[B4] Problem z pompką centralnego zamka.
[B4] Problem z pompką centralnego zamka.
Witam.
Pojawił się u mnie problem z centralnym zamkiem (przestał działac) podejrzenie pomka. Po rozebraniu stierdziłem że spalił się silniczek. Więc zakupiłem używaną pompkę na allegro o identycznych numerach jak moja (Hella: 4A0 862 257 J - >PA-GF30< - 8TZ 006 522-06). Dostałem paczuszkę, ucieszony pobiegłem do garażu, podączyłem i nie działa. Sprzedający twierdzi żę pompka jest sprawna, na pierwszy rzut oka widziałem żę nie była pozalewana tak jak moja. Za pierwszym razem zamykając kufer zamknęły mi się wszystkie drzwi natomiast próbując kolejne razy już nie reagowała wcale ani z kluczyka ani z pilota, zamykając otwierając kufer i drzwi od kierowcy. Co robic? Jaka może by przyczyna takiego zachowania?
Pojawił się u mnie problem z centralnym zamkiem (przestał działac) podejrzenie pomka. Po rozebraniu stierdziłem że spalił się silniczek. Więc zakupiłem używaną pompkę na allegro o identycznych numerach jak moja (Hella: 4A0 862 257 J - >PA-GF30< - 8TZ 006 522-06). Dostałem paczuszkę, ucieszony pobiegłem do garażu, podączyłem i nie działa. Sprzedający twierdzi żę pompka jest sprawna, na pierwszy rzut oka widziałem żę nie była pozalewana tak jak moja. Za pierwszym razem zamykając kufer zamknęły mi się wszystkie drzwi natomiast próbując kolejne razy już nie reagowała wcale ani z kluczyka ani z pilota, zamykając otwierając kufer i drzwi od kierowcy. Co robic? Jaka może by przyczyna takiego zachowania?
, 3kostki? może 3 piny z kostki?pawelpo pisze:Dzięki psikałem na kostki WD 40 bo były trochę zaśniedziałe ale to niestety nie pomogło . Moja pompka jest na 3 wtyczki natomiast z autka dochodzą dwie jedna na pewno jest zasilająca (2 przewody) a druga sterująca (tak myślę) trzeciej nie widzę ale to na pewno nie może byc przyczyną???
Tak 3 kostki wygląda dokładnie jak ta tu : http://moto.allegro.pl/item511058903_po ... _audi.html
Witam!
Mam problem z centralnym zamkiem, gdy zakupiłem samochód okazało sie ze pompka jest zepsuta ale poprzedni właściciel kupił juz nową tylko trzeba ją zamontować wiec zrobiłem to i okazało się ze pompka nie działa rozebrałem ją ale nic szczególnego nie znalazłem i w ogóle pompka nie reagowała .
Jak ją bezpośrednio do akumulatora podpiąłem to tez nie chciała chodzic zostawiłem wszystko i dałem sobie spokój. Ostatnio znowu sie za to zabrałem i okazało sie jednak ze jedna ścieżka jest przepalona załatwiłem sprawę ale pompka dalej nie pracowała, rozebrałem ją i okazało się ze w środku brakuje jednej łopatki na tym wirniku(taki mały prostokąt ale to nie miało wpływu na jej działanie) wiec albo ja to zgubiłem za pierwszym razem albo ktos juz tam grzebał, łopatke dorobiłem. Złożyłem pompke podpiołem bezpośrednio i pracowała no to złożyłem wszystko do kupy wsadziłęm do samochodu i nic, okazało sie ze nie ma siłownika przy wlewie paliwa wiec wąż zatkałem no i wszystko pracowało ale nie do konca tak jak powinno, gdy zamykałem samochód pompka pracowała ok 5sekund samochód sie otwierał wszystko było ok, ale gdy zamykałem to pracowała ponad 30 sekund, myslałem ze cos jest nieszczelne ale chyba raczej nie bo skoro otwiera w 5 sekund i sie wyłącza to wszystko powinno być szczelne, prawda? no i po 2 dniach trafił ją szlag lekko pracuje ale zaraz sie wyłącza.
