Mam problem odnośnie mojego Audi 80 2.0E 90 r. 113 KM Benz+Gaz.
A mianowicie, auto jak jest zimny silnik nieraz ciezko pali na benzynie, a jak odpali to pochodzi okolo 2 sekund i gaśnie, lub ciezko zebrac jest je na obroty.... A jesli zapali to ma i tak za niskie obroty. Jesli silnik est ciepły, np. po jakiejs jeździe to oboroty silnika sa dobre. 1000/1200 obr.
Nie wiecie co moze byc tego przyczyną?
Aha i nie raz jak jest cieply silnik to przelacze go z LPG na benzyne i niechce przyjmować gazu i musze spowrotem na LPG przelaczac...
Prosze o jakies info jesli ktos wie cos na ten temat.
Szukałem na forum wiele tematów o tym problemie i nie moge nic znalezc...
Proszę następnym razem używać odpowiednich Tagów w nazwie tematu.
[B3 AAD] 113 KM Benz+Gaz Problem Nie chce palić.
[B3 AAD] 113 KM Benz+Gaz Problem Nie chce palić.
Ostatnio zmieniony 25 gru 2008, 13:17 przez graba90, łącznie zmieniany 2 razy.
A w ktorym miejscu znajduje sie ten przeplywomierz ? Spraedzilbym ale nie wiem gdzie on jest. A jesli to nie jest tego wina co czemu nieraz niechce jezdzic ani palic na paliwie ?
Aha i mam jeszcze jeden problem z samochodem odnosnie gazu.
Auto niechce mi przyjmowac gazu na LPG. Jesli zmieniam biegi na niskich obrotach i dodaje mu gaz to niechce sie zbierac na obroty.... Na wyzszych obrotach pieknie smiga...
Ale najpierw chce dojsc co jest przyczyna ze silnik niechce mi chodzic na benzynie a pozniej gazem sie bede zajmowal...
Aha i mam jeszcze jeden problem z samochodem odnosnie gazu.
Auto niechce mi przyjmowac gazu na LPG. Jesli zmieniam biegi na niskich obrotach i dodaje mu gaz to niechce sie zbierac na obroty.... Na wyzszych obrotach pieknie smiga...
Ale najpierw chce dojsc co jest przyczyna ze silnik niechce mi chodzic na benzynie a pozniej gazem sie bede zajmowal...
Tutaj gadasz sensownie.graba90 pisze:Ale najpierw chce dojsc co jest przyczyna ze silnik niechce mi chodzic na benzynie a pozniej gazem sie bede zajmowal...
Przepływomierz jest po prawej stronie samochodu zaraz za reflektorem, dość duża część.
Przykręcony do filtra powietrza, i odchodzi od niego dość sporej średnicy rura do przepustnic.
Na przepływomierzu jest jeszcze rozdzielacz paliwa, srebrna puszka od której odchodzą wężyki paliwa do wtrysków.
Talerz od przepływomierza znajduje się pod tą gumową rurą, jego stan należy sprawdzić. Ma być prościutki i poruszać się góra dół bez żadnych zacięć. Jego położenie tez jest bardzo ważne, i narysowane na naklejce talerza.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
ja bym stawial na regulator cisnienia paliwa, kostka na 2 srubki z prawej strony rozzdzielacza jaest przykrecona , moze masz kogos z takim autkiem to na podmianke wez, duzo roboty niema, ja sie pare dni temu z tym uporalem, musialem sobie sam wyregulowac dawke paliwa sruba na spodzie rozdzielacza, i chodzi cymus
No i rozwiązałem swój problem.
Niektórzy najlepsi mechanicy nie mogli sobie z tym poradzić Więc pojechałem do sąsiedniej wioski do prywaciarza który się zajmuje zakładaniem instalacji gazowych.
Przyczyną tego były źle podłączone węże którymi przepływa powietrze...
Np. Potrzebny był dodatkowy elektrozawór który zamyka dopływ powietrza aby silnik chodził na benzynie. Otwiera sie po przełączeniu na gaz i na gazie też chodzi :)
Teraz jeszcze jedno mi zostało do zrobienia...................
Nagrzewnica :/:/:/
W samochodzie mam zatkaną ale kupiłem już nową, tylko trzeba czasu i roboty żeby ją wmontować :/:/
Niektórzy najlepsi mechanicy nie mogli sobie z tym poradzić Więc pojechałem do sąsiedniej wioski do prywaciarza który się zajmuje zakładaniem instalacji gazowych.
Przyczyną tego były źle podłączone węże którymi przepływa powietrze...
Np. Potrzebny był dodatkowy elektrozawór który zamyka dopływ powietrza aby silnik chodził na benzynie. Otwiera sie po przełączeniu na gaz i na gazie też chodzi :)
Teraz jeszcze jedno mi zostało do zrobienia...................
Nagrzewnica :/:/:/
W samochodzie mam zatkaną ale kupiłem już nową, tylko trzeba czasu i roboty żeby ją wmontować :/:/