[1.6TD SB] Słabo odpala.
[1.6TD SB] Słabo odpala.
Witam. Mój problem jest taki że gdy zaczeły sie pierwsze spadki temp. to mam problemy z odpaleniem swojego auta. Wcześniej auto pali na dotyk nawet przy -20C (rok temu), teraz niestety musze krecić z 10 sek i tak jakby łapie ale załapać nie może taki efekt jest przy dodatniej temp. jak byla ujemna to mi sie nie udało odpalić. Dodam tylko że jak odpale to tak jakby pracował mi na 3 cylindrach przez 20 sek. Dziś sprawdziłem świece są oki. i zauważyłem popekane przewody od wtrysków "przelewowe" (dokładnie nie wiem jak to sie nazywa) i je wymieniłem. Czy przyczyna ciężkiego odpalenia mogła tkwić w tych przewodach o wtrysków że łapało mi może powietrze i sie zapowietrzał czy trzeba szukać gdzies indziej a jak tak to gdzie bo jestem zielony. Z góry dziekuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 20:13 przez Rumburak, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Kontakt:
to ja sie podepne pod temat - dziś pierwszy raz nie chciał mi odpalic po nocy..
go kreciłam z 15 minut, zrobiłam przerwe, poszłam do domu i po paru minutach znowu i to samo, dodatkowo akumulator padł jeszcze od tego chechłania i grzania swiec kilkanascie razy
...jak ja mam go odpalic... bo normalnie zaraz mnie coś trafi... mama moja z synem pojechali przez to do lekarza autobusem , a mój facet w pracy to mi nie pomoze a ja siedze tu wsciekła bo miałam jeszcze jechac pare spraw załatwic i nie wiem co robic :evil: zeby moj bolid szanownie raczył odpalic :roll:
czy szukac kogos z autem i próbowac jeszcze odpalac go teraz z kabli jak zajechalam akumulator czy wyjac akumulator teraz i podłaczyc go pod prostownik czy co innego jeszcze?
[ Dodano: 2009-01-05, 10:30 ]
a nie mam pojecia ile jest teraz w Łodzi stopni mrozu, ale chyba koło -10 czy -12 jakos i odkąd to autko mam (wrzesien 2008) to pierwszy raz mnie zawiodło