Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9tdi 1Z] trzęsie kierownicą

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 19 gru 2008, 14:58

Dlaczego chcesz użyć zamienników a nie oryginalnych częśći aż tak drogie to nie są przykładowe ceny potrzebnych tobie częśći
łącznik stabilizatora 50 zł 1szt to już maksymalna cena
łożyska amortyzatora 30zł
tuleje wahacza 20 -30 zł
dolny sworzeń wahacza około 40zł i wszystko w oryginale

noorbi

Post autor: noorbi » 19 gru 2008, 18:00

goldi j51, jak zwykle odnośnie zawiechy ma rację.
Ile moze kosztowac u mechanika taka wymiana ?,
tutaj może być bardzo wielka rozbieżność.
rapidman pisze:Czy wymieniac segmentami czy wszystko na raz? .
wszystko co ma luz wymień od razu, po co płacić kilka razy za robociznę.
Nie zapomnij o zbieżności i kątach po remoncie.

Magik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 05 sty 2007, 23:39
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Magik » 20 gru 2008, 20:48

u mnie w 1z tez zawiecha do zrobienia. koszt czesci ok 300 zl koszt wymiany tyle samo przynajmniej u nas w Gdańsku tyle biorą.

Awatar użytkownika
willi
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 989
Rejestracja: 01 wrz 2007, 18:12
Lokalizacja: KONOTOP-LUBUSKIE

Post autor: willi » 20 gru 2008, 21:10

tak jak napisał kolega goldi j51,
łącznik stabilizatora 50 zł 1szt to już maksymalna cena
łożyska amortyzatora 30zł
tuleje wahacza 20 -30 zł
dolny sworzeń wahacza około 40zł i wszystko w oryginale
u mnie taka robota wychodzi od 200 do 250zł max
części 350zł :mrgreen:

dragon36
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 02 sty 2009, 18:53
Lokalizacja: swietokrzyskie

[B4 abk Avant]stukanie z przodu auta

Post autor: dragon36 » 03 sty 2009, 22:21

witam.Problem wyglada tak ze przy skrecaniu w lewo i tylko w lewo z okolic prawego przedniego kola dobiega glosny stuk.W momencie skrecania i potem kiedy kola wracaja do neutralnego polozenia. nie jest to oczuwalne na kierownicy tylko bardziej pod podloga od strony pasazera.Nie slychac tez tego stuku przy jezdzie po wybojach tylko i wylacznie przy tym nieszczesnym skrecie w lewo.Dodam ze wymienilem koncowki drazkow łaczniki stabilizatora tuleje w wachaczach tarcze hamulcowe i klocki lozysko w gornej czesci amortyzatora ajedneak caly czas stuka.Mechaniory rozkladaja rece i wymyslaja niestworzone rzeczy czy ktos sie spotkal z podobna przypadloscia?Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi

noorbi

Post autor: noorbi » 03 sty 2009, 22:24

dragon36, a jak wygląda przekładnie kierownicza? Sprawdzałeś?
Obadałbym także poduszkę amortyzatora, tak na wszelki wypadek.
Przegub zewnętrzny także można obejrzeć ale to raczej przy dodawaniu gazu podczas skrętu.

dragon36
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 02 sty 2009, 18:53
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: dragon36 » 03 sty 2009, 22:31

Odnosnie przekladni to nic sie nie przenosi w czasie stukania na kierownice zadnych drgan przegub jest ok.POducha byla wymieniana firmy ina chyba ze ma tak mala trwalosc ale poduchy raczej wydaja inny dzwiek jak sa uszkodzone.Obawiam sie czy to wklad amortyzatora nie stuka o obudowe

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 03 sty 2009, 22:38

dragon36 pisze:Odnosnie przekladni to nic sie nie przenosi w czasie stukania na kierownice zadnych drgan przegub jest ok.POducha byla wymieniana firmy ina chyba ze ma tak mala trwalosc ale poduchy raczej wydaja inny dzwiek jak sa uszkodzone.Obawiam sie czy to wklad amortyzatora nie stuka o obudowe

Niesadze ze to wklad raczej nie mozliwe jak by mial jakies luzy to by walilo ci na wybojach, sprawdz sprezyne czy siedzi dobrze i czy dolega do ogranicznikow czasami tak bywa jak jakis sie urwie lub sie odegnie za mocno wtedy sprezyna zamiast ruszac sie z cala kolumna to wydaje takie odglosy

dragon36
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 02 sty 2009, 18:53
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: dragon36 » 03 sty 2009, 22:46

moze to i sprezyna choc watpie.Jeden mechanior przez prawie godzine wozil mi sie na masce i nasluchiwal gdzoe stuka i doszedl do wniosku ze to z McPersona dochodzi.Jst to w momencie kidy kola sa skrecone i tylko pod obciazeniem jak auto jest na podnosniku to nic nie slychac i nie ma tez zadnych wyczuwalnych luzow

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 03 sty 2009, 22:52

no wlasnie i mi to wyglada na sprezyne ale moge sie mylic,tak na odleglosc mozna tylko gdybac . i te stuki wystepuja tez na postoju jak krecisz kiera?

dragon36
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 02 sty 2009, 18:53
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: dragon36 » 03 sty 2009, 22:56

nie na postoju jest ok tylko w trakcie jazdy jak skrecasm w lewo i potem jak prostuje kola jest pojedyncze ostre pukniecie tak jak pisalem wczesniej odczuwalne w podlodze od strony pasazera

marcinelk13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1567
Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
Lokalizacja: ...

Post autor: marcinelk13 » 03 sty 2009, 23:03

ja myślę, że jest to poduszka amortyzatora ;-)

dragon36
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 02 sty 2009, 18:53
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: dragon36 » 03 sty 2009, 23:11

Sorki nie chce sie wymadrzac ale poduszki juz przerabialem i one wydaja inny rodzaj dzwieku jak sa uszkodzone i slychac je na wybojach,a ja jeade po dziurach i jest spoko a zaczynam skret i D...a

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 03 sty 2009, 23:14

no nie wiem ale mi sie wydaje ze to sprezyna, ewentualnie mozesz jeszcze sprawdzic czy niema jakiegos luzu na laczniku drazkow kierowniczych przy maglownicy.Nic wiecej aktualnie nie przychodzi mi do glowy :-( ale jeszcze pomysle nad tym :-/
Ostatnio zmieniony 03 sty 2009, 23:17 przez myster, łącznie zmieniany 1 raz.

noorbi

Post autor: noorbi » 03 sty 2009, 23:16

Uszkodzona przekładnie wcale nie musi przenosić drgań na kierę ale w sumie tłukłoby przy skręcie w obydwie strony...Mimo to obstawiam maglownicę.
Amorek w kolumnie raczej odpada, waliłoby na dołach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl