[1.6TD SB] Słabo odpala.
[1.6TD SB] Słabo odpala.
Witam. Mój problem jest taki że gdy zaczeły sie pierwsze spadki temp. to mam problemy z odpaleniem swojego auta. Wcześniej auto pali na dotyk nawet przy -20C (rok temu), teraz niestety musze krecić z 10 sek i tak jakby łapie ale załapać nie może taki efekt jest przy dodatniej temp. jak byla ujemna to mi sie nie udało odpalić. Dodam tylko że jak odpale to tak jakby pracował mi na 3 cylindrach przez 20 sek. Dziś sprawdziłem świece są oki. i zauważyłem popekane przewody od wtrysków "przelewowe" (dokładnie nie wiem jak to sie nazywa) i je wymieniłem. Czy przyczyna ciężkiego odpalenia mogła tkwić w tych przewodach o wtrysków że łapało mi może powietrze i sie zapowietrzał czy trzeba szukać gdzies indziej a jak tak to gdzie bo jestem zielony. Z góry dziekuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2008, 20:13 przez Rumburak, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
to ja sie podepne pod temat - dziś pierwszy raz nie chciał mi odpalic po nocy..
go kreciłam z 15 minut, zrobiłam przerwe, poszłam do domu i po paru minutach znowu i to samo, dodatkowo akumulator padł jeszcze od tego chechłania i grzania swiec kilkanascie razy
...jak ja mam go odpalic... bo normalnie zaraz mnie coś trafi... mama moja z synem pojechali przez to do lekarza autobusem , a mój facet w pracy to mi nie pomoze a ja siedze tu wsciekła bo miałam jeszcze jechac pare spraw załatwic i nie wiem co robic :evil: zeby moj bolid szanownie raczył odpalic :roll:
czy szukac kogos z autem i próbowac jeszcze odpalac go teraz z kabli jak zajechalam akumulator czy wyjac akumulator teraz i podłaczyc go pod prostownik czy co innego jeszcze?
[ Dodano: 2009-01-05, 10:30 ]
a nie mam pojecia ile jest teraz w Łodzi stopni mrozu, ale chyba koło -10 czy -12 jakos i odkąd to autko mam (wrzesien 2008) to pierwszy raz mnie zawiodło
go kreciłam z 15 minut, zrobiłam przerwe, poszłam do domu i po paru minutach znowu i to samo, dodatkowo akumulator padł jeszcze od tego chechłania i grzania swiec kilkanascie razy
...jak ja mam go odpalic... bo normalnie zaraz mnie coś trafi... mama moja z synem pojechali przez to do lekarza autobusem , a mój facet w pracy to mi nie pomoze a ja siedze tu wsciekła bo miałam jeszcze jechac pare spraw załatwic i nie wiem co robic :evil: zeby moj bolid szanownie raczył odpalic :roll:
czy szukac kogos z autem i próbowac jeszcze odpalac go teraz z kabli jak zajechalam akumulator czy wyjac akumulator teraz i podłaczyc go pod prostownik czy co innego jeszcze?
[ Dodano: 2009-01-05, 10:30 ]
a nie mam pojecia ile jest teraz w Łodzi stopni mrozu, ale chyba koło -10 czy -12 jakos i odkąd to autko mam (wrzesien 2008) to pierwszy raz mnie zawiodło
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Pociesze Cię mój też nie zapalił, ale aku miałem niedoładowany i szybko się rozładował, wczoraj zapalałem z zaciągu, wkładam dwójkę, i zanim puszczę sprzęgło a ktoś Cię już szarpnie przekręcam kluczyk i kręcę go i delikatnie puszczam sprzęgło, łapie praktycznie po 5 m Dzisiaj stoi pod ładowaniem to może będzie już spokój na jakiś czas, czemu te stare klekoty tak ciężko palą zimą
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Nom cisnę mu gaz, z tego co słyszałem nie powinno się, ale jak mi potrzebne auto a nie mam czasu i możliwości ładowania aku to stosuję metodę na zaciąg, kolega swojego golfa mk1 z takim samym silnikiem często tak palił i nadal jeździ ale tak jak wspomniałem mi pali zaraz po przekręceniu się kół, raz przy -18 mi nie zapalił to go trochę dłużej paliłem.
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
Kurcze, to jakaś masowa awaria:/ A przyczyn może być wiele:
- niskie ciśnienie w cylindrach
- lejące wtryski
- źle ustawiony kąt wtrysku
- dawno nie wymieniany filtr paliwa
- powietrze w wężyach paliwowych
- źle lub wogóle nie grzejące świece
- słaby aku (jak nie da dobrego kopa przy kręceniu to można chełtać nawet pół dnia)
- wiele wiele innych
Ja zrobiłem dopiero co remont silnika i też nie jestem zadowolony, aczkolwiek musze ustawić dobrze kąt wtrysku bo od początku coś źle jest ustawiony. Pozdrawiam zawiedzionych użytkowników poczciwych diesli <ok>
- niskie ciśnienie w cylindrach
- lejące wtryski
- źle ustawiony kąt wtrysku
- dawno nie wymieniany filtr paliwa
- powietrze w wężyach paliwowych
- źle lub wogóle nie grzejące świece
- słaby aku (jak nie da dobrego kopa przy kręceniu to można chełtać nawet pół dnia)
- wiele wiele innych
Ja zrobiłem dopiero co remont silnika i też nie jestem zadowolony, aczkolwiek musze ustawić dobrze kąt wtrysku bo od początku coś źle jest ustawiony. Pozdrawiam zawiedzionych użytkowników poczciwych diesli <ok>
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
U mnie teraz przy -15 normalnie odpalił przyczyna w moim Audiku raczej tkwi w niedoładowanym aku. Jak tylko będę miał czas to jadę na regeneracje alternatora pewnie wymiana szczotek będzie mam nadzieje że będzie ładował dobrze bo teraz przy aku mam 13,2 a wdziałem że powinno być min 13,9 a max 14,5 ale wiłaśnie nie pamiętam przy czym czy na aku czy przy alternatorze. Wie może ktoś dokłdnie ??
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
- lukaszk1989r
- Forum Audi 80
- Posty: 72
- Rejestracja: 21 cze 2008, 19:21
- Lokalizacja: SIERAKÓW