[b4 2,8 AAH] wymiana uszczelniaczy zaworowych
[b4 2,8 AAH] wymiana uszczelniaczy zaworowych
znika mi olej z silnika... mam jakis drobny wyciek ale to chyba nie wszystko, wiem tez ze V6 musi troche oleju wypic, szczegolnie ze czasem go pocisne.
ale pomyslalem zeby wymienic uszczelniacze zaworowe, tylko pytanie czy w tym silniku to prosta sprawa?
ale pomyslalem zeby wymienic uszczelniacze zaworowe, tylko pytanie czy w tym silniku to prosta sprawa?
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
Witam odkurzę trochę temat i podłączam się do pytania koko666, oleju bierze ok 0,5l / 500 km <wodka> i wiem że go zasysa przez zawory. Czy wystarczy zdjąć wałek, popychacze i sprężyny z zaworów żeby wymienić uszczelniacze, czy to może w V-ce wyższa szkoła jazdy? Ma już przelatane 291 tyś. z pod korka oleju jeszcze nic się nie wydobywa (nawet jak położy sie chustkę to nie drgnie)
Koledzy może tak: na wydechowych są uszczelniacze? czy w V-ce bez problemu wyjmę wałek rozrządu ? Jaką siłą dokręcić później ten wałek? Może ktoś ma fotke z tymi wszcekniaczami?
Koledzy może tak: na wydechowych są uszczelniacze? czy w V-ce bez problemu wyjmę wałek rozrządu ? Jaką siłą dokręcić później ten wałek? Może ktoś ma fotke z tymi wszcekniaczami?
odświerze temat, z racji takiej ze mam wycieki oleju dosyć pożadne bo miska aż ocieka olejem, miska jest złozona z dwuch częsci, dolną zdjąłem bez problemu a tą przy bloku, jak zdjąć, bo nie mam zielonego pojęcia, odkrecilem sanie, stabilizator, wszystkie śróby i nic(od dolu tylko) gdzies jeszcze sie trzyma? a i alternator tez odkrecilem....
przy okazji dowiadująć sie gdzie jest sruba do spucszczania płynu chłodniczego z bloku.... od dołu naloczeniu miski ze skrzynia po stronie kierowcy... no wiec jak sie dostac do tej michy?
przy okazji dowiadująć sie gdzie jest sruba do spucszczania płynu chłodniczego z bloku.... od dołu naloczeniu miski ze skrzynia po stronie kierowcy... no wiec jak sie dostac do tej michy?
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
też tak miałem -ale u mnie olej szedł przy okazji pociśnięcia po garach przez uszczelki głowicy -sprawdz najpierw czy nie masz wycieków oleju z pod misy, filtra, uszczelek głowic ,uszczelek pokrywy zaworów itp jeżeli były by słabe uszczelniacze zaworowe to rano powinien puścic ładną czarną chmurke z ruru --a jesli chodzi o dolewanie oleju to ja na 10 tyś dolewam ok0,5 -0,7 litra tak już mają .pozdro z mazowsza
<ok>
[ Dodano: 2009-01-04, 17:07 ]
a jesli chodzi o sama wymianę uszczelniaczy i wyjęcie wałków -przewalone !!!!
<ok>
[ Dodano: 2009-01-04, 17:07 ]
a jesli chodzi o sama wymianę uszczelniaczy i wyjęcie wałków -przewalone !!!!
Ostatnio zmieniony 04 sty 2009, 18:55 przez scyzor, łącznie zmieniany 1 raz.
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
moim zdaniem niebieską. Będę się brał za wymianę uszczelek pod głowicami i uszczelniaczy zaworowych, jakieś foto story na pewno się znajdzie.jeżeli były by słabe uszczelniacze zaworowe to rano powinien puścic ładną czarną chmurke z ruru
Takie pytanie: jak się nazywa ten klucz do szpilek głowicy i z kąt go wziąć ( łeb szpilki wygląda jak klucz torx)
to jest zwykły duzy torx, a z uszczelki pod glowicą nie leci, z pod pokrywy usunąlem wyciek na początku, napewno leci tą druga częscią misy olejowej, jak by ktos to robil to prosze o foto story jesli mozna... bo naprawde sie przyda, a jak bedzie teraz jeszcze cieknać to sie zdenerwuje zdejme caly pas przedni i bede widzial wszystko dokladnie.... i zrobie foto story jak mi sie uda. pozdrawiam. A chmurki nie mam po uruchomieniu, silnik ogólnie zdrowy bo skan mu niezly robilem.
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz