[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - czy można podkręcić turbo?
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - czy można podkręcić turbo?
witam chciałem podkręcić audiczke na turbinie tak do 1 bara max, ponieważ słyszałem że wymiana programu dużo mi nie da bo mam przepływke boscha... czy można podkręcić na turbo troszke...
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 17:45 przez audi1993, łącznie zmieniany 1 raz.
a może ktoś sie orientuje i przerabiał taki temat ,mianowicie chodzi o chip i inne turbo niz Garrett T2 np T3 lub K24 bądź inne na WG i do tego większe doładowanie
T2 to malutka dmuchawka T3/K24 to juz troche wieksze wiec można wiecej wycisnać,probował ktoś takiego zabiegu już?? czy raczej nic nie pomoże 1Z na Boschu
T2 to malutka dmuchawka T3/K24 to juz troche wieksze wiec można wiecej wycisnać,probował ktoś takiego zabiegu już?? czy raczej nic nie pomoże 1Z na Boschu
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Krzylu, Jak załozyc T3 to bedziesz miał taaaaaaką turbo dziure ze szok. T2 ma swoje zalety to ze jest mala to nie znaczy ze jest zła, mała turbina jest moze nei bardzo wydajna (chociaz w tym wypadku 1.5bara to zaden problem) to ma taka zelate iz jest szyba czego nie mozna juz powiedziec o T3, która pewnie nie wiele wiecej dmuchnie maxymalnie. Pozatym co Ci z wielkiego doładowania jak nie masz paliwa, auto na samym powietrzu nie pojedize, a z tych wtryskiwaczy to za duzo tez nie poleci Wg mnie zmiana softu i nic wiecej tu nie warto robić. Pod uwage proponuje wziaść jeszcze jedna warzan lecz czesto pomijana rzecz, mianowicei to iz zwiekszajac doładownie drastycznie zwiekszamy temperature w dolocie, im wieksze doładowanie tym wieksza temperatura i tak np ja miałem u sibie przy ori IC przy palowaniu w upalny dzien (doładowanie 1.4bara) prawie 100 stopni C, co raczej zamiast dac moc ja zabiera <mikolaj> ale to tak na marginesie
miałem obie turbiny w golfie TD na podobnym doładowaniu i jednak turbo dziury wielkiej nie było w przypadku K24 byłem bardziej zadowolony niż z T2 w przypadku doładowania 1,5b w T2 to zabójstwo.Mi głównie chodzi o to żeby miał tak ze 115km i jeździł ciut szybciej niż teraz bo teraz jest katastrofa.Co do ic to raczej odpada budowa Fmic bo za dużo rzeźby jest
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Wiesz co do przepływki boscha z tego co sie orjentuje trzeba dobrać nieco inaczje wtryski niz do pierburga gdzie biezesz sobie z czego chcesz i jest ok, tu napewno pomgóby Ci dobry pompiarz który bedzie sie orjentował jak to bedzie działało (czy nie bedzie problemu z ustawienienm i praca takiego wtryskiwacza.)
co do wtrysków to ja mam załozone wtryski od Rogala JAKIEŚ MADE IN FRANCEEEEE na 300barów na wcześniejszych wtryskach auto miało 59koni mierzone na hamowni
po zmianie wtrysków odrzyło auto ale nie mierzyłem mocy
a co do podnoszenia mocy to poządny tuner powie wam tak
NAJPIERW DOPROWADŻ AUTO DO SERI A PUŻNIEJ TUNINGUJ
ja mam avanta z 93 roku na boshu i wiem ze te auta maja kaprysy niewiadomo czemu raz super za.... a innym razem jak muł i wcale nie prawda ze to auto pali 6 litrów w miescie
bo moje ponize 8 nie zchodzi
Proszę nie pisać drukowanymi literami.
po zmianie wtrysków odrzyło auto ale nie mierzyłem mocy
a co do podnoszenia mocy to poządny tuner powie wam tak
NAJPIERW DOPROWADŻ AUTO DO SERI A PUŻNIEJ TUNINGUJ
ja mam avanta z 93 roku na boshu i wiem ze te auta maja kaprysy niewiadomo czemu raz super za.... a innym razem jak muł i wcale nie prawda ze to auto pali 6 litrów w miescie
bo moje ponize 8 nie zchodzi
Proszę nie pisać drukowanymi literami.
Ostatnio zmieniony 20 gru 2008, 09:33 przez gruszek01, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
A czym się różnią, bo z mojego doświadczenia wynika że z małej turbiny szybciej osiągane jest niższe ciśnienie niż docelowe przypuśćmy 1bar jest szybciej w małej suszarce niż w dużej, natomiast po przekroczeniu tej granicy duża nadrabia i wg mnie wychodzi na jedno i to samo, ba nawet jestem w stanie powiedzieć iż duża traci bo sporego doła. Wiadomo duża może więcejlabek pisze:Solskier ale 1.5 bara z małej dmuchawy i 1.5 bara z dużej nie są sobie równe <ok>
Solskier, masz racje co do startu mała szybciej nadmucha,choć długo nie trzeba czekać żeby wieksza nadmuchała w gary ciśnienia i odrobiła straty.Najbardziej jest to widoczne przy wyprzedzaniu gdzie mamy wyższe obroty,zreszta tak jak pisałeś "duży może więcej" :lol:
osobiście miałem obie turbiny w silniku SB i sposób rozwijania mocy na większej bardziej mi odpowiadał ale z dołu obrotów troche stracił wgniatania w fotel.
osobiście miałem obie turbiny w silniku SB i sposób rozwijania mocy na większej bardziej mi odpowiadał ale z dołu obrotów troche stracił wgniatania w fotel.