[1.6TD JP] Problem z pompa wtryskowa - brak cisnienia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
[1.6TD JP] Problem z pompa wtryskowa - brak cisnienia.
Witam, otoz taki problemik, do temperatury tak -2 auto palilo ladnie, ale ostatnio przy mrozie -12 juz nie chcialo zagadac, wogole brak jakiegokolwiek cisnienia na rurkach od wtryskow, auto na zaciag po przejechaniu jakis 10 metrow odpalilo, i jak juz odpalil to po zgaszeniu zapalal z rozrusznika, ale postalo 3 godziny i znowu lipa. Paliwo napewno sie nie cofa, sprawdzane 3 razy. Co w tej pompie jest takiego ze w minusowych temp nie chce pompowac?? elektrozawor tez wymienilem i nic.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2009, 20:55 przez przemo89_2006, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
ropa srednia raczej, ale nigdy nie bylo problemu, przedtem mialem golfa 2 w dieslu i tamtej zimy palila ladnie. A jak bylo te -3 to zapalil bez przyspieszacza na troche wcisnietym gazie, a na pzryspieszaczu od strzala elegancko bez telepotania. Paliwo podawane tez wezykiem z banki i poprostu no nie ma cisnienia na rurkach do wtryskow jak sie kreci, na zaciag jak odpali i sie zaraz zgasie to juz odpala, jak byl rozgrzany i postal godzine to odpalil bez przyspieszacza od jednego obrotu walu i nie telepotal ani nic, a postal 3 godziny jak sie wychlodzil calkowicie i juz nie chcial.mrozoo pisze:a dobra rope lejesz nie jakis syf? Palisz na przyspieszaczu i z gazem w podlodze? Kat wtrysku ok? Do -3 palil ci odstrzala ladnie bez telepania?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 67
- Rejestracja: 09 sie 2008, 12:58
- Lokalizacja: Elbląg
Na pompie jest elektrozawór odcinający paliwo .Sprawdż czy dochodzi do niego napięcie na załączonym zapłonie, jak jest prąd to odkręc go kluczem nr. 24 i sprawdż czy zaworek chodzi bez oporów i czy czysty .W przypadku gdy paliwo dochodzi do pompy to zawór dalej moze ograniczac przepływ .Zakładam że pompa jest ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
panowie, winowajca byla ropa(o ile mozna to nazwac ropa), syf jak hu.../ maja na tej mojej stacji!! juz sie wkur..... bo mi auto bylo potrzebne wiec pojechalem ojcowym kupilem 50l ropki z dobrej stacji miasteczko dalej ,wlalem do baku razem z jakims uszlachetniaczem, zapalilismy go na pycha i tak po tym przejechalem z 20 km, troche powchodzilem na recznym zeby paliwko w baku sie wymieszalo i pozniej jeszcze chodzil sobie z 2 godzinki na biegu jalowym, i na drugi dzien odpalil od strzala tak jak zawsze!! czy jest mozliwe zeby ropa byla tak gowniana?? moze w dystrybutorze juz mieli koniec i zaciaglo jakiegos syfu czy wody z dna?? brak mi slow normalnie...mial ktos kiedys takie jajca?? to musialo sie w pompie z tego galaretka zrobic czy cos....romulus697 pisze:Na pompie jest elektrozawór odcinający paliwo .Sprawdż czy dochodzi do niego napięcie na załączonym zapłonie, jak jest prąd to odkręc go kluczem nr. 24 i sprawdż czy zaworek chodzi bez oporów i czy czysty .W przypadku gdy paliwo dochodzi do pompy to zawór dalej moze ograniczac przepływ .Zakładam że pompa jest ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 12 paź 2008, 11:33
- Lokalizacja: Malanow
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: