Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] brak trzech bezpieczników

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
andrzej1

[80 B4] brak trzech bezpieczników

Post autor: andrzej1 » 07 kwie 2007, 00:46

od paru dni jestem posiadaczem Audi 80 1.9 TDi 94r.
Nie działały mi wsteczne światła - czujnik biegu wstecznego, nie miałem kontrolki rezerwy i zaglądnąłem do bezpieczników i trzech nie mam- nr 5-30A pełna prędkość wiatraka na chłodnicy; nr-13-15A pompa paliwa CSI; nr20-30A opóźnienie wiatraka,pierwsza prędkość.
Pytanie-czy Audi montowało w moim modelu gniazda bezpieczników w uniwersalnej ilości ( pod inne modele?) i może jeździć bez tych trzech?
wiatraków nie miałem okazji sprawdzić jeszcze -przy ilu stopniach powinny się włączyć? Jaka jest poprawna temperatura pracy nagrzanego silnika?
Pompa paliwa też działa - chyba bo silnik ma paliwo. Co oznacza skrót CSI ?
Jeśli ktoś coś wie na ten temat - piszcie
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2007, 14:56 przez andrzej1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 kwie 2007, 01:20

No to tak. Właściwa temperatura pray to w granicach 90C. Przy 87C powinien otwierać się termostat, wiec raczej poniżej tej temperatury nie powinien schodzić. Przy jeździe w mieście w upały może skoczyć trochę wyzej, wiec tak przy 96-98C (już nie pamietam) powinien włąnczać sie wiatrak chłodnicy.

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

bezpieczniki...

Post autor: Omen » 07 kwie 2007, 05:39

Gniazda bezpieczników/bezpieczniki są uniwersalne/znormalizowane. Występuje chyba ze trzy rodzaje bezpieczników w motoryzacji, kup sobie odpowiedni komplet bezpieczników i wstaw bezpieczniki o odpowiednim amperażu tam gdzie ich brakuje. Sprawdz też pozostałe bezpieczniki, z tego co piszesz to to brak jest 13-go bezp. (fuell pomp) a silnik i pompa pracują :?: Moja skromna ocena:bez tych trzech bezp. nie można jeżdzić :!: ;-)

Pozdrawiam - Adam.

andrzej1

Post autor: andrzej1 » 07 kwie 2007, 11:31

Tak jak pisałem na początku- silnik pracuje. A więc wnioskuję, że pompa również pracuje. Jak to możliwe nie wiem. Wstawiłem bezpieczniki i teraz pojeżdżę i sprawdzę się będzie działo.

[ Dodano: 2007-04-12, 23:09 ]
po wstawieniu brakujących bezpieczników bez różnicy. Wentylator na zwartej wtyczce (przy sprawdzaniu kabli) działa tak przy bezpiecznikach jak i bez. Tak więc w moim modelu pewnie mogą być tam wolne miejsca - przygotowane pod inną wersję. Nie wiem jeszcze co z bezpiecznikiem od pompy paliwa. Ale jakoś jeżdżę:)

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 15 kwie 2007, 23:33

Panowie w silnikach diesela nie ma pompy paliwowej! Jest pompa wtryskowa, króra napędzana jest paskiem zębatym i nie potrzebuje ona bezpiecznika. Sprawdź, czy w pustych miejscach są w ogóle styki, czy są jedynie plastiki. A gniazda bezpieczników są uniwersale do wielu modeli.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl