Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8] Ciekawostka - remont czy swap ?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 13 gru 2008, 20:17

na 100% musisz rezać uchwyty na silnik to podstawa jak byś znalazł dawce to urżnij też uchwyty i przyspawasz do twojej

drzewko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 2008, 16:34
Lokalizacja: Łódź

Re: [b3 1.8s] remont czy przekładka??

Post autor: drzewko » 19 gru 2008, 16:45

Witam mam pytanko robił ktoś kiedyś chip tuning w firmie G-LAB?
Prosze o odpwiedź czy dobrze robią i jakie sa koszta

Mam Audi 80 B3 z silnikiem 1.8S 90km.

Awatar użytkownika
titto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 17 mar 2008, 10:09
Lokalizacja: Warszawa / Żyrardów

Post autor: titto » 19 gru 2008, 17:02

Weż też pod uwagę że robiąc swap-a możesz zostać ostatnim właścicielem tego auta :shock:
Jeśli ktoś się zna choć trochę zauważy że to rzeźba :-P
A w najlepszym przypadku zyszkasz 20 koni, warto :?:

Może sprzedaj auto i kup z większą ilością PS-ów

Pozwodzenia i pozdrawiam,
titto

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 19 gru 2008, 18:22

drzewko pisze:i jakie sa koszta
Na ich stronie masz numer tel. dlaczego zamiast zadzwonić i zapytać to pytasz tu? troche bez sensu.
drzewko pisze:Mam Audi 80 B3 z silnikiem 1.8S 90km.
Przemyślałeś dobrze sprawę? bo jak osiągniesz +5km i 10nm to będzie sukces...

słyszałem dobre opinie o tej firmie, ale nie miałem przyjemności jeździć niczym co dłubali.
Myślę że cena to ok. 1000zł

drzewko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 2008, 16:34
Lokalizacja: Łódź

Post autor: drzewko » 19 gru 2008, 20:19

wiem ze mam nr tel pytałem orjętacyjnie poniewaz cały czas sie nad tym zastanawiam. Az tak źle z tym modelem i poprawieniem w ten sposób mocy? Macie może adresy innych firm które sie tym zajmuja i znajduja sie w Łodzi lub okolicach?

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 19 gru 2008, 21:18

drzewko pisze:Az tak źle z tym modelem i poprawieniem w ten sposób mocy?
a tak wogóle to to czasami nie jest mechaniczny wtrysk?
W każdym wolnossącym silniku są marne wyniki.

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 20 gru 2008, 09:37

Proponuje posprawdzac w etce jakie czesci beda ci potrzebne do swapa ( koszt calego silnika badz samej glowicy, wiazki, komputery, alternatory, obudowy filtra powietra, wtryski, pompy wspomagania itd) poszperac na allegro, popytac sie ludzi nastepnie wziasc kartke zrobic podliczenie samych kosztow czesci, doliczyc do tego 1000 zl za robociznei wyjdzie ci niezla sumka. Nastepnie zobacz ile twoj samochod jest wart, dodaj do tego kwote ktora bedziesz musial zainwestowac i porownaj z cena samochodu ktory ma juz zamontowany silnik ktory ci odopwiada.

Glupi przyklad jak zaczynlem swapa moj samchod byl warty 12k na swapa mialem dac 2k a wyszlo 7k mam samochod w osce za ta cene, 19k w tamtym czasie mailbym sprowadzona S2 i wspanialy naped quattro... Teraz sobie w pysk pluje

Jestem pewien ze za to kwote kupisz conajmniej 2.3 20v i to w quattro

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 20 gru 2008, 10:51

Marcys_s pisze:19k w tamtym czasie mailbym sprowadzona S2 i wspanialy naped quattro
do której trzeba dołożyć 10k :lol:
Nie kupisz dobrej eski za mniej niż 30tys...

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 20 gru 2008, 16:06

Niekoniecznie w zlym stanie, ale zawsze orginal s2 a nie "składak z kilku roznych modeli"

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 21 gru 2008, 12:06

Wtrącę się do dyskusji.
Mnie też czeka remont albo wymiana silnika w swoim rumaku.
Mam mały dylemat. U sąsiada na szrocie mam silnik z golfa 1.8 RP. Ma najechane jedyne 90 tys., a czytając w internecie wypowiedzi na temat RP to ten silnik ma dobrą opinie. Mogę mieć go za symboliczną kwotę jak nie za darmo, tylko do przekładki była by miska z mojego auta bo w tamtym jest inna, a trzymania są raczej takie same.
Moje pytanie to czy komputer pasował by ten co mam, co jeszcze ewentualnie było by do wymiany i czy nie lepiej było by zrobić od podstaw remont w starym?

Nie chodzi raczej o to by wykrzesać z tego jak największą moc, więc żadne przekładki na większy silnik nie wchodzą w grę, tylko aby przedłużyć eksploatacje tego auta, jak najniższym kosztem no i żeby auto jeździło tak jak kiedyś, a nie ledwo się toczyło.

Mój silnik to 1.8 PM.

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 21 gru 2008, 13:25

dardaw2 pisze:tylko do przekładki była by miska z mojego auta bo w tamtym jest inna, a trzymania są raczej takie same.
w golfach silniki są poprzecznie a w audi wzdłużnie, więc łapy raczej są inaczej. no i nie wiadomo czy skrzynia będzie pasowała.
Przemyśl raczej remont

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 21 gru 2008, 15:53

Akurat ten jest wzdłużny, wygląda identycznie(nie licząc skrzyni) ma nawet nalepkę taką co ja na pokrywie zaworów.
Też chyba raczej bym wolał remont, a jak z kosztami, pewnie tłoki, planowanie głowicy, panewki uszczelniacze zaworów, co jeszcze?

ramzes13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 24 sty 2007, 09:43
Lokalizacja: Wilno

Post autor: ramzes13 » 23 gru 2008, 09:38

PawelG pisze:
dardaw2 pisze:tylko do przekładki była by miska z mojego auta bo w tamtym jest inna, a trzymania są raczej takie same.
w golfach silniki są poprzecznie a w audi wzdłużnie, więc łapy raczej są inaczej. no i nie wiadomo czy skrzynia będzie pasowała.
Przemyśl raczej remont
Jak tam jest w audi b3 i nowszych golfach to niewiem, ale jak tata do audi b2 pakowal silnik od golfa 2 to nic rezac nawet nie musial, wszystkie mocowania byly wylane fabrycznie, wystarczylo jedynie dobrze przykrecic

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl