W JK tez nie trzeba pompy zdejmować wystarczy przewody od wtrysków odkręcić i da rade wymienić.Mobilek pisze:W tym przypadku jest to silnik 1,6D (JK jak się domyślam)
[1.9TDI 1Z] Świece żarowe.
Powierdzam. Jest troche zabawy zwłaszacza z dwoma świecami schowanymi za pompą, ale napewno lepiej się z tym pomeczyć niż wyciagać pompe, a później trzeba ustawiać rozrząd, kąt wtrysku. odpowietrzać układ i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy. Jak ktoś ma grube paluchy to mozna poprosić żone/dziewczyne/mlodsze rodzenstwo * i da się zrobić powodzeniamatt1988 pisze: W JK tez nie trzeba pompy zdejmować wystarczy przewody od wtrysków odkręcić i da rade wymienić.
*- odpowiednie skreślić <mikolaj>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 09 sie 2008, 12:58
- Lokalizacja: Elbląg
Jest dokładnie tak jak Daras napisał, wiem bo wczoraj wymieniałem. Mam jednak mały problem, a ponieważ chodzi o dokładnie ten sam silnik nie zakładam nowego tematu. Podczas wymian świec rozleciały się dwie osłonki (te czarne kapturki) ze stykiem na świece. Wyciągałem je bardzo delikatnie palcami więc myśle, że rozsypały się z przegrzania lub z racji wieku (93 rok). W związku z tym mam pytanie, czy idzie dokupić orginały, albo zamienniki, co by nie młodzić jakiegoś carostwa tylko co najwyżej polutować (profesjonalnie) do przewodów. Z tego co zaóważyłem kapturki te mają dwa zadania, nie tylko osłaniają połączenie, ale też trzymają styk na świecy. Na razie założyłem kawałki wężyków 10mm tak, ze trzymają dość mocno, ale temperatura tam jakaś jest więc na dłużej to nie jest rozwiązanie. Orginalne są chyba odporne na temperature bo sam plastik jest dość twardy. Jak ktoś wymieniał to wie o czym mówie.
pozdrawiam
pozdrawiam