Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6TD JP] Problem z pompa wtryskowa - brak cisnienia.

ODPOWIEDZ
przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

[1.6TD JP] Problem z pompa wtryskowa - brak cisnienia.

Post autor: przemo89_2006 » 09 sty 2009, 13:01

Witam, otoz taki problemik, do temperatury tak -2 auto palilo ladnie, ale ostatnio przy mrozie -12 juz nie chcialo zagadac, wogole brak jakiegokolwiek cisnienia na rurkach od wtryskow, auto na zaciag po przejechaniu jakis 10 metrow odpalilo, i jak juz odpalil to po zgaszeniu zapalal z rozrusznika, ale postalo 3 godziny i znowu lipa. Paliwo napewno sie nie cofa, sprawdzane 3 razy. Co w tej pompie jest takiego ze w minusowych temp nie chce pompowac?? elektrozawor tez wymienilem i nic.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2009, 20:55 przez przemo89_2006, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 09 sty 2009, 13:21

Na początek sprawdź filtr paliwa, być może zamarzła woda lub wytrąciła się parafina z paliwa i zatkała filtr.

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 09 sty 2009, 14:13

Mobilek pisze:Na początek sprawdź filtr paliwa, być może zamarzła woda lub wytrąciła się parafina z paliwa i zatkała filtr.
filtr tez ok, wymieniany na jesien jaikeis 3 mc temu, odkrecalem tez korek spustowy z niego i leci ladna ropka.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 09 sty 2009, 14:29

a dobra rope lejesz nie jakis syf? Palisz na przyspieszaczu i z gazem w podlodze? Kat wtrysku ok? Do -3 palil ci odstrzala ladnie bez telepania?

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 829
Rejestracja: 12 lis 2007, 13:54
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Mobilek » 09 sty 2009, 14:37

Osobiście żeby upewnić się że do filtra jest wszystko ok, przewód zasilający pompę podłączyłbym bezpośrednio do kanisterka z paliwem omijając zbiornik i filtr, wtedy miałbym 100% pewnośc że powodem braku ciśnienia na przewodach jest pompa.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 09 sty 2009, 14:40

dokladnie, zrób najpierw tak jak radzi ci kolega mobilek

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 09 sty 2009, 15:53

mrozoo pisze:a dobra rope lejesz nie jakis syf? Palisz na przyspieszaczu i z gazem w podlodze? Kat wtrysku ok? Do -3 palil ci odstrzala ladnie bez telepania?
ropa srednia raczej, ale nigdy nie bylo problemu, przedtem mialem golfa 2 w dieslu i tamtej zimy palila ladnie. A jak bylo te -3 to zapalil bez przyspieszacza na troche wcisnietym gazie, a na pzryspieszaczu od strzala elegancko bez telepotania. Paliwo podawane tez wezykiem z banki i poprostu no nie ma cisnienia na rurkach do wtryskow jak sie kreci, na zaciag jak odpali i sie zaraz zgasie to juz odpala, jak byl rozgrzany i postal godzine to odpalil bez przyspieszacza od jednego obrotu walu i nie telepotal ani nic, a postal 3 godziny jak sie wychlodzil calkowicie i juz nie chcial.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 11 sty 2009, 08:23

a rozrusznik rowno kreci :?: jak nie idzie na wtryski to tak jakby byl zapowietrzony, z pompy nigdzie nie cieknie :?:

romulus697
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 09 sie 2008, 12:58
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: romulus697 » 11 sty 2009, 08:40

Na pompie jest elektrozawór odcinający paliwo .Sprawdż czy dochodzi do niego napięcie na załączonym zapłonie, jak jest prąd to odkręc go kluczem nr. 24 i sprawdż czy zaworek chodzi bez oporów i czy czysty .W przypadku gdy paliwo dochodzi do pompy to zawór dalej moze ograniczac przepływ .Zakładam że pompa jest ok

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 sty 2009, 12:29

romulus697 pisze:Na pompie jest elektrozawór odcinający paliwo .Sprawdż czy dochodzi do niego napięcie na załączonym zapłonie, jak jest prąd to odkręc go kluczem nr. 24 i sprawdż czy zaworek chodzi bez oporów i czy czysty .W przypadku gdy paliwo dochodzi do pompy to zawór dalej moze ograniczac przepływ .Zakładam że pompa jest ok
panowie, winowajca byla ropa(o ile mozna to nazwac ropa), syf jak hu.../ maja na tej mojej stacji!! juz sie wkur..... bo mi auto bylo potrzebne wiec pojechalem ojcowym kupilem 50l ropki z dobrej stacji miasteczko dalej ,wlalem do baku razem z jakims uszlachetniaczem, zapalilismy go na pycha i tak po tym przejechalem z 20 km, troche powchodzilem na recznym :) zeby paliwko w baku sie wymieszalo i pozniej jeszcze chodzil sobie z 2 godzinki na biegu jalowym, i na drugi dzien odpalil od strzala tak jak zawsze!! czy jest mozliwe zeby ropa byla tak gowniana?? moze w dystrybutorze juz mieli koniec i zaciaglo jakiegos syfu czy wody z dna?? brak mi slow normalnie...mial ktos kiedys takie jajca?? to musialo sie w pompie z tego galaretka zrobic czy cos....

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 11 sty 2009, 12:50

Skoro ropa była taka badziewna to na Twoim miejscu wymienił bym filtr paliwa, lub ewentualnie przepłukał.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 11 sty 2009, 12:55

a moze ty bio zalales

przemo89_2006
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
Lokalizacja: Malanow

Post autor: przemo89_2006 » 11 sty 2009, 14:10

karol121 pisze:a moze ty bio zalales
no ekodiesel to sie nazywalo, ale to az takie ciulowe moze byc??????? a filterek jutro wymienie oczywiscie.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 sty 2009, 00:06

przemo89_2006 pisze:no ekodiesel to sie nazywalo
Eko to nie to samo co Bio. Na Bliskiej z tego co widziałem to jest ten Ekodiesle i osobno jeszcze Biodiesle, więc ten eko to jest chyba zwykła ropa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl