Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9tdi 1Z] trzęsie kierownicą

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
ODPOWIEDZ
dragon36
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 02 sty 2009, 18:53
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: dragon36 » 03 sty 2009, 23:17

bede musial sprawdzic ten łacznik ale czy jesliby te stuki byly zwiazane zukladem kierowniczym to czy nie przenosiloby sie to na kierownice?

[ Dodano: 2009-01-03, 23:23 ]
noorbi pisze:Uszkodzona przekładnie wcale nie musi przenosić drgań na kierę ale w sumie tłukłoby przy skręcie w obydwie strony...Mimo to obstawiam maglownicę.
Amorek w kolumnie raczej odpada, waliłoby na dołach.
tak tylko ze wmomencie skretu caly McPerson sie pochyla i czy wlasnie w tedy nie robi sie jakis luz pomiedzy wkladem aobudowa amorka

Awatar użytkownika
penki00 (usunięty)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:02
Lokalizacja: Tychy

Post autor: penki00 (usunięty) » 03 sty 2009, 23:24

Kolego dragon,miałem tak jak Ty,przy skręcie w prawo,stuknięcie takie że przenosiło sie na sprężyne,okazało sie że padnięte jest łożysko na Mcpersonie,ja go nie wymieniałem,przy wymianie amorka poprostu nasmarowałem i obróciłem o 180 st,i stukanie ustało.Na wyjętym łożysku był dość znaczny opór przy obracaniu.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 03 sty 2009, 23:26

[quote="dragon36"]bede musial sprawdzic ten łacznik ale czy jesliby te stuki byly zwiazane zukladem kierowniczym to czy nie przenosiloby sie to na kierownice?

nie koniecznie bedziesz czul na fajerze wszystko zalezy jaki to luz jest duzy czy maly.

noorbi

Post autor: noorbi » 03 sty 2009, 23:30

dragon36 pisze:tak tylko ze wmomencie skretu caly McPerson sie pochyla i czy wlasnie w tedy nie robi sie jakis luz pomiedzy wkladem aobudowa amorka
tak, tylko że tam jest dość ciasno i musiałby być naprawdę duży luz żeby stukało.
Obstawiam 1. maglownica, 2. łożysko amorka.

dragon36
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 02 sty 2009, 18:53
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: dragon36 » 03 sty 2009, 23:30

penki00 pisze:Kolego dragon,miałem tak jak Ty,przy skręcie w prawo,stuknięcie takie że przenosiło sie na sprężyne,okazało sie że padnięte jest łożysko na Mcpersonie,ja go nie wymieniałem,przy wymianie amorka poprostu nasmarowałem i obróciłem o 180 st,i stukanie ustało.Na wyjętym łożysku był dość znaczny opór przy obracaniu.
Na to nie wpadlem ale coz wiaze sie to i tak z demontazem McPersona dzieki za wszystkie podpowiedzi

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 03 sty 2009, 23:34

nie musisz zdejmowac nawet kola poduszke mozesz zdemontowac bez rozbierania McPersona jesli chcesz ja sprawdzic/wymienic.

dragon36
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 02 sty 2009, 18:53
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: dragon36 » 03 sty 2009, 23:37

COz jak namierze awarie to sie odezwe i jeszcze raz dzieki za zainteresowanie i tak kocham mojego czerwonego AVANTA.audi gora

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 12 kwie 2009, 01:40

podepne się pod temat, u mnie po zmianie opon na letnie dzieje się cos dziwnego... gdy jade równo 80 zaczyna drgac kierownica, gdy jade 78 albo 82 i z kazdą inną prędkościa juz wszystko jest OK, co o tym myślicie koledzy? czy moze miec to związek z oponami? czy zbieg okoliczności i cos innego sie dzieje?

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 12 kwie 2009, 01:52

Gosia: Stawiam na źle wyważone koła.
y_aro: A jak u ciebie z wyważeniem? Amorki i zawieszenie sprawne?

Awatar użytkownika
nowi2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 281
Rejestracja: 09 mar 2009, 09:39
Lokalizacja: Jawidz/Lublin

Post autor: nowi2 » 12 kwie 2009, 02:32

na bank wina opon lub felg.. Miałem to samo, po zmianie opon i dokładnym wyważeniu jest miodzio <ok>

Awatar użytkownika
milan_25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 26 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: Łódź

Post autor: milan_25 » 12 kwie 2009, 07:53

a koła były opisane i wróciły na swoje miejsce,lub ciśnienie powietrza jest zbyt niskie albo któryś ciężarek spadł :-)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 kwie 2009, 20:15

milan_25 pisze:lub ciśnienie powietrza jest zbyt niskie
Albo za wysokie. Gosia, Sprawdź ciśnienie w oponach, a jeśli jest ok. to spróbuj ponownie wyważyć.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 12 kwie 2009, 21:27

Nawet jeśli wpadniesz Gosia w większą dziurę już trzeba by było sprawdzić wyważenie koła ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[b4 1.9tdi 1Z] trzęsie kierownicą

Post autor: hudy » 14 cze 2009, 21:10

witam.panowie w tym temacie wiele już było powiedziane jednak nie znalazłem odpowiedzi na mój problem.sprawa wygląda tak że czuć drgania na kierownicy jednak tylko przez pewien czas po rozpoczęciu jazdy.czuć drgania i podczas jazdy i podczas przyspieszania i podczas hamowania.po przejechaniu kilku kilometrów drgania ustają i w ogóle nie są odczuwalne.na następny dzień powtarza się to samo, czuć drgania przez jakiś czas a po przejechaniu kilku kilometrów znów ustają.ma ktoś pomysł co może być nie tak?

Route 66
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 454
Rejestracja: 22 maja 2007, 22:58
Lokalizacja: Dunstable

Post autor: Route 66 » 14 cze 2009, 21:24

1.Sprawdz czy kola sa prawidlowo dokrecone
2.Wywaz kola
3.Sprawdz stan ogumienia,czy nie ma jakis uszkodzen
4.Sprawdz tarcze hamulcowe.
5.Sprawdz zawieszenie,wszystkie gumy itp,czy sie cos nie zuzylo lub poluzowalo

Pozdro <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl