No właśnie, też coś takiego wyczytałem, to co zrobić, żeby to cholerstwo zniknęło??AUDI_A6 pisze:Przecież jak jest spalona żarówka to chyba wyświetla się inny komunikat. BremsLicht informuje o przekroczonej prędkości.
[80 b4 2.8 AAH]komputer pokladowy
Kolego, a czy możesz to jakoś rozwinąć??Mobilek pisze:Kontrola prędkości nie włącza się tak sama od siebie tylko po naciśnięciu przycisku regulacji natężenia oświetlenia, więć albo coś nie tak z przyciskiem lub z AC.myszon90 pisze:to co zrobić, żeby to cholerstwo zniknęło??
Jak to działa, jak się ustawia tą kontrolę prędkości....
Zakładam, że z AC jest wszystko OK, gorzej z moim podłączaniem tego ustrojstwa..., ale wszytko inne działa, więc....
Na tej stronce http://www.mediafire.com/?ejcgegzdmii ściągnij sobie plik w pdf tam jest opisany sposób podłączenia i funkcje.myszon90 pisze:Zakładam, że z AC jest wszystko OK, gorzej z moim podłączaniem tego ustrojstwa..., ale wszytko inne działa, więc....
Ustawia się to podczas jazdy z prędkością większą od 30 km/h naciskając na pokrętło regulacji natężenia oświetlenia, kasuje się ustawioną prędkość (w zależności od modelu) trzymająć przez około 3 sekundy (w czasie jazdy) ww przycisk lub po zatrzymaniu samochodu lub wyłączeniu zapłonu.myszon90 pisze:Jak to działa, jak się ustawia tą kontrolę prędkości....
Przelącz sobie na komunikaty graficzne skoro Cię Bremschlit irytuje, lepszy efekt wizualny i można powiedzieć że w swoim języku :mrgreen:myszon90 pisze:poza tym cholernym BremsLicht.....
Ostatnio zmieniony 15 gru 2008, 20:14 przez Mobilek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie rozumiem....
Jak to na komunikaty graficzne??
KOmunikaty graficzne pojawiają się ale znikają, bo wszystko jest ok, poza wiadomo czym....
Jeszcze jedno pytanie: mam ponad ćwiartkę zbiornika paliwa i przy skręcaniu zapala się rezerwa, nie za wcześnie trochę??
Idzie to jakoś podregulować??, żeby zapalało się np jak dochodzi do czerwonego pola....
Jak to na komunikaty graficzne??
KOmunikaty graficzne pojawiają się ale znikają, bo wszystko jest ok, poza wiadomo czym....
Jeszcze jedno pytanie: mam ponad ćwiartkę zbiornika paliwa i przy skręcaniu zapala się rezerwa, nie za wcześnie trochę??
Idzie to jakoś podregulować??, żeby zapalało się np jak dochodzi do czerwonego pola....
Wszystko jest opisane w pliku pod podanym linkiem.myszon90 pisze:Jak to na komunikaty graficzne??
Nie wiem jak masz ustawiony przełącznik o , którym przeczytasz sobie w ww pliku, jeżeli ustawiony jest na diesela to przełącz na pozycję benzyny,jeżeli jest na benzynę to nic z tym nie zrobisz tak już musi być.myszon90 pisze:Jeszcze jedno pytanie: mam ponad ćwiartkę zbiornika paliwa i przy skręcaniu zapala się rezerwa, nie za wcześnie trochę??
Idzie to jakoś podregulować??, żeby zapalało się np jak dochodzi do czerwonego pola....
Kurcze, no nie jest proste życie rezacza.....
Jak zrobiłem sobie tą kontrolę prędkości i ją przekroczyłem to pokazała mi się ikonka: KM/h w kółku, więc ta funkcja działa, tylko że nie poprzez BremsLicht
Może ma ktoś jakieś inne pomysły, jak to cholerstwo wyłączyć, bo mi już brakuje pomysłów....
AC/BC mam od silnika 2.3, tylko nie wiem, czy 10 czy 20V i spalanie pokazuje mniej-więcej OK, reszta ikonek w AC też gaśnie, poza ..........BL
Ciekawe jest też, że na włączonym zapłonie (bez zapalania silnika) robię kontrolę, zresztą nawet jak jej nie robię, to po ok. 5 sekundach 3 razy pika i miga kontrolka oleju, jak zapalę silnik to gaśnie, ale żeby kontrolę zrobić to musi być zapalony silnik, bo inaczej po kilku sekundach miga olej...
Czy trafiłem na jakis specjalny AC, czy każdy tak ma, czy tylko w silnikach R5??
Może ma ktoś jakiś pomysł, wysyłam za skuteczną pomoc... <mikolaj>
Jak zrobiłem sobie tą kontrolę prędkości i ją przekroczyłem to pokazała mi się ikonka: KM/h w kółku, więc ta funkcja działa, tylko że nie poprzez BremsLicht
Może ma ktoś jakieś inne pomysły, jak to cholerstwo wyłączyć, bo mi już brakuje pomysłów....
AC/BC mam od silnika 2.3, tylko nie wiem, czy 10 czy 20V i spalanie pokazuje mniej-więcej OK, reszta ikonek w AC też gaśnie, poza ..........BL
Ciekawe jest też, że na włączonym zapłonie (bez zapalania silnika) robię kontrolę, zresztą nawet jak jej nie robię, to po ok. 5 sekundach 3 razy pika i miga kontrolka oleju, jak zapalę silnik to gaśnie, ale żeby kontrolę zrobić to musi być zapalony silnik, bo inaczej po kilku sekundach miga olej...
Czy trafiłem na jakis specjalny AC, czy każdy tak ma, czy tylko w silnikach R5??
Może ma ktoś jakiś pomysł, wysyłam za skuteczną pomoc... <mikolaj>
Wiem, że tak powinno być, tylko że tak nie jest.... :evil: :evil:BREMS LICHT zniknie, gdy po przekręceniu stacyjki, naciśniesz pedał hamulca, powinno wyświetlić się " OK " na wyświetlaczu.
U mnie też tak jest, porównywałem dwa moduły w drugim to samo, więc przyjąłem to za normęmyszon90 pisze:Ciekawe jest też, że na włączonym zapłonie (bez zapalania silnika) robię kontrolę, zresztą nawet jak jej nie robię, to po ok. 5 sekundach 3 razy pika i miga kontrolka oleju, jak zapalę silnik to gaśnie, ale żeby kontrolę zrobić to musi być zapalony silnik, bo inaczej po kilku sekundach miga olej...