No i mam takie pytanie macie jakis pomysł co moze być uszkodzone? tam jest jakis zawór który kontroluje cisnienie moze z nim jest coś nie tak? Moze to wina tego ze ta jedną łopatke dorobiłem? prawie taka samą zrobiłem.
Najlepiej by było sprawdzic to zakładająć inną pompke ale nie mam skąd takiej wziąść na allegro koszt mojego modelu (4 A0 862 257 A) to ok 150zł nie chciał bym sie pakować w koszty jezeli sie okaze ze np. układ jest nieszczelny.
Moze ktoś z forum jest z okolic Chrzanowa lub Krakowa i ma taki sam model bo jedynym sposobem na sprawdzenie jest chyba włożenie sprawnej pompki?
Mam problem z centralnym zamkiem, gdy zakupiłem samochód okazało sie ze pompka jest zepsuta ale poprzedni właściciel kupił juz nową tylko trzeba ją zamontować wiec zrobiłem to i okazało się ze pompka nie działa rozebrałem ją ale nic szczególnego nie znalazłem i w ogóle pompka nie reagowała .
Jak ją bezpośrednio do akumulatora podpiąłem to tez nie chciała chodzic zostawiłem wszystko i dałem sobie spokój. Ostatnio znowu sie za to zabrałem i okazało sie jednak ze jedna ścieżka jest przepalona załatwiłem sprawę ale pompka dalej nie pracowała, rozebrałem ją i okazało się ze w środku brakuje jednej łopatki na tym wirniku(taki mały prostokąt ale to nie miało wpływu na jej działanie) wiec albo ja to zgubiłem za pierwszym razem albo ktos juz tam grzebał, łopatke dorobiłem. Złożyłem pompke podpiołem bezpośrednio i pracowała no to złożyłem wszystko do kupy wsadziłęm do samochodu i nic, okazało sie ze nie ma siłownika przy wlewie paliwa wiec wąż zatkałem no i wszystko pracowało ale nie do konca tak jak powinno, gdy zamykałem samochód pompka pracowała ok 5sekund samochód sie otwierał wszystko było ok, ale gdy zamykałem to pracowała ponad 30 sekund, myslałem ze cos jest nieszczelne ale chyba raczej nie bo skoro otwiera w 5 sekund i sie wyłącza to wszystko powinno być szczelne, prawda? no i po 2 dniach trafił ją szlag lekko pracuje ale zaraz sie wyłącza.
No i mam takie pytanie macie jakis pomysł co moze być uszkodzone? tam jest jakis zawór który kontroluje cisnienie moze z nim jest coś nie tak? Moze to wina tego ze ta jedną łopatke dorobiłem? prawie taka samą zrobiłem.
Najlepiej by było sprawdzic to zakładająć inną pompke ale nie mam skąd takiej wziąść na allegro koszt mojego modelu (4 A0 862 257 A) to ok 150zł nie chciał bym sie pakować w koszty jezeli sie okaze ze np. układ jest nieszczelny.
Moze ktoś z forum jest z okolic Chrzanowa lub Krakowa i ma taki sam model bo jedynym sposobem na sprawdzenie jest chyba włożenie sprawnej pompki?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tam jest taki plastikowy element do którego wchodzą dwa wężyki i jest takie jakby metalowy zawór jakby z cewką czy coś takiego i do tego idzie jeden weżyk. a jak to sie regulouje?
Teraz pojawił sie kolejny problem, po podłączeniu zasilania pompka cały czas pracuje, wystarczy ze podepne tą jedną kostke z zasilaniem to juz pracuje wczesniej tak nie było pracowała dopiero po podpięciu tej drugiej kostki gdzie jest 12 pinów lub po przekreceniu zamka.
Chyba nie warto sie z tym bawic tylko kupic nowe...
Teraz pojawił sie kolejny problem, po podłączeniu zasilania pompka cały czas pracuje, wystarczy ze podepne tą jedną kostke z zasilaniem to juz pracuje wczesniej tak nie było pracowała dopiero po podpięciu tej drugiej kostki gdzie jest 12 pinów lub po przekreceniu zamka.
Chyba nie warto sie z tym bawic tylko kupic nowe...