,i pare innych grubych autek.Od słowa do słowa i spytał czy nie mógł bym załatwić kogoś w Polsce kto wykonał by elementy z karbonu bo ma matryce zderzaków i spojlerów do Lambo...(Podobno te części idą jak woda) I się
zaczeło,goście z Mielca któży wykonują poszycia do samolotów i budują szybowce podjeli temat i spiepszyli robote...faktóra karbonu wyłaziła,klar właził w warstwy...straciłem tylko czas i dobry kontakt handlowy.
Poza tym o ile kupno gotowych np.pokryw jeszcze mieści się w granicach rozsądku,to wykonanie na zamówienie kosztuje fortune.
Jarek-LT pisze: Ale nie przejmujcie się, mimo Waszej krytyki mnie moje autko się podoba i niedługo stanie jeszcze na ala'carbonowych alufelgach przynajmniej 17-18cali, ale najpierw muszę takie gdzieś wychaczyć , które nadawały będą się do tuningu carbonowego .
No właśnie ala'carbonowych alufelgach a nie carbonowych :mrgreen:
Ooo wydało sie ! Sam sie przyznał, ze to tylko okleiny, ciekawe co teraz odpisze <mikolaj> :mrgreen:Metal pisze:Jarek-LT pisze: Ale nie przejmujcie się, mimo Waszej krytyki mnie moje autko się podoba i niedługo stanie jeszcze na ala'carbonowych alufelgach przynajmniej 17-18cali, ale najpierw muszę takie gdzieś wychaczyć , które nadawały będą się do tuningu carbonowego .
No właśnie ala'carbonowych alufelgach a nie carbonowych :mrgreen:
Cytat ze strony Jarka-LT myśle ze to wyjaśnia sprawe czy to karbon czy ala karbon <ok> Na auto mogłbym jedynie puścić pawia jakbym je zobaczył <ok>na zlecenie-- poprzez przesłanie części kurierem na obłozenie CARBONEM jakich kolwiek detali samochodu --lusterka , alufelgi , zdezaki , maski , klapy , drzwi , spojlery w celu zmiany wyglądu naszych AUT na SZCZEGÓLNY INDYWIDUALIZM NASZYCH AUT...........
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Nie chodzi o to żeby robić mu na złość.
Problem polega na tym że takie typy czekają na kogoś kto nie ma o niczym pojęcia i napali się na carbon, zapłaci jak za carbon a dostanie rolkę taśmy która da odwrotny efekt bo jescze dociąży auto.
Póżniej jak już jest wykonane to klijent jest załamany i mówi że to nie jest to co było obiecane a koleś będzie twierdził że pieniędzy nie zwraca bo czego można było oczekiwać po garażowym tuningu.
Chodzi tylko o uczciwe powiedzenie że to jest zwykła okleina teflonowa i pomalowana utwardzaczem :!:
Problem polega na tym że takie typy czekają na kogoś kto nie ma o niczym pojęcia i napali się na carbon, zapłaci jak za carbon a dostanie rolkę taśmy która da odwrotny efekt bo jescze dociąży auto.
Póżniej jak już jest wykonane to klijent jest załamany i mówi że to nie jest to co było obiecane a koleś będzie twierdził że pieniędzy nie zwraca bo czego można było oczekiwać po garażowym tuningu.
Chodzi tylko o uczciwe powiedzenie że to jest zwykła okleina teflonowa i pomalowana utwardzaczem :!:
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